вартбурга го остави,тук трябва да обсъждаме 4-тактовите двигатели
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Паркиране по наклон-първа или задна скорост?
Collapse
X
-
Stefanaki написа:muns61 написа:Та да обобщя моето виждане - на баир - задна и ръчна. На спускане - първа и ръчна. Моята кола не е със самообтяжна ролка и винаги съм на първа и ръчна, щото първата ми е с по-голямо предавателно число от задната.muns61 написа:има значение самообтяжната ролка на ангренажаПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Ако трябва да заключим глобално нещата, то все тая на коя скорост ще я оставиш, първа или задна, защото скоростните отношение на 1-ва и задна са еднакви, или приблизително еднакви. Това също се отнася и за газоразпределението при въртене на двигателя в двете посоки. Ако искаме да видим дали точно на определена кола би било по-добре да се оставя на 1-ва или задна, то трябва да погледнем в детайлите.Но пък от трета страна това, което казва muns61 е вярно за разпределителния вал.За това просто оставяйте колата на която си искате скорост и ще получите горе долу еднакво задържане.Лично, заради изискванията в условията на въртене на ангренажния ремък, бих препоръчал да оставяте колата на скорост в положение, която ще осигури въртене на двигателя в нормалната му посока на въртене. Първа:Задна:A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Или приблизително еднакви е достатъчно да "хлъцне" и да тръгне по наклона. Това с първа и задна е малко глупаво, никой производител не препоръчва такива неща, поне аз не съм чувал. Още повече, че ролката не би трябвало да изпусне да прескочи зъб ако всичко е точно.Истината си е, че трябва ръчна спирачка. При мен е автоматична/електрическа винаги се включва сама и ако случайно автомобила помръдне се донатяга.2Т мотори въобще не ги мешайте, там нещата са много различни.
Коментар
-
chaveto написа:BO написа:Е то на автомата по тази логика въобще не му трябва ръчна, защото двигателя не може да "хлъцне".A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
След като го пиша значи съм го усетил. Дали има проблем или няма не знам, просто лоста задържа (при самото изключване се получава удар) и не се движи както на равно или ако преди това е дръпната ръчната. А това за мен значи, че нещо стои под напрежение, но темата не е за автомат.Също така това с наклоните и задна/първа са си някакви писани от вас правила.Я дай да покажеш на кой автомобил задна и първа имат еднакво предавателно число.ЕДИТ:Не, че е правилно така да оставяш автомата под такова напрежение, но все пак не му е трудно. Щом се изключва. Mr. Green
Коментар
-
chaveto написа:Я дай да покажеш на кой автомобил задна и първа имат еднакво предавателно число.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар