Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо нов ангренажен ремък и ролки свирят?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    За тия ремъци хората са си казали, че след около 200км ремъците се разпускат и им трябва ново натяганеТъй че натягай и акжи какво е станало
    Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
    Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
    Fiat Bravo 1.4 120k.с.

    Коментар


      #17
      Колеги ще попитам тук за да не пускам нова тема. Значи при мен го има същия проблем със свиренето на ремъка. Бях при майстор и той ми каза, че ремъкът е натегнат достатъчно. Както и да е бях се примирил с гадното свирене, но забелязах че има и друг проблем. Докато свири ремъкът колата губи мощност. Това нормално ли е? Кoлата е Темпра 1.9TDs
      "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

      Fiat Tempra 1.9 TDs
      Subaru Legacy 2.0i

      Коментар


        #18
        Да ви зарадвам ли При ТД100 мотора пистовия ремък е самообтягащ се от едната ролка.Виждал съм го лично как се сваля с лула се хваща гайката и се напъва ролката пружината и се свива от усилието и ремъка пада.И един въпрос защо ги сменяте тези ремъци ролки ако няма проблем при тях.Същия ремък при въпросния двигател задвижва алтернатора хидравликата и климатика.Какво ще стане като се скъса нищо твърд волан,без климатик и ако пътувате денем и нямате консуматори ще преминете доста километри.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          Tornado написа:
          Да ви зарадвам ли При ТД100 мотора пистовия ремък е самообтягащ се от едната ролка.Виждал съм го лично как се сваля с лула се хваща гайката и се напъва ролката пружината и се свива от усилието и ремъка пада.И един въпрос защо ги сменяте тези ремъци ролки ако няма проблем при тях.Същия ремък при въпросния двигател задвижва алтернатора хидравликата и климатика.Какво ще стане като се скъса нищо твърд волан,без климатик и ако пътувате денем и нямате консуматори ще преминете доста километри.
          Мисля, че забрави за нещо важно без, което нямам как са минем "доста километри". Този ремък търкаля и алтернатора!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #20
            значи ако правилно съм разбрал от колегата, пистовия ремък се самонатяга и няма начин как да го обтегна допълнително, за да не свири? тогава може би проблема да идва от обтягащата ролка? интересното е, че свиренето по някое време изчезва и се появява чак след ден два, възможно ли е да е причинено от влага/вода, която попада по ремъка или ролките?по въпроса защо въобще ги сменяме тези ремъци- ми при положение, че си сменям ролките и ангренажния ремък и съм дал 230 лв за труд и части, защо да не дам още 17 лева за пистов ремък и да ми е мирна главата?
            Bravo SX TD100, 1997

            Коментар

            Working...
            X