Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за болтове на джанти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за болтове на джанти

    Здравейте,Имам питане за болтовете за летите джанти.Разполагам с два комплекра болтове, къси и дълги, но когато поставя едните "късите излизат - към главината при свавлена джанта 12-13.мм/Дългите поставени на джантата излизат 18-19ммВ момента съм на едната задна с два къси и два дълги и не знам дали да ги сменям всичките с дълги или тези "късите" болтове са достатъчни.Късите бяха на металните джанти.Отделно съм свалял и болтовете на бензиновия фиат, а те са още по-къси сравнение с "късите" за 2.4-товижте и как влизат едните в джантата и другите:Моля за коментар
    Прикачени файлове
    Fiat Marea 2.4 JTD+
    Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
    Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
    Renault 19/1.7mi/ - crash

    #2
    Трябва да хващат 5-6 навивки в главината. Ако са по-малко, по-добре ги смени.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Късите за железни джанти, дългите за алуминиеви.
      Fiat Punto`04 1.2 60hp.
      Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
      ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

      Коментар


        #4
        Оф, нещо не дочетох както трябва При положение, че имаш болтовете, направо махни късите и сложи само дълги.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Поне 8-10 оборота трябва да се навият /11-13 мм./ без значение къси или дълги стига на задните ако са барабани да не опират някъде
          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

          Коментар


            #6
            Главата на болта (шестограма) няма абсолютно никакво значение колко стърчи навън от джантата. Има значение колко навивки от резбата са хванали болтовете. По стъпката на резбата и броя навивки можеш да определиш колко навътре е влязъл болта.

            Коментар


              #7
              гоавата на болта е ясна.идеята беше че конусовидната част на по-дългия болт е по тясна от по късия.Късите болтове правят около 5оборотаДългите -минимум 10Колата е мареа и 2.4 и отпред и отзад е с дисковеявно ще трябва да слагам дългите и това е
              Fiat Marea 2.4 JTD+
              Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
              Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
              Renault 19/1.7mi/ - crash

              Коментар


                #8
                Сваляш едната гума и виждаш колко стърчи болта от джантата и си правиш сметка колко навивки ще хване. Аз съм с къси за железните джанти и дълги за лет(н)ите.
                Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                Коментар


                  #9
                  да, свялял съм джантатакъсият излиза 13ммдългият 19мм
                  Fiat Marea 2.4 JTD+
                  Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                  Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                  Renault 19/1.7mi/ - crash

                  Коментар


                    #10
                    Отбележи на болта до къде стърчи и го завий без джанта да видиш колко врътки ще направи.
                    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                    Коментар


                      #11
                      Болтовети са абсолютно еднакво дълги но ако си с алуминиеви жданти ползваш тези с конуса. И един съвет ако това са твоите болтове направо ги изхвърли и си купи нови. Тия са аут ат доста време.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа:
                        Болтовети са абсолютно еднакво дълги но ако си с алуминиеви жданти ползваш тези с конуса......
                        Вчера си сложих летните и сега ще ме караш да ти демонстрирам, че с късите болтове за железните джанти не може да се сложат летите....
                        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                        Коментар


                          #13
                          Може, може, всичко си е до конкретните джанти.Моите ловят точно 6 навивки, ама се наложи да слагам фланци и сложих и дълги болтове.
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            Болтовети са абсолютно еднакво дълги но ако си с алуминиеви жданти ползваш тези с конуса. И един съвет ако това са твоите болтове направо ги изхвърли и си купи нови. Тия са аут ат доста време.
                            Не си прав!Болтовете не са еднакво дълги, тези с конуса вмомента са свалени и съм с другите по-дългите.Както казах мерено е при свалена джанта колко излизат от към главината. каква е причината, за да ги изхвърля не съм я докарал до там... болтовете да сменям Питах защото имам два комплекта и с кои ще е най добре, но с къдите хващат 3-4 резби мах 5, т.е. видимо е малко.
                            Fiat Marea 2.4 JTD+
                            Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                            Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                            Renault 19/1.7mi/ - crash

                            Коментар


                              #15
                              Колеги, не разбирам много, ама на втората снимка, оградения болт и този срещу него е задължително да се сменят, ако са в това си положение затегнати...С малко повече зор при натягане шестостена ще влезе в отвора...файда от такъв болт-никаква. За тези джанти си трябва болт с по-голям конус.

                              Коментар

                              Working...
                              X