Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЗАКУПУВАНЕ НА СТИЛО 1,6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ЗАКУПУВАНЕ НА СТИЛО 1,6

    Здравейте реших да си закупя Стило 1,6 бензин 103к.с..Та имам следните питания каква е разликата между 1.6с пластмасови колектори и този с железния.можели да му се сложи оригиналната навигация навигацията щот сега е с някакво сд.И проблем ли е ако изписва AIRBAG FAILURE

    #2
    AIRBAG FAILURE ще се радваш, ако означава, че има проблем само с еърбега.Обикновено е предвестник на проблеми с ЕКУ-то. Ремонта е към 200-300 лв., иначе мотора си е ок.По-добре търси 1.8 или най-добре 1.9 JTD (дизел).
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      тази ми изпадна сега за 2200 платени данъци застраховки прегледи този предвесник за ЕКУ-то можели да се засече на диагностика ,междо другото знам че е закачвано на стенд и датчиците на аирбега са били наред

      Коментар


        #4
        Има ли стило с метални колектори?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Приятно гледане https://www.youtube.com/results?sear...o+1.6+ECU+fail
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            чесно да си призная несъм го гледал под кората да ли са метални

            Коментар


              #7
              Пластмасови са.Ако мислиш да я караш на газ, ще трябва да сложиш ГИ за още 6-700 лв.Вече ти си прецени колко км. минаваш и как ще ти е по-изгодно.Вземи си дизелова, няма да съжаляваш.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                на първият клип пичът с поялникът го оправи много лесно

                Коментар


                  #9
                  знам че дизелът е по добрият вариан ама няма още една хиледарка отгоре за това е всичко

                  Коментар


                    #10
                    Да, ако проблема е само в кофти спойка, ще минеш тънко Реално, причината за това е, че ЕКУ-то е изтипосано отгоре на мотора, а температурата там успява да разхлаби спойките.След ремонта, ще трябва да го преместиш към акумулатора или да му измислиш някаква изолация.Ако успееш да свалиш значително цената си заслужава да се вкараш във филма, иначе аз не бих.Има около 10 обяви за дизел до 2500, прегледал ли си ги?
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      мисля че ще мога още наи много 200 кинта да отмъкна ама и за тях се съмнявам той ми свали 600такаче ме съмнява ,а старото типо вече изнемогва и му е време за смяна

                      Коментар


                        #12
                        radoi4o11 написа:
                        на първият клип пичът с поялникът го оправи много лесно
                        ами то си е лесно ,след това местиш еку-то и колата заспива наи много някоя маса или букса да се наложи да почистиш но и това не е болка за умиране колега
                        Прикачени файлове
                        Fiat Stilo 1.6 16V 2002 (LPG Romano)

                        Коментар


                          #13
                          Известни проблеми:- ЕКУ - ако изкараш късмет както колегите по-горе казаха е само спойка, ако не е ремонт 300лв. И задължително местене.- Airbag - ако изкараш късмет са кабелите под шофьорската седалка (ако е 3врати) който просто искат почистване и стягане да не мърдат много, ако не, е скъсан кантар на седалката. Ремонти: от направи си сам до 150 лв.- Окачване - задните тампони на предните носачи по лично мнение са консуматив с честа смяна (почти със смяна на маслото ). Биалетките също.- Хидравличен тампон на двигателя - Случва се сравнително често да си замине. Усеща се тресене в купето. На някой хора не им прави впечатление и не е фатално според мен, но ако решиш да го ремонтираш е скъп. По спомен около 250-300 лв. (може и да лъжа)- Тампон на скоростната кутия отдолу в края от към задницата. - Сменял съм го 2 пъти откакто имам колата. Проблема е, че като замине къса и меката връзка.По рядко срещани проблеми, но много досадни и трудно се разбират:- Проблеми с електрониката поради: лоша маса някъде, зацапана/ мокра букса. Известният D4 конектор. Съвет гледай да имаш капак на кутията за акумулатора.- Електронен дросел странно поведение - ако имаш късмет трябва само да почистиш дросела, ако не може да имаш проблеми със самия дросел или педала на газта.- МАП сензор - не е проблем, по-скоро иска почистване от време на време. - Други дребни електрически проблеми.Ако трябва да се върна назад бих си купил 1.8 или дизел. Колата е прекрасна, но потърси да си вземеш фейслифт където повечето от тези проблеми са изчистени.Имай предвид, че Стилото е кола, която има доста електроника за годините си, а все пак въпросните годинки не са малко. Ако попаднеш на предишен собственик, който е мърляч и в комбинация с възрастта Стилото ще ти скъса нервите от дребни проблеми, които трудно се откриват.Зависи и ти все пак какъв човек си. Някои хора си карат и не им обръщат внимание. Аз съм малко фанатик и се побърквам и не спя спокойно дори да ми изгори габарит и докато не го сменя. Всичко по-горе е лично мнение и лични наблюдения. Има голяма доза вероятност да не съм прав, така че всеки да прецени на какво от написаното може да се довери.
                          Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
                          Fiat Stilo '02 1.6 16V

                          Коментар


                            #14
                            radoi4o11 написа:
                            мисля че ще мога още наи много 200 кинта да отмъкна ама и за тях се съмнявам той ми свали 600такаче ме съмнява ,а старото типо вече изнемогва и му е време за смяна
                            Това, че ти сваля 800 лв. от цената ама никак не е подозрително.Търси друга кола.
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #15
                              Така разбрах защо сваля толкова колата няма платени данаци с години.закупена от друг човек за сумата от 1300.и с връзки при нотариус се прехвърля така човекът който мо е продава просто изкарва една 1000ка и незнае почти нищо за колата

                              Коментар

                              Working...
                              X