Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Паркиране по наклон-първа или задна скорост?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Преди години си бях правил тестове с Ладата и си мисля, че на спускане държеше повече на 1 -ва, отколкото на задна (изпускаше). С приятелите се замислихме и го отдадохме на това че предавателното число на задна е по - голямо от това на първа. Не съм сигурен дали е така, но това измислихме Иначе по темата - при голям наклон независимо в коя посока съм спрял винаги я оставям на първа, като пускам спирачката (да задържи на скорост) и тогава дърпам ръчната. Някак си по сигурно ми е като видя, че е задържала и на скорост :D
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

    Коментар


      #17
      naskobg написа:
      S_BANKOV написа:
      На скорост и ръчна .все тая на коя скорост ще я сложиш
      Не е така! Ако е на спускане - задна, ако е на изкачване - първа.
      По голяма глупост не бях чел

      Коментар


        #18
        chaveto написа:
        naskobg написа:
        S_BANKOV написа:
        На скорост и ръчна .все тая на коя скорост ще я сложиш
        Не е така! Ако е на спускане - задна, ако е на изкачване - първа.
        По голяма глупост не бях чел
        Колега, постът ти е с цел заяждане.Как до го определя по друг начин, щом след наложено предупреждение ровиш в теми от преди 2 месеца?Сега по темата - в онези години, когато съм взимал книжка, инструкторите така са ме учили.

        Коментар


          #19
          Не само, че така са ни учили, а така е и по-логично - по-трудно ще тръгне колата в противоположна посока на скоростта, на която си я сложил: по нагорнище - на първа, а по надолнище - на задна. Трябва доста да е сдухан двигателят и да няма компресия, за да стане това. Но си има застраховка и за такъв вариант - гумите към бордюра.
          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

          Коментар


            #20
            sugarboy написа:
            по-трудно ще тръгне колата в противоположна посока на скоростта, на която си я сложил: по нагорнище - на първа, а по надолнище - на задна.
            Май че не си прав, за въртенето на двигателя не го интересува дали си на задна или на предна той може да се завърти и в обратна посока в зависимост от действащата сила, цялата тънкост е в предавателното число на зъбните предавки а от там и въртящия момент към двигателя, който трябва да се противопостави на компресията от цилиндрите. Не съм инженер, но доколкото съм чел е нещо такова, нека по-компетентните ме поправят.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #21
              те тая тема от преди да ме баннат бе :DМен преди половин година ме научиха, че на първа. ако е по-стръмно може и на задна, няма значение от посоката на наклона.
              Drive It Like You Stole It | Гараж
              RIP Fiat Tipo '92 1.6

              Коментар


                #22
                Абе то, ако сме я докарали дотам, че да ни превърта, независимо на първа или на задна, най-малкият проблем ще ни е дали е нагорнище или надолнище - сами ще искаме да я бутнем по някой баир, че да се разбие ефектно долу
                Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                Коментар


                  #23
                  за най-сигурно ръчната. Ако и тя не работи си носиш 2 тухли четворки в багажника и ги слагаш :DСпоред мен няма какво повече да се напише в тая тема..
                  Drive It Like You Stole It | Гараж
                  RIP Fiat Tipo '92 1.6

                  Коментар


                    #24
                    Задържащият ефект на скорост е не толкоз от компресията, колкото от разпределителния вал. Който е карал Вартбург и Трабант, знае добре.
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #25
                      интересното е че, колата ако се загася когато е на 5 скорост в движение с отделен съединител не забива муцуната а когато се загаси на първа с отделен съединител си забива муцуната, които отговор е в скоростите и скороста, това си мисля че е по удачно да си паркирате колата по баири на 5 та скорост заради съпротивлението иначе има случаи дето скоростите превъртат и колата спира и тръгва етапно, а друго когато караш и от втора намалиш за първа някои път не влиза, на първа даваш и междинна газ и влиза така си карам камаза, но има разлика
                      fiat brava 1.4 12v 80 hp моно инжекция с газ на brc

                      Коментар


                        #26
                        Josef Gazara написа:
                        интересното е че, колата ако се загася когато е на 5 скорост в движение с отделен съединител не забива муцуната а когато се загаси на първа с отделен съединител си забива муцуната, които отговор е в скоростите и скороста, това си мисля че е по удачно да си паркирате колата по баири на 5 та скорост заради съпротивлението иначе има случаи дето скоростите превъртат и колата спира и тръгва етапно, а друго когато караш и от втора намалиш за първа някои път не влиза, на първа даваш и междинна газ и влиза така си карам камаза, но има разлика
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар


                          #27
                          muns61 написа:
                          Задържащият ефект на скорост е не толкоз от компресията, колкото от разпределителния вал. Който е карал Вартбург и Трабант, знае добре.
                          2Т мотор на скорост не държи, не е от разпределителния вал.Единствено значение при 4Т има предавателното число, няма никакво значение накъде е наклона.... а на задна в повечето случаи предавателното число е близо до 2-скорост и съответно излиза, че е по зле.
                          Колега, постът ти е с цел заяждане.Как до го определя по друг начин, щом след наложено предупреждение ровиш в теми от преди 2 месеца?
                          Мога да си ровя където си искам, не си ти този където ще ми каже къде да ровя.П.С Казваш, че те обиждам и прекалявам със системата за ЛС.... и затова имам предупреждение.Кой започна да изпраща ЛС?Мен като ме обиждаш защо не си сложиш предупреждение?

                          Коментар


                            #28
                            muns61 написа:
                            Задържащият ефект на скорост е не толкоз от компресията, колкото от разпределителния вал. Който е карал Вартбург и Трабант, знае добре.
                            Те и двата са с фрайлауф -

                            Коментар


                              #29
                              u_bo написа:
                              muns61 написа:
                              Задържащият ефект на скорост е не толкоз от компресията, колкото от разпределителния вал. Който е карал Вартбург и Трабант, знае добре.
                              Те и двата са с фрайлауф -
                              Точно така е и затова при тях задължително се паркира с ръчна, а това за разпределителния вал от къде го измисли muns61, той има функцията да отваря клапаните в даден момент. Моля да обмисляте отговорите си преди да пишете и да спамите дадена тема.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар


                                #30
                                Аз доста се обърках от прочетеното и не ми стана ясно кое от всички мнения е правилно и кое - не. Може ли някой да отговори съвсем точно, ясно и недвусмислено на поставения въпрос, като подкрепи отговора си с теория защо трябва да е така, а не иначе, като след отговора да няма място за нови въпроси и противоречия? Например отговор от типа "Трябва така, защото така ме учи инструкторът.", е доста безполезен, както и отговор "Трябва иначе, защото винаги така правя и не съм имал проблеми." - също не носи полза. Тъй като не ми се четат глупости и необоснави отговори, моля само сериозни и отговорни хора да вземат участие! Също така моля да не пишат хора, които не могат да пишат грамотно и разбираемо!

                                Коментар

                                Working...
                                X