Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бучене при спиране? Що е то?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Good Year Ultra Grip 5 е с шарка на елхички. Понеже този модел е отпреди 2-3 години, лиценза е продаден на Debica, Sava и Barum. Debica Frigo 2, Sava Escimo S3 i Barum Polaris2 ползват тази шарка. Тя е много добра на сняг (една от най-добрите), обаче на мокро и сухо нещата са трагични. Отделно шума е висок. Ultra Grip 7 е съвсем нова шарка и е V - образна. Пак зимна - перфектна във всяко отношение.

    Коментар


      #17
      Esper написа:
      Евала, чудех се на какво ми докарват, а то какво било... Точно казано. Аз имам дълбоки предубеждения към тая шарка.Според мен са добри във всичко друго но не и за сняг. Обаче щом Nino е обул такива, предлагам му една разходка до "Селимица" като падне сняг. Хем са наши хора горе, хем има страшна паприкована сланинка, хем ще видим с гуметата кой кум, кой сват, кой на булката брат :PПосле ще направим едно ривю тук :D
      Навит съм!!!! Ще го направим!"Ултрагрип 7" е нова гума, но колегата maiden по-горе го е написал.Също в последния брой на българския "Автобилд" има сравнителни тестове на няколко вида между тях и GOOD YEAR ULTRAGRIP 7.Нещото което ми направи много силно впечатление е, че гумата е безшумна.Преди с летния "Корморан" и аз като Vladim се съмнявах в лагери на предните колела.
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #18
        maiden написа:
        Good Year Ultra Grip 5 е с шарка на елхички. Понеже този модел е отпреди 2-3 години, лиценза е продаден на Debica, Sava и Barum. Debica Frigo 2, Sava Escimo S3 i Barum Polaris2 ползват тази шарка. Тя е много добра на сняг (една от най-добрите), обаче на мокро и сухо нещата са трагични. Отделно шума е висок. Ultra Grip 7 е съвсем нова шарка и е V - образна. Пак зимна - перфектна във всяко отношение.
        С тоя Грип 5 беше сгалошено(корена на думата е галош ) едно БМВ 5 2003 г. с автоматични скорости. Както е със задно предаване, задницата се люшкаше на където я духне вятъра. Добре, че беше електрониката на Бавареца, че иначе нямаше да мога да ви пиша сега. По-малоумна гума от тази не бях виждал и при това за много кинти.

        Коментар


          #19
          Говорим за тази шарка нали
          Прикачени файлове

          Коментар


            #20
            doofiat написа:
            С тоя Грип 5 беше сгалошено(корена на думата е галош ) едно БМВ 5 2003 г. с автоматични скорости. Както е със задно предаване, задницата се люшкаше на където я духне вятъра. Добре, че беше електрониката на Бавареца, че иначе нямаше да мога да ви пиша сега. По-малоумна гума от тази не бях виждал и при това за много кинти.
            Аз пък съм с Debica Frigo 2 със същата шарка и освен шума друг мунис нямат! При движение над 20км/час са по-безшумни от летните ми Pirelli P6000. А, за справянето в сняг съм ги изпитал миналата зима, когато големият сняг ме свари в хотел над Рибарица. Едно BMW едвам го изкараха от снега на почеистения паркинг. Аз само запалих, почистих снега от колата газейки сняг почти до глезена се качх в колата, дадох 30 сантимнтра назад и след това с 1500 оборота отпуснах съединителя и бравата се превърна в булдозерче. Изри снега пред нея и цопла на изчистения паркинг без да забоксува дори. Тези, които бутаха BMW-то гледаха опулени!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #21
              Vladim написа:
              doofiat написа:
              С тоя Грип 5 беше сгалошено(корена на думата е галош ) едно БМВ 5 2003 г. с автоматични скорости. Както е със задно предаване, задницата се люшкаше на където я духне вятъра. Добре, че беше електрониката на Бавареца, че иначе нямаше да мога да ви пиша сега. По-малоумна гума от тази не бях виждал и при това за много кинти.
              Аз пък съм с Debica Frigo 2 със същата шарка и освен шума друг мунис нямат! При движение над 20км/час са по-безшумни от летните ми Pirelli P6000. А, за справянето в сняг съм ги изпитал миналата зима, когато големият сняг ме свари в хотел над Рибарица. Едно BMW едвам го изкараха от снега на почеистения паркинг. Аз само запалих, почистих снега от колата газейки сняг почти до глезена се качх в колата, дадох 30 сантимнтра назад и след това с 1500 оборота отпуснах съединителя и бравата се превърна в булдозерче. Изри снега пред нея и цопла на изчистения паркинг без да забоксува дори. Тези, които бутаха BMW-то гледаха опулени!
              Същата ситуация имах и аз, но съм сложил Lassa Snoways II

              Коментар


                #22
                Еми аз какво ви обявнявам. UG5 е добра САМО на сняг. Затова се отказват навреме от нея и излизат 6 и 7, а лиценза отива в малките фирмички като DEBICA, LASSA, SAVA и BARUM UG7 e тиха заради V-образната шарка!

                Коментар

                Working...
                X