Това което виждаш на долната от горните две снимки , ще го виждаш същото 1:1 ако сложиш ксенон, само че много по-ярко. Във всеки магазин за голф-тунинг продават бели габарити. Фаровете за мъгла се използват само при намалена видимост поради мъгла снеговалеж, или дъжд, а за да не заслепяваш насрещните, трябва да ги ррегулираш и тях.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почистване на фарове Мареа с лупи
Collapse
X
-
Колега Airfan,На затворено помещение(гараж)не може да се прецени добре.Ако можеш снимай някъде на вън.Ако направя снимка с моите на такова място,сигорно ще изглежда почти същото.Снощи се разходих нагоре до Бистрица(на 5-6 км от София).Пътя е тесен(за 2 коли) и с дървета.Много мрачно.Много съм доволен от фаровете.Просто очаквах повече от тези крушки.Днес опитах да махна стъклото на 1 хал.за мъгла.Не стана.Лепени са със силикон.Но поне ги свалих максимално надоло(от врътката).Бяха в най-горно положение.Чудя се за ксенонките.За сега май ще карам така.До сега мислих Няма да слагам ксенони.Така съм си настроил фаровете,че на равно и леко неравен път не заслепявам отсрещните.А ако е по-неравно,или с леки баирчета-светя на колегите в очичките.Няма да ги свалям по-надоло,така са перфектни.Marea Weekend
2,4 JTD 130 '99
Коментар
-
аз съм с лупи, с ксенон, Валео са фаровете, а ксенона е от Щатите, китайски, но внесен от там, 4300Кза видимост съм супер доволен, въпросът е, че единия ми фар е по-нагорял от другия, шофьорския свети по-слабо, но разликата се вижда само на стена, през деня, на пътя изглежда еднакво..по-рано бях със стандартни фарове за Браво, но при първия дъжд нищо не виждах, нощно време, слабо също, сложих им ксенон, но много заслепявах с тях. Сега с лупите не заслепявам, светят концентрирано и хубаво, нощта е като ден(така да кажем), а при дъжд, разлика почти не се усеща...като вали сняг ти ги навалява и трябва да слизаш да ги чистиш от време на време, че не се топи снегът върху тях заслужава си, въпросът е да сложите хубав ксенон с гаранция, че аз смених 3-4 някъде, ама проблемът си беше в тоците на колата...A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Точно.Премислих и се навих. Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 .Утре ако ми остане време ще ида до Илиянци.Там имало по около 130.Ама като не знам какво да гледам и кои са по-големите ментета от ментетата Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Най-много се навих,за да запазя рефлекторите.А като пари не е много,като се има впредвид горе-доло на 6 месеца ако сменям Найт Брейкър-ки,то парите са същите.Някой може ли да ме насочи към някакво име или нещо такова?Marea Weekend
2,4 JTD 130 '99
Коментар
-
Имам няколко въпросчета.Тя темата малко се видоизмени,но сега съм ви пипнал Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 1.Да разбирам ли,че с ксенон-ки рефлекторите ми няма да нагарят повече(нали са 35 вата?),или пак ще нагарят,но по-малко и за по-дълго време?На другите си намерих отговорите А с монтажа ще се справя.Мноооого отдавна слагах на Жигулката Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 реленца на фаровете,че я оборудвах с 90/100 крушки.Тук като гледам е мааалко по-различно,но не е философИя.Marea Weekend
2,4 JTD 130 '99
Коментар
-
Аз пък свалих щипките дето притискат самото стъкло и след това със сешоар нагрях навсякъде около фара и след това с отверка леко по леко отлепих леко стъклото.Аз на вторият нямах нерви и счупих стъклото.Първо се пукна леко и след това се счупи на две.Добре, че намерих оригинално стъкло на Valeo и го смених!След това с макетно ножче срязах "развлеклото" се лепило.Отидох и измих стъклото на чешмата и след това със сешоара го подсуших.След това се захванах с почистването на рефлектора.Почистих го като взех клечки за уши с памука накрая дето са и имам едно бидонче наточено с вода.Може да се каже, че е дестилирана и ако е имало хлорна вар вече я няма!Взех една клечка и потопих във водата и започнах лееееко да търкам рефлектора.Важно е да не изцеждате водата от клечката, защото ако е малко водата веднага изсъхва на рефлектора и стават петна!Като понамокрите лееееко рефлектора с мнооооого леко натискане взимате медицински памук и изтърквате водата, така че да не засъхне на рефлектора.Така всички рефлектори.След това свалих фасунката и вътре беше почерняла.Взех спирт от белият и почистих добре фасунката от вътре.Даже при мен паднаха направо черни люспи, които всъщност поглъща част от светлината!Също така взех и свалих декоративната пластмаса.Минах я с водна шкурка мноооого леко и я измих.След това пак със сешоара я изсуших добре!След това я пръснах в сиво (трябваше да е точно като рефлектора - лъскаво) и според мен добре стана.След това я сложих на мястото й като нагреях местата със сешоара пак.Самото лепило старото не съм го свалял, а само го махнах от самият канал дето влиза стъклото за да може да влезе както трябва.После взех, че нагреях ръбовете на стъклото там дето е лепилото добре и след това на самият фар пластмасата!Веднага след това със силикон за аквариуми (демек водоустойчив) в самият канал и затворих фара.Веднага сложих щипките и аз придържах малко време стъклото към задната част на фара, а един приятел нагреваше със сешоара.След това го изкарах на терасата да постои малко и след това го монтирах.Има мноооого голяма разлика!!!Само да добавя, че съм с ксенон 6000k!Прилагам и снимки Преди самият ксенон светеше като сивишкаво като се погледне от близо, а сега свети чисто бяло!
Коментар
-
Колега stormi,метни някоя нощна снимка да видим Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 Дали има значение,ако крушката стои наопаки?Като обърнах рефлекторите и изобщо не помислих за това.Нали има една метална пръчица от долната страна.(на крушката).Сега като сложих новите крушки(старите също са нови,но едната взе да гяволее и ги смених и двете)и им махнах пъпките и изрязах от шапката така,че да станат наопаки-тоест както трябва.Като пробваха крушките в магазинчето,ми направи впечетление,че като се въртят и си променят цвета.Те не си го променят буквално,но гледано от различни ъгли,цвета е различен.Marea Weekend
2,4 JTD 130 '99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар