Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило 1.6 Няма комуникация и не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Стило 1.6 Няма комуникация и не пали

    Здравейте, след смяна на акумулатор , Стилото 1.6 103кс отказа да запали , след като изреждаше грешка след грешка (Еърбег, ASR, Секюрити код, Lost Connection). Прочетох всичко налично във форумите за фиат. Проверих всички предпазители за изгорял, смених акумулатора с нов, видях за разхлабени клеми , почистих вътрешно кутията с предпазителите , която се намира при АБ-то , пръсках с контактен спрей (не WD-40) D4 connector-a, отворих компютъра на колата (между другото беше отварян веднъж, най - вероятно е и сменян , защото беше белязан и лепен със силикон,почистих и него. За съжаление без никакъв резултат. Може би пропускам нещо . Моля за съдействие ! Благодаря предварително !

    #2
    А преди да смените акумулатора работеше ли нормално?Огледай, зачисти и притегни хубаво клемите.Свали пак компютъра и с поялник му повтори спойките по платката. Зачисти хубаво масите, където има.https://www.youtube.com/watch?v=J_oA3mcWqHoСлед тази процедура го измести по-далеч от двигателя. За идея виж тук:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=114742Точно тази тема дъфчехме от вчера в втория линк, който съм пратил, може да налееш малко акъл на колегата, дето иска да си купи такова
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      ето още един линк за помощ !!http://www.fiatforum.com/stilo-guide...-problems.html
      Fiat Stilo 1.6 16V 2002 (LPG Romano)

      Коментар


        #4
        M5kov написа:
        Точно тази тема дъфчехме от вчера в втория линк, който съм пратил, може да налееш малко акъл на колегата, дето иска да си купи такова
        така е но като се мине през трите линка което си е един вид профилактика за стилото (а и не е толкова сложно) и проблемите са до тук
        Fiat Stilo 1.6 16V 2002 (LPG Romano)

        Коментар


          #5
          Заредих стария акумулатор на място , само отстраних клемите в страни. Компютъра със сигурно ще го преместя след като разбера къде е проблема . Не съм запоявал наново спойките на ECU-то , както и не съм проверявал масата навсякъде. Дано да се окаже нещо "нормално" от изброените проблеми. Благодаря ви за бързия отговор . Ще пиша ако намеря решението . Поздрави .

          Коментар


            #6
            При тази ситуация търси проблема в клемите :/Може да пуснеш някаква бърза допълнителна маса към мотора и купето.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              Оттук ще започна, Благодаря !

              Коментар


                #8
                Само като видя Стилото 1.6 103кс и Еърбег, ASR, Секюрити код, Lost Connection и получавам дежавю отново и отново Провери както са ти казали колегите. Ако не ремонт на компютър. Радостното е, че имаме доказан човек във форума, които ги ремонтира. (Може би повече от 1, но поне аз и още няколко човека, които знам сме изпитали услугите на един.)
                Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
                Fiat Stilo '02 1.6 16V

                Коментар


                  #9
                  Изтеглих я до Електричар - Диагностик , да разгадае ребуса, но си мисля , че проблема е в Компютъра . Може ли да ме ориентирате към кого да се обърна за съдействие относно евентуален ремонт на компютъра и каква цена би ми излезло . Поздрави !

                  Коментар


                    #10
                    Към електричара при който си я закарал.Не изгледа ли първия клип отгоре в какво се състои ремонта? :/Ако ръцете не са ти в дупето и сам ще се справиш.
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      От личен опит разбрах, че трудно можеш да попаднеш на хора, които разбират и ще установят проблема...Добри диагностици в България има може би малко и трудно попадаш на тях. Поне аз не успях... а повярвай ми обиколих много и строших една торба пари за хора, които да сменят произволни части и да ми вдигат рамене...След като изчетох тонове литература по всякакви въпроси мога да защитя сигурно и бакалавър ;D Неволята учи.Контакти ще ти дам на лично на човек, при който аз ходих и от тогава нямам проблеми. Преди мен разпитвах около 5-6 души от форума, които пак са останали доволни от него. А след мен насочих лично 2ма души, които също се радват на разрешен проблем.Гаранция, че е от компютър няма разбира се, но вече толкова много хора изплакахме с един и същи симптом, че вероятността е огромна!
                      Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
                      Fiat Stilo '02 1.6 16V

                      Коментар


                        #12
                        Направих всичко необходимо, което изчетох и видях по темата. Явно нещо ми убягва, затова разчитам за съдействие от по - компетентен . И аз мисля, че нещата отиват към компютъра , но когато разгледах спойките, ми се сториха Ок . Притесни ме това , че беше сменян, при това отварян и лепен , и на мястото , което се намира , най - вероятно е заминал и този .

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Това че са видимо добре спойките не значи че са здрави най вече се презапояват тези по големите то клипаНямали някое строшено на части
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Ключар е много прав. Аз лично имах проблем с пропаднали пинове и ходих в един компютърен сервиз за 20 лева да ми ги презапоят професионално. Оказа се че това не реши проблема. После ми обясниха при ремонта, че има чип, който може да прегрее и стотици други спойки освен тези, които виждаме с просто око, които може да са пострадали. А за да се види хубава спойката и да се каже добра ли е си трябва микроскоп. Не успях да мина само с 20 лева но си заслужаваше да пробвам
                            Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
                            Fiat Stilo '02 1.6 16V

                            Коментар


                              #15
                              Мислех и варианта за компютър втора употреба. Задължително трябва да е от същия мотор ? Нуждае ли се от допълнителни настройки след това ?

                              Коментар

                              Working...
                              X