Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Почистване на фарове Мареа с лупи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Това което предложих е по скъпо но много качествено защото си става фабрично.... с 205 почистваш остатъците и с 252 мажеш....скобите служат за да прикрепят докато изсъхне и претискат след това....
    FIAT, не е само въпрос на сметки - FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява.... италианеца е вложил дух във всеки модел!

    Коментар


      kiro_of_the_day написа:
      И да не влязат боклуци в стъклото, а струва ми се, че колкото и добре да залепне старото лепило - то ще изпълнява функцията си да държи фара, тази функция и щипките ще изпълняват, но едва ли ще уплътни хубаво и без пролуки навсякъде за да не взила прах и боклуци... Най-малкото защото няма да е равномерно разпределено навсякъде. Затова наистина вариант 1 е най-добър.
      Колега нали се сещаш, че старото заводското е много и дори да пропуснеш някъде съм написал по-горе, че и със силикон за аквариуми намазваш отгоре и с клечка за уши "замазваш" така да се изразя за да е плътно!Към колегата ogi28b - знаеш ли един ама наистина майстор какво ми каза?По-хубаво от оригиналното няма!За това сигурен ли си, че ще е по-здраво ако вземеш от този черният и намажеш, от колкото заводският?Също така колкото и да уплътнявате все пак колегата pi4_s_bravo ви го е казал, че колкото и да уплътнявате през отвора за вентилацията пак ще влиза "мизерия"!За това сами си направете сметка дали си струва да се занимавате да чистите старото и да слагате ново макар и 5-6 лева да струва?!?!

      Ex: Fiat Brava 1.4 12V 80 к.с. 1997г.

      Коментар


        Вчера ми монтираха на колата ксенон система BAC 6000K със син отенък. 120 лв. с монтажа, гаранция 1 година за монтажа и крушките. Без почистване. Въпреки това ефектът е зашеметяващ ! Отне по-малко от час. Едната снимка е в "Гараж"-а. Мога да сложа и още една, снимана от колата при включени светлини, но снимките не предават съвсем достоверно ефекта.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          snake написа:
          Вчера ми монтираха на колата ксенон система BAC 6000K със син отенък. 120 лв. с монтажа, гаранция 1 година за монтажа и крушките. Без почистване. Въпреки това ефектът е зашеметяващ ! Отне по-малко от час. Едната снимка е в "Гараж"-а. Мога да сложа и още една, снимана от колата при включени светлини, но снимките не предават съвсем достоверно ефекта.
          Колега иначе като се почистят фаровете има още по-голям ефект!Поне при мен фаровете бяха доста мръсни от вътре и след тази инвентаризация се вижда много по-добре.

          Ex: Fiat Brava 1.4 12V 80 к.с. 1997г.

          Коментар


            Снимах с телефон от колата. Улицата ни е напълно тъмна, а колата я освети цялата, което никога не се е случвало преди. С това не искам да кажа, че не е хубаво да се почистват фаровете. Който има желание, търпение и сръчност, нека си ги чисти. Аз ги нямам, но въпреки това простата смяна на обикновените с ксенонови крушки ме устройва напълно.Всъщност нещо не разбрах. И в началото на темата се говори нещо за преправяне на схемата при монтиран ксенон, и колегата Airfan споменава нещо:
            Airfan написа:
            snake написа:
            Ако се сложи ксенон, светлините гасят ли се пак автоматично при спиране на двигателя ? И още един въпрос: Аз свикнах да паля на включени фарове, още повече късите (но не и габаритите) на мареата изгасват, когато върти стартера. Но как са нещата при монтиран ксенон ?
            1. Гаснат.2. Като палиш - пак гаснат, за целта се променя леко схемата при волана и проблемът е решен. Щом аз с помощ по телефона се справих да го направя, като се има предвид, че не съм особено електро-грамотен, значи не е страшно...
            След монтирането на ксенона при мен нищо не е пипано по схемата. При даване на контакт, ако са включени късите, ксенонът светва, при въртене на стартера ксенонът изгасва и след запалване на двигателя ксенонът пак светва, както беше и досега със старите крушки. Това проблем ли е, за какво преправяне на схемата става дума ?А ето я и снимката, но не знам дали дава вярна представа.
            Прикачени файлове
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар


              snake написа:
              Снимах с телефон от колата. Улицата ни е напълно тъмна, а колата я освети цялата, което никога не се е случвало преди. С това не искам да кажа, че не е хубаво да се почистват фаровете. Който има желание, търпение и сръчност, нека си ги чисти. Аз ги нямам, но въпреки това простата смяна на обикновените с ксенонови крушки ме устройва напълно.Всъщност нещо не разбрах. И в началото на темата се говори нещо за преправяне на схемата при монтиран ксенон, и колегата Airfan споменава нещо:
              Airfan написа:
              snake написа:
              Ако се сложи ксенон, светлините гасят ли се пак автоматично при спиране на двигателя ? И още един въпрос: Аз свикнах да паля на включени фарове, още повече късите (но не и габаритите) на мареата изгасват, когато върти стартера. Но как са нещата при монтиран ксенон ?
              1. Гаснат.2. Като палиш - пак гаснат, за целта се променя леко схемата при волана и проблемът е решен. Щом аз с помощ по телефона се справих да го направя, като се има предвид, че не съм особено електро-грамотен, значи не е страшно...
              След монтирането на ксенона при мен нищо не е пипано по схемата. При даване на контакт, ако са включени късите, ксенонът светва, при въртене на стартера ксенонът изгасва и след запалване на двигателя ксенонът пак светва, както беше и досега със старите крушки. Това проблем ли е, за какво преправяне на схемата става дума ?А ето я и снимката, но не знам дали дава вярна представа.
              Колега променя се така, че като си включил фаровете и като дадеш на контакт те светват и при завъртането на ключа за да запалиш не премигват, а си светят постоянно.Иначе не е хубаво за крушките, защото им скъсяваш буквално живота така!Ето прочети тази тема и ще разбереш как става цък.Иначе за работа около 20мин. ако разбереш с кои кабели трябва да се работи.Успех и да пишеш какво си направил

              Ex: Fiat Brava 1.4 12V 80 к.с. 1997г.

              Коментар


                Това ,че вече не гаснат при палене е следствие от преправянето а не целта. Истинската цел на преправянето на инсталацията е да не примигва ксенона при превключване от къси на дълги.
                Фиат Крома 1.9 16v+
                Фиат Браво 1.6 16v
                Фиат Мареа 1.6 16v

                Коментар


                  pi4_s_bravo написа:
                  Това ,че вече не гаснат при палене е следствие от преправянето а не целта. Истинската цел на преправянето на инсталацията е да не примигва ксенона при превключване от къси на дълги.
                  Така е, но ако акумулатора е по-старичък или след по-дълъг престой (няколко дни), като започнеш да въртиш пак може да примигне, защото се получава голяма разлика във волтажите или и аз незнам - да кажат разбиращите какво е.

                  Коментар


                    То принципно е най-добре да се палят фаровете с ксенон чак след като е запален двигателят. Аз дори с преправена схема веднъж-два пъти палих на включени фарове и не му се нрави на ксенона щото примигва.
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар


                      Значи.... това което правите е доста грешно!!! При запалването на Ксенона (ако не е запалена колата) взима неуписуемо количество ток от акумолатора в следствие той се амортезира (износва се)... За това палете Ксенаона след запалване да двигателя.Относно премигването на фаровете при палене.... според мен е измислено за да не пречи на двигателя при запалване но това са си лично мои мнения.....
                      FIAT, не е само въпрос на сметки - FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява.... италианеца е вложил дух във всеки модел!

                      Коментар


                        Моля да не се коментира изгасването на фаровете при палене. Разисквано е хиляди пъти. За неописуемото количество ток - говори в цифри, моля! Според мен минават 10-на ампера ток за по-малко от 1/2 секунда, после токът спада на 3 - 3.5 А. Колкото и неописуемо да е количеството - то не е повече от 10 А В противен случай - ще изгори предпазител, нали ?

                        Коментар


                          stormi написа:
                          Колега променя се така, че като си включил фаровете и като дадеш на контакт те светват и при завъртането на ключа за да запалиш не премигват, а си светят постоянно.Иначе не е хубаво за крушките, защото им скъсяваш буквално живота така!Ето прочети тази тема и ще разбереш как става цък.Иначе за работа около 20мин. ако разбереш с кои кабели трябва да се работи.Успех и да пишеш какво си направил
                          Прочетох с интерес темата и другите, свързани с ксенона. Всичко е описано много добре и предполагам, че ще се справя. Добре обаче, че не бях чел нищо за ксенона преди да го монтирам, иначе щях да се разколебая от многото странични ефекти, описани от колегите . Говорих с човека, при който монтирахме ксенона. Той ме посъветва, ако се притеснявам само за крушките, да не пипам инсталацията, защото и без това си имам 1 г. гаранция на целия комплект. Ако обаче започнат да се проявяват другите ефекти, като нулиране на дневния километраж или при присветване да остава включен единия фар, то тогава ще я преправя.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            snake написа:
                            stormi написа:
                            Колега променя се така, че като си включил фаровете и като дадеш на контакт те светват и при завъртането на ключа за да запалиш не премигват, а си светят постоянно.Иначе не е хубаво за крушките, защото им скъсяваш буквално живота така!Ето прочети тази тема и ще разбереш как става цък.Иначе за работа около 20мин. ако разбереш с кои кабели трябва да се работи.Успех и да пишеш какво си направил
                            Прочетох с интерес темата и другите, свързани с ксенона. Добре, че не ги бях чел преди да го монтирам, щях да се разколебая от многото странични ефекти на ксенона, описани от колегите :D . Говорих с човека, при който монтирахме ксенона. Той ме посъветва, ако се притеснявам само за крушките, да не пипам инсталацията, защото и без това си имам 1 г. гаранция на целия комплект. Ако обаче започнат да се проявяват другите ефекти, като нулиране на дневния километраж или при присветване да остава включен единия фар, то тогава ще я преправя.
                            Аз я преправих поради факта, че когато съм изкл. фаровете и видя познат и тръгна да го поздравявам със "светлинен клаксон" и се сетя, че не съм запалил фаровете и се откажа поради факта, че ще премигне и късият и дългият и също така се скъсява живота на крушката.За това сега като дръпна лостчето към мен а "светлинен клаксон" ми светят само дългите!Според мен е супер удобно това.

                            Ex: Fiat Brava 1.4 12V 80 к.с. 1997г.

                            Коментар


                              Със сигурност е удобно.Човекът каза, че ксеноновите крушки ги мори най-вече студения старт и ме посъветва в студено време, ако колата е престояла повечко време неработеща, да изключвам светлините преди да паля. И също, че често горят ксенонови крушки, ако колата има проблеми с паленето.
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар


                                Помогнете ми бе, моля ви се. От 2 часа стоя с разглобен фар, или поне стъклото е свалено, и не виждам никаква технологична възможност да извадя лупата и рефлектора. Отделих ги едно от друго, въртях ги, суках ги, как ли не ги обръщах, и не излиза от никъде. Въртях регулиращия винт открай докрай, и не! Опитах да извадя целия корпус, на който се държат рефлекторите, и това не мога да направя, защото не ми е ясно как точно ще се освободи моторчето.. Просто цялото това нещо ми изглежда като тест за интелигентност, който не мога да реша.Рефлекторът зад лупата е доста зле, и въпреки това свети учудващо добре.ред.: С уникален снимков материал , благодарение на колегата stormi - рефлекторът зад лупата вече долу. Утре вечер ще сваля другия, и в понеделник - за рециклиране!

                                Коментар

                                Working...
                                X