BEX---GT---TDi написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почистване на фарове Мареа с лупи
Collapse
X
-
Значи какво направих аз на Бравото, свалих фаровете, махат се металните скоби които държат стъклото към пластмасвата основа на фара, след което с голяма плоска отвертка се надига от единият край внимателно стъклото, лепилото което го държи леко се разтегля. След това с макетен нож започва да се реже докато може да се хване края на стъклото с ръка. Вече с ръката се дърпа полека стъклото и продължава да се реже лепилото докато не махнете стъклото съвсем. Като го махнете го измивате хубаво след което почиствате останалото лепило. След това с черено полиуретаново лепило и пистолет нанасяте нов слой нов слой лепило, притискате стъклото и сте готови. Става като фабрично, за проникване на вода не може и да става дума. Ами това е, средно по 1 час на фар.В случай че сте ги свалили и отворили фара не е лоша идея да смажете леко механизмите за регулиране. За тези които не са могли да си регулират фаровете независимо колко са въртяли механизма и са стигнали докрай и пак резултатът не е бил добре (прекалено ниско или високо) да кажа че има едни врътки за регулиране на фара които не са предназначени за външен реглаж. Можете да ги настроите с въртене и тях. Намират се в долната част на фара и при развиване изнасят долната част на отражателя напред (свети по нагоре) Въртят се с клещи. При мен имаше такъв проблем на десният фар, от горе го бях настроил максимално нагоре да свети и пак не беше достатъчно високо лъча.Докато са свалени фаровете може да замерете с мултицет напрежението подавано от кабелите дали няма спад. Остава да сложите по едни хубави крушки след цялата процедура и ще имате фарове на които много хора ще завидят. Аз сам Phillips Blue Vission включително и на габаритните крушки. Светят с силна бяла светлина 4000 келвина. Изобщо не е верно всеобщото мнение че Браво/Брава/Марея имат скапани фарове. Хм стана доста дълъг пост не смятах да пиша толкова. Айде успех и внимателно със стъклата и отражателите.П.С. В никакъв случай не бършете отражателите и не ги чистете с препарати, ще ги зацапате ужасно и не можете да ги оправите после, ако има нещто по тях (прах) може съвсем леко с четка за рисуване (мека) и с прахосмукачка (прахосмукачката не се опира в отражателя, само събира падналата прах от четчицата).
Коментар
-
gdd55
това лепило което е на фаровете не може ли да се ползва после пак при слепването или иска ново след това?Питам защото има такива кото след това пак се ползват.Примерно на изолационният найлон под корите на вратите
Коментар
-
gdd55 написа:това лепило което е на фаровете не може ли да се ползва после пак при слепването или иска ново след това?Питам защото има такива кото след това пак се ползват.Примерно на изолационният найлон под корите на вратите
Коментар
-
Значи какво направих аз на Бравото, свалих фаровете, махат се металните скоби които държат стъклото към пластмасвата основа на фара, след което с голяма плоска отвертка се надига от единият край внимателно стъклото, лепилото което го държи леко се разтегля. След това с макетен нож започва да се реже докато може да се хване края на стъклото с ръка. Вече с ръката се дърпа полека стъклото и продължава да се реже лепилото докато не махнете стъклото съвсем. Като го махнете го измивате хубаво след което почиствате останалото лепило. След това с черено полиуретаново лепило и пистолет нанасяте нов слой нов слой лепило, притискате стъклото и сте готови. Става като фабрично, за проникване на вода не може и да става дума. Ами това е, средно по 1 час на фар. В случай че сте ги свалили и отворили фара не е лоша идея да смажете леко механизмите за регулиране. За тези които не са могли да си регулират фаровете независимо колко са въртяли механизма и са стигнали докрай и пак резултатът не е бил добре (прекалено ниско или високо) да кажа че има едни врътки за регулиране на фара които не са предназначени за външен реглаж. Можете да ги настроите с въртене и тях. Намират се в долната част на фара и при развиване изнасят долната част на отражателя напред (свети по нагоре) Въртят се с клещи. При мен имаше такъв проблем на десният фар, от горе го бях настроил максимално нагоре да свети и пак не беше достатъчно високо лъча. Докато са свалени фаровете може да замерете с мултицет напрежението подавано от кабелите дали няма спад. Остава да сложите по едни хубави крушки след цялата процедура и ще имате фарове на които много хора ще завидят. Аз сам Phillips Blue Vission включително и на габаритните крушки. Светят с силна бяла светлина 4000 келвина. Изобщо не е верно всеобщото мнение че Браво/Брава/Марея имат скапани фарове. Хм стана доста дълъг пост не смятах да пиша толкова. Айде успех и внимателно със стъклата и отражателите. П.С. В никакъв случай не бършете отражателите и не ги чистете с препарати, ще ги зацапате ужасно и не можете да ги оправите после, ако има нещто по тях (прах) може съвсем леко с четка за рисуване (мека) и с прахосмукачка (прахосмукачката не се опира в отражателя, само събира падналата прах от четчицата).FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Gugev написа:Сигурно обаче е че ще сменя двата "ламбека" за къси и ще регулирам светлините. Имам оферта от най -близкия магазин за Hella Blue Light H1 12V/55W - 14лв/бр.
Коментар
-
Определено всички светлени от почистения фар светят по-добре - оставаше да не е така. Аз обаче се надявах да разкарам тиа петна от късите, но неуспях (явно лупите ги правят). Преди малко ми мина една мисъл за другия фар, но определено се отказвам, поне за сега. Първо съм решил да сменя халогенките и после ще видя какво ще правя. До средата на седмицата ще ви кажа какво ми е мнението за новите халогенки, а силикона го взех от най-близката железария за 6.20 лв, туба като другите силикони, но на нея пише че е за автостъкла. Мисля, че с този силикон няма да има проблеми с отварянето някога. Имаше и полиоританово лепило, но за него само пистолета за нанасяне е 80лв.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Е колега, трябваше бързо да го събера и в най-близкия магазин до нас ми предложиха това полиоритановово лепило с този пистолет. Навярно има и по-евтин полиоританов вариант за който съжалявам, но трябваше да действам бързо и мисля, че и силикона, който ползвах е добър за случая.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Развиваш болта и напред и наляво (надясно) в зависимост от фара, с леко клатене на страни. Не е зле да пръснеш ябълката с малко WD-40. Преди това вадиш кабелите, но може и след като отвиеш болта и леко поизмъкнеш фара.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар