Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо нов ангренажен ремък и ролки свирят?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо нов ангренажен ремък и ролки свирят?

    колеги, удоволствието от прясно сменените ролки и ангренажен ремък и ремък към динамото трая точно две седмици и системата нещо се разсвири отново!значи шумът /засега и се надявам за напред/ е съвсем леко свиркане при работа на двигателя на свободен ход, т.е. 850 оборота. при по-високи обороти свиркането изчезва. също така се появява и на студен и на загрял двигател и след време изчезва.какво да правя? възможно ли е от работа ремъкът леко да е отпуснал и да трябва да се затегне леко? споделяйте
    Bravo SX TD100, 1997

    #2
    на моя фиат не съм ги натягал след смяната но на баща ми колата(Венто) съм натягал ремъка на динамото, така че няма да е лошо да ги прегледаш.Или се отпуска ремъка или гайките не са затегнати хубаво и се охлабва от там.
    Fiat bravo 1.6 16v 103hp

    Коментар


      #3
      обикновено свири пистовия ремък, за ангренажен да свири, до сега не съм чувал
      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
      e30 forever!

      Коментар


        #4
        значи ще го проверя този пистов ремък, може ли човек със средна сръчност да си го натегне сам? и как става това? че ходенето на майстор ми е изключителна мъка и по-скоро бих преживял лекото свиркане.
        Bravo SX TD100, 1997

        Коментар


          #5
          simps написа:
          значи ще го проверя този пистов ремък, може ли човек със средна сръчност да си го натегне сам? и как става това? че ходенето на майстор ми е изключителна мъка и по-скоро бих преживял лекото свиркане.
          Гледай само да не го пренатегнеш, че тогава някоя рока ще изсвири Стягаш го, така че да има луфт 1-1,5см при натиск и така че да не свири
          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
          FIAT Punto 99' 1.7 TD

          Коментар


            #6
            simps написа:
            значи ще го проверя този пистов ремък, може ли човек със средна сръчност да си го натегне сам? и как става това? че ходенето на майстор ми е изключителна мъка и по-скоро бих преживял лекото свиркане.
            Що не направиш рекламация? Какво ги жалиш, скандал, скандал и им таковаш майката.

            Коментар


              #7
              Пистов ремък се натяга като се приложи 10кг сила в най-дългата му част и трябва да "поддаде" около 10мм. При ангренажен - 10кг и 2-3мм.Какъв е точно звука, защото ми звучи като кофти обтягаща ролка по описание?Някои лагери се продават НЕ-гресирани и ако "майстора" ги е монтирал директно - сещай се .....

              Коментар


                #8
                Да не е водната помпа? Тя върти ли се от ремъка при теб?
                Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                Коментар


                  #9
                  звукът е леко подсвирване, т.е. не свири посточнно както преди да ми сменят ролките и ремъците, а на тласаци и мн леко, само при ниски обороти, на нулева скорост. както казах, появява се на студена и загряла кола, след което изчезва по някое време.проблемът с рекламацията е, че трябва специално някоя сутрин преди работа да оставя колата и после да си я взема, а сервиза е на @#$%#$ от където работя, така че това ми е последната алтернатива.за инфо: двата ремъка са "ДАЙКО" /свободна транскрипция по майстора / а ролките каза, че са канадски. цялото се продавало като комплект и било най-доброто, цена 180 лв дете ролки с ангренажния ремък, а пистовия май беше 15 лв.
                  Bravo SX TD100, 1997

                  Коментар


                    #10
                    Дайко са малко разтегателни, може да искат натягане

                    Коментар


                      #11
                      абе хора не го стряскайте човека, водни помпи, лагери, ролки, просто ремъка не е бил стегнат първоначално или се е отпуснал което е малко вероятно, но 100% ремъка е разхлабен. Идеята с рекламацията е най-приемлива гадове мръсни все ще намерят да си оставят ръцете някъде, другото е да си го натегнеш сам, в повечето случаи е лесно нооо изисква инструменти, не става без тях, а в случая може да трябват удължители и разни други или и втори човек да удари едно рамо че да не се зориш като куче, все пак имаме само по 2 ръце а някъде трябват 3
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                      ИТАЛФЕСТ 2007

                      Коментар


                        #12
                        Някъде колега беше написал как се пробва дали свиренето е от ремъка.Като сипеш малко вода върху ремъка,ако свиренето престане,значи си за натягане.Не съм пробвал,но има логика.А можеш и да натиснеш ремъка в най-дългата му част/м-у две шайби/По-горе беше писано-ако поддаде повече от 10 мм-хлабав.Успех
                        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                        Коментар


                          #13
                          благодаря за съпричастността ако някой може да щракне една снимка и да пусне тука от кои точно болтове се натяга. Правил съм го на стар форд ескорт с чужда помощ ама на фиатката си нямам и представа как става и не смея да пипам. та ако може малко снимков материал като в статията за нафтовата сонда например. офф: да похваля колегите със статията за почистване на горивната сонда- мн изчерпателна и със снимки, така че и профан като мен да се справи елементарно и да му се вдигне самочувствието та чак да пробва и на друга марка кола
                          Bravo SX TD100, 1997

                          Коментар


                            #14
                            И аз имах подобен проблем точно след като купих колата - сутрин като я запаля и почва една мелодия ...Ходих при майстор да ми погледне обтягащата ролка но се оказа че тя е в крайно положение и не може да обтегне ремъка т.е. ремъка е по дълъг. Самия ремък изглеждаше чистно нов и затова първоначално не го смених. След подмяната с по къс проблема изчезна ...Един ремък е 30 тина лева ...

                            Коментар


                              #15
                              това не е опция всияко ми е исто ново- двата ремъка и ролките, а и въобще не съм пробвал да нарягам ремъка /чакам снимкови материали от някой колега /
                              Bravo SX TD100, 1997

                              Коментар

                              Working...
                              X