Не ми правеше впечатление съединителя докато тези дне не ми се наложи да покарам няколко различни коли.Много по-голямо усилие изисква педала за да се натисне.Последва бърза смяна с ново жило - без никакъв ефект, а и на старото му няма нищо.Каква може да е причината за това голямо усилие да се натисне съединителя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много труден за натискане съединител, но не от жилото
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
u_bo
-
Вкопават се опорите, в които опира мембраната на притискателя, за да се обръща при насиск и да отцепва. Вижда се при разнитване и разглобяване на притискателя. Съчетано с отъняване на феродото, само смяна е спасението.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Вкопава се лагера в ламелите на притискателя защото лагера конструктивно не може да има луфт м/у него и притискателния диск на съединителя-антитехническа жабарска простотияLANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар