Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Паркиране по наклон-първа или задна скорост?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    вартбурга го остави,тук трябва да обсъждаме 4-тактовите двигатели

    Коментар


      #47
      Stefanaki написа:
      muns61 написа:
      Та да обобщя моето виждане - на баир - задна и ръчна. На спускане - първа и ръчна. Моята кола не е със самообтяжна ролка и винаги съм на първа и ръчна, щото първата ми е с по-голямо предавателно число от задната.
      Ами сега?
      muns61 написа:
      има значение самообтяжната ролка на ангренажа
      Ами ако МПС е със верига (например Лада 1500) или няма нито верига, нито ангренажен ремък (например ЗАЗ 965, Вартбург)?
      Zaz, Lada, Mосквич и прочие с верига, или зъбни колела им е през оная работа на първа, или задна ги оставяш.Да намесим ли и ванкелите?Я раздуй що слагаш ЗАЗ и Варт в един кюп?
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #48
        Ако трябва да заключим глобално нещата, то все тая на коя скорост ще я оставиш, първа или задна, защото скоростните отношение на 1-ва и задна са еднакви, или приблизително еднакви. Това също се отнася и за газоразпределението при въртене на двигателя в двете посоки. Ако искаме да видим дали точно на определена кола би било по-добре да се оставя на 1-ва или задна, то трябва да погледнем в детайлите.Но пък от трета страна това, което казва muns61 е вярно за разпределителния вал.За това просто оставяйте колата на която си искате скорост и ще получите горе долу еднакво задържане.Лично, заради изискванията в условията на въртене на ангренажния ремък, бих препоръчал да оставяте колата на скорост в положение, която ще осигури въртене на двигателя в нормалната му посока на въртене. Първа:Задна:
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #49
          много добро обобщение за край на темата

          Коментар


            #50
            Или приблизително еднакви е достатъчно да "хлъцне" и да тръгне по наклона. Това с първа и задна е малко глупаво, никой производител не препоръчва такива неща, поне аз не съм чувал. Още повече, че ролката не би трябвало да изпусне да прескочи зъб ако всичко е точно.Истината си е, че трябва ръчна спирачка. При мен е автоматична/електрическа винаги се включва сама и ако случайно автомобила помръдне се донатяга.2Т мотори въобще не ги мешайте, там нещата са много различни.

            Коментар


              #51
              Е то на автомата по тази логика въобще не му трябва ръчна, защото двигателя не може да "хлъцне".
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #52
                BO написа:
                Е то на автомата по тази логика въобще не му трябва ръчна, защото двигателя не може да "хлъцне".
                Ръчна си му трябва. Автомат при голям наклон като го сложиш на паркинг и после трудничко се изключва.

                Коментар


                  #53
                  chaveto написа:
                  BO написа:
                  Е то на автомата по тази логика въобще не му трябва ръчна, защото двигателя не може да "хлъцне".
                  Ръчна си му трябва. Автомат при голям наклон като го сложиш на паркинг и после трудничко се изключва.
                  Ти имал ли си случай да ти се изключи трудно?Визирам не с удар или подобие, а просто "трудно". Демек със забавяне или да трябва да клатиш колата, за да се изключи.Не, че е правилно така да оставяш автомата под такова напрежение, но все пак не му е трудно. Щом се изключва.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #54
                    След като го пиша значи съм го усетил. Дали има проблем или няма не знам, просто лоста задържа (при самото изключване се получава удар) и не се движи както на равно или ако преди това е дръпната ръчната. А това за мен значи, че нещо стои под напрежение, но темата не е за автомат.Също така това с наклоните и задна/първа са си някакви писани от вас правила.Я дай да покажеш на кой автомобил задна и първа имат еднакво предавателно число.ЕДИТ:
                    Не, че е правилно така да оставяш автомата под такова напрежение, но все пак не му е трудно. Щом се изключва. Mr. Green
                    Същото е с ролката и ремъка, когато въртиш двигателя на обратно ролката поема много по голямо натоварване. Не, че е правилно така да оставяш под такова напрежение, но все пак не и е трудно щом двигателя не се върти

                    Коментар


                      #55
                      chaveto написа:
                      Я дай да покажеш на кой автомобил задна и първа имат еднакво предавателно число.
                      Скоростна кутия C.513.5.13 и C 510.5.17, които се слагат на двигатели 1.6 и 1.8 и 1.9 са с предавателни числа на 1-ва и задна от 3.909.Това съчетано с ъгли на отваряне и затваряне на клапаните 6-26 -> 26-6 (0-32 -> 32-0 при жтд) при 1.9 дизеловите двигатели мисля, че отговаря на въпроса ти.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар

                      Working...
                      X