Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много труден за натискане съединител, но не от жилото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    При нормална мембрана педала в първия миг на натискането е твърд а след това "сам си пада " благодярение на изкълчването на мембраната. Когато тя е уморена /притискателния е тръгнал/ педала до долу е твърд и не отделя. А автора може да нацърка малко масло на това което е дал като картинки и ако има некъф отвор на кожуха на съединитела и има масльонка през него пак да църка по посока лагера.
    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

    Коментар


      #17
      naskobg написа:
      muns61 написа:
      Да де, ама не от това е твърд педала.
      Точно от това става твърд.
      Разглоби един притискател и тогава се изказвай.
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #18
        muns61 написа:
        Разглоби един притискател и тогава се изказвай.
        За твое огромно учудване съм разглобявал, когато ти си си играл с детски колички може би. :D

        Коментар


          #19
          Подписът ми е мнението ми по темата...До автора - сменяй комплект, веднъж вече сигурно е сменен само феродов диск.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #20
            muns61 написа:
            Подписът ми е мнението ми по темата...
            Ами съжалявам. Приеми, че човек се учи цял живот. :D
            muns61 написа:
            До автора - сменяй комплект, веднъж вече сигурно е сменен само феродов диск.
            Абсолютно. Не си струва да се свали и да се смени само феродовия. Сменя се комплект. Едно време ги отваряхме и сменяхме феродото на феродовия. :D

            Коментар


              #21
              Някои рециклираха притискатели и аксиални лагери, за коване на феродо се подразбира. Да не говорим за пулове за клапани, дето бяха по 8 марки бройката.Да, трябва човек да се учи, ама от форумите е ялова работа...
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #22
                Ако е колата от подписа на автора,там е причината. При тези коли не знам и до ден днешен защо е по твърд педала на съединителя. Аз моята като я купих беше на 118 000 и си мислех, че е за смяна.Смених комплект с френско Валео,ново жило,смазване на втулките на вилката. Имаше лек ефект но пак беше по твърд,отколкото на друга кола. Правя сравнение ,защото тогава имах няколко различни марки коли. След дълги разсъждения стигнах до извода ,че жилото е по дълго прави излишни чупки,от които се получава този ефект. Направих малко по-късо жило - имаше много лек ефект. При следващата смяна пробвах с друга марка ,мисля Люк беше. Смених и втулките на вилката,и втулките на самия педал, и пак е по-твърд от на друга кола. И до ден днешен е така. Сменил съм 7 или 8 съединителя ( винаги комплект) и все си е така. Смазвам жилото редовно и си карам.Успех на всички с решаването на загадката :P
                MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                Коментар


                  #23
                  точно от ламелите на притискателя става твърд педала и по-точно ламелите се износват и площа на работа на лагера става по-голяма,а от там и по-голямо усилие.

                  Коментар


                    #24
                    Ламелите на LUK са една идея по-тънки и за това педала идва по-мек от Валеото, ама kik73bg ме хвърли в размисли с тая статистика
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #25
                      kik73bg написа:
                      Ако е колата от подписа на автора,там е причината. При тези коли не знам и до ден днешен защо е по твърд педала на съединителя. Аз моята като я купих беше на 118 000 и си мислех, че е за смяна.Смених комплект с френско Валео,ново жило,смазване на втулките на вилката. Имаше лек ефект но пак беше по твърд,отколкото на друга кола. Правя сравнение ,защото тогава имах няколко различни марки коли. След дълги разсъждения стигнах до извода ,че жилото е по дълго прави излишни чупки,от които се получава този ефект. Направих малко по-късо жило - имаше много лек ефект. При следващата смяна пробвах с друга марка ,мисля Люк беше. Смених и втулките на вилката,и втулките на самия педал, и пак е по-твърд от на друга кола. И до ден днешен е така. Сменил съм 7 или 8 съединителя ( винаги комплект) и все си е така. Смазвам жилото редовно и си карам.Успех на всички с решаването на загадката :P
                      Ще пускам анкета за Мултиплите - но моля те уточни - според теб само метанките и 1.6 16 имат твърд съединител или всички Мултипли?

                      Коментар


                        #26
                        След смяна на моя съединител и задължително само с оригиналното жило, а не с някакво афтърмаркет такова, то съединителя си беше перфектен.Със стандартно (афтърмаркет) жило, то не беше толкова лек педала, но не беше и твърд де.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          След смяна наистина става много лек,но не след дълго ,пак започва да се усеща твърдостта му. Аз отдавана не карам с жила от магазина-давам да ми ги правят и то най-вече заради пластмасовата закачалка,която съм чупил няколко пъти. Ще пускам анкета за Мултиплите - но моля те уточни - според теб само метанките и 1.6 16 имат твърд съединител или всички Мултипли?Аз само веднъж мисля че съм карал дизелова,но честно не обърнах тогава внимание,така че наблюденията са ми върху метанките.
                          MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                          "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                          R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                          Коментар

                          Working...
                          X