При нормална мембрана педала в първия миг на натискането е твърд а след това "сам си пада " благодярение на изкълчването на мембраната. Когато тя е уморена /притискателния е тръгнал/ педала до долу е твърд и не отделя. А автора може да нацърка малко масло на това което е дал като картинки и ако има некъф отвор на кожуха на съединитела и има масльонка през него пак да църка по посока лагера.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много труден за натискане съединител, но не от жилото
Collapse
X
-
muns61 написа:Подписът ми е мнението ми по темата...muns61 написа:До автора - сменяй комплект, веднъж вече сигурно е сменен само феродов диск.
Коментар
-
Някои рециклираха притискатели и аксиални лагери, за коване на феродо се подразбира. Да не говорим за пулове за клапани, дето бяха по 8 марки бройката.Да, трябва човек да се учи, ама от форумите е ялова работа...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Ако е колата от подписа на автора,там е причината. При тези коли не знам и до ден днешен защо е по твърд педала на съединителя. Аз моята като я купих беше на 118 000 и си мислех, че е за смяна.Смених комплект с френско Валео,ново жило,смазване на втулките на вилката. Имаше лек ефект но пак беше по твърд,отколкото на друга кола. Правя сравнение ,защото тогава имах няколко различни марки коли. След дълги разсъждения стигнах до извода ,че жилото е по дълго прави излишни чупки,от които се получава този ефект. Направих малко по-късо жило - имаше много лек ефект. При следващата смяна пробвах с друга марка ,мисля Люк беше. Смених и втулките на вилката,и втулките на самия педал, и пак е по-твърд от на друга кола. И до ден днешен е така. Сменил съм 7 или 8 съединителя ( винаги комплект) и все си е така. Смазвам жилото редовно и си карам.Успех на всички с решаването на загадката :PMULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Ламелите на LUK са една идея по-тънки и за това педала идва по-мек от Валеото, ама kik73bg ме хвърли в размисли с тая статистика"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
u_bo
kik73bg написа:Ако е колата от подписа на автора,там е причината. При тези коли не знам и до ден днешен защо е по твърд педала на съединителя. Аз моята като я купих беше на 118 000 и си мислех, че е за смяна.Смених комплект с френско Валео,ново жило,смазване на втулките на вилката. Имаше лек ефект но пак беше по твърд,отколкото на друга кола. Правя сравнение ,защото тогава имах няколко различни марки коли. След дълги разсъждения стигнах до извода ,че жилото е по дълго прави излишни чупки,от които се получава този ефект. Направих малко по-късо жило - имаше много лек ефект. При следващата смяна пробвах с друга марка ,мисля Люк беше. Смених и втулките на вилката,и втулките на самия педал, и пак е по-твърд от на друга кола. И до ден днешен е така. Сменил съм 7 или 8 съединителя ( винаги комплект) и все си е така. Смазвам жилото редовно и си карам.Успех на всички с решаването на загадката :P
Коментар
-
След смяна на моя съединител и задължително само с оригиналното жило, а не с някакво афтърмаркет такова, то съединителя си беше перфектен.Със стандартно (афтърмаркет) жило, то не беше толкова лек педала, но не беше и твърд де.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
След смяна наистина става много лек,но не след дълго ,пак започва да се усеща твърдостта му. Аз отдавана не карам с жила от магазина-давам да ми ги правят и то най-вече заради пластмасовата закачалка,която съм чупил няколко пъти. Ще пускам анкета за Мултиплите - но моля те уточни - според теб само метанките и 1.6 16 имат твърд съединител или всички Мултипли?Аз само веднъж мисля че съм карал дизелова,но честно не обърнах тогава внимание,така че наблюденията са ми върху метанките.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар