Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много труден за натискане съединител, но не от жилото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Много труден за натискане съединител, но не от жилото

    Не ми правеше впечатление съединителя докато тези дне не ми се наложи да покарам няколко различни коли.Много по-голямо усилие изисква педала за да се натисне.Последва бърза смяна с ново жило - без никакъв ефект, а и на старото му няма нищо.Каква може да е причината за това голямо усилие да се натисне съединителя?

    #2
    каква може...... Заминал съединител.
    Powered by Emzo

    Коментар


      #3
      точно -заминал притискател,евентуално и феродов диск

      Коментар


        #4
        Ако сложиш LUK, педала ще стане лек като този на газта
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Лук , Мук, все тая, важното е да е нов. Учудвам се на автора на темата, че задава такъв въпрос....
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Здравейте, и от мен един глас за заминал съединител.На моята беше така тежък та чак ми счупи пластмасовата кука горе на педала,а жилото беше здраво!Нов на LUK беше към 170лв. от колегата Митака 71.
            Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

            Коментар


              #7
              По-точно казано е, че аксиалният лагер на съединителя ти се е вкопал в притискателния диск.
              FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

              Коментар


                #8
                Всъщност си мислех да не е свързано с вилката:

                Коментар


                  #9
                  milcho_michev написа:
                  По-точно казано е, че аксиалният лагер на съединителя ти се е вкопал в притискателния диск.
                  Абсолютно точно.При мен беше точно така.

                  Коментар


                    #10
                    u_bo написа:
                    Всъщност си мислех да не е свързано с вилката:
                    Иска ти се да е от вилката колега ама не е.Съединител притискател и лагер нови и ще ти стане перце съединителя...
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #11
                      освен ако жилото не е с различна дължина и не се пречупва някъде.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Вкопават се опорите, в които опира мембраната на притискателя, за да се обръща при насиск и да отцепва. Вижда се при разнитване и разглобяване на притискателя. Съчетано с отъняване на феродото, само смяна е спасението.
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #13
                          Вкопава се лагера в ламелите на притискателя защото лагера конструктивно не може да има луфт м/у него и притискателния диск на съединителя-антитехническа жабарска простотия
                          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                          Коментар


                            #14
                            Да де, ама не от това е твърд педала.
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #15
                              muns61 написа:
                              Да де, ама не от това е твърд педала.
                              Точно от това става твърд.

                              Коментар

                              Working...
                              X