Не е толкова лесно. Сменя се компютър, ключове имобилайзери, шини щуротии и т.н. Колегите ще ти обяснят как става, но е цял комплект от неща, които да смениш.Аз същи си мислех за този вариант, но ме посъветваха да не го правя... Ще вземеш компютър от друго 1.6 Стило, които пак е стоял върху мотора стотици хиляди километри, ще го покараш и има вероятност да е прецекан или да се прецака пак... Ще си дал 2 пъти повече пари без гаранция за това, което си взел.P.S Мисля, че комплекта изглежда така:http://www.ebay.com/itm/Fiat-stilo-E...item1c5155a1ff
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1.6 Няма комуникация и не пали
Collapse
X
-
При електричар беше проверено дали стига ток до CAN шината- да , отново беше закачена на диагностика , информацията от компютъра не излиза. Следва да се презапоят и пиновете на компютъра и да се разгледа под лупа за прекъснати писти , процесор и пр. Ако не е от това , вече отивам на варианта или ремонт или втора ръка.Зашо ремонта на този компютър струва толкова скъпо ? Дали цената е такава заради цялата разправия с друг втора употреба + всички неща за тях , с цел пестенето на време и разправии? Тези които ги ремонтират , споделяли ли са какво се разваля, или си го пазят в тайна , да не им вземе хляба друг ?
Коментар
-
Мисля, че цената на ремонта е по-ниска от това да купиш и да се занимаваш да смениш целия комплект. По спомен ( но може и да лъжа) комплекта беше около 600лв втора ръка, а гаранция за него няма и както казах е възможно да го сложиш и да се появи същия проблем, тъй като и новия (който е втора ръка) е стоял на същия мотор при същите лоши условия преди да го свалят. След като ми го казаха това, мен ме хвана шубето да търся да купувам такъв и започнах да търся възможности за ремонт. Можеш да намериш и от ebay такъв, който само да включиш без да сменяш ключове водят ги plug and play(възможно е, лично видях с очите си че има такава опция. След като го включиш еди път компютъра се заключва към тая кола.) . Би трябвало да работят, но никой не сподели да има опит с тях. Нов за 1200-1400 лева мисля, че няма смисъл да коментираме като опция.А все пак е висока, понеже малко хора могат да го направят качествено или поне аз малко намерих, когато търсех. Относно какво правят, предполагам, че няма да разберем с детайли. Споменаха ми, че има чип, който се прецаква и се сменя при нужда и се препрограмира. Освен това, предполагам, че се проверяват и всички писти и спойки. Но пак казвам, едва ли ще разберем. Възможно е да е нещо елементарно и просто да не искат да си издават ноухау. А пък честно казано и не искам да знам. Със сигурност ремонт било то и да го отворят за 5 мин и да го затворят ми реши проблема лесно и ми спести пари. Себестойността на ремонта предполагам е между 0 и 1 лев, но знанията и опита на човека, който го прави са си скъпи.(или поне така си мисля аз )Пробвай наистина с презапояване. Може да си късметлия и да минеш тънко. Успех!Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
Fiat Stilo '02 1.6 16V
Коментар
-
Здравейте , оказа се , че компютъра веднъж е отварян , и не подлежи на ремонт . Бихте ли ми казали оттук нататък какво следва? Какви части трябва да търся , за накарам Колата да запали ? Каква е процедурата ? Какви хора по компетенция трябва да търся ? Благодаря ! Това е номера на компютъра : IAW5NF.T1
Коментар
-
Примерно този тук - http://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-Stilo...item4194af7e15Ще отнеме време и над 400лв. Трябва да го купиш и им пращаш твоя. Те ти програмират техния според твоя имобилайзер и ти го пращат.
Коментар
-
След като купя компютър същия като моя , не е необходимо да купувам останалите части към кита (ключалка с ключ и кутията с обд буксата ) така ли ? От компютъра ще се изключи имобилайзера правилно ли съм разбрал ? А колко ще струва ориентировачно да се премахне имобилайзера ?Иначе и варианта с програмирането на стария имобилайзер към новия компютър е вариант. Благодаря !
Коментар
-
Питах няколко човека за целия комплект ,повечето ги имат елементите поотделно . Затова питам , има ли вариант да търся само компютъра ? Разбрах от колегите по-горе, че може да се препрограмира имобилайзера, както и да се изключи. Нали така ? Сега започвам да търся компютъра със същия номер на моя за същия мотор (други няма да станат или ?) , разбрах че има и Опелски компютри на стило ,те няма да ми свършат работа . Поправете ме ако греша някъде . Мерси колеги !
Коментар
-
Днес взех компютъра , бях го дал да го презапоят. Презапоили само горната страна на компютъра (тази откъм капака ) , пробвах го на колата , нищо не се получи. Върнах го да презапоят и долната част откъм двете букси. Човекът уж бил запознат с този проблем , нищо съществено не направи. Съмнявам се че ще направи нещо. Благодаря на Кluchar . Получих координатите.
Коментар
-
Днес човека който ми презапои горната част на компютъра ми каза , че не може да презапои долната част, защото е лепена и го е било страх да не счупи нещо. Има ли вариант да се отлепи (лепено със топъл силикон) и наистина да се разбере какво не му е наред на компютъра ? Аман от псевдо майстори !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар