Колеги, проучване правя. Гласувайте, като не е лошо да коментирате какви са моторите, какво масло наливате, какъв стил на каране, колко ви пише на километражите.Предполагам, вентилките ще оглавят класациите..
Мммм...700/800гр за 1000км си ги знае Ама не ги гори, а ги изхвърля. Нз дали ми е останала гарнитура и семеринг по двигателя, която да не тече. И за да не се чудите, що за Фиат е това - 1,4 12В П.П. Показанията на километража са 257к. Но двигателя на колко е нз, понеже е сменян.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Мареа 1,8 16в. километрите не ги знам/смених мотора преди две и половина години/.Незабележимо с просто око за 10к. км. ползвам Кастрол 10в40 но от Германия ми го носят.
Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Marea 2.4 JTD на малко над 230к км по табло. Карам я с Carlson 5W-40, редовна смяна на 10к. Турбината не може да не хвърля по-малко, не доливам.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Marea 1.6 на 200к км. не съм забелязал да гори. Слагал съм какво ли не - Texaco, Q8, Selenia и точа около 3 литра и половина, т.е. 200-300 грама по-малко, което е пренебрежимо. Маслото е 10W40 и винаги го карам над 15хил. км.
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Около литър на 10000. Само че, не го гори, а го изхвърля. Преди Фиата карах Пежо 106, което беше около 4 литра на 1000км... и то М10D. То вече го гореше. :D
Харчеше около литър на 10хил.км,но след смяната на гумичките на клапаните не го пипа.Слагам някакво немско масло 15/40 на двигател 1,4/12v на километража пише 200х км.
Тая анкета няма как да е достоверна защото има разлика от бензинови, дизелови, атмосферни или с принудително... ще има от " грам не бута" до "литър си го знае" И в двата случая двигателите ще са здрави
Колеги, проучване правя. Гласувайте, като не е лошо да коментирате какви са моторите, какво масло наливате, какъв стил на каране, колко ви пише на километражите.Предполагам, вентилките ще оглавят класациите..
Мотора 1.4/12v. 5 литра отиват но дали 10к точно не знам минавам ги, вече не ги следя тея работи, отива 12-13 че и повече до смяна на година. Маслото ... всеки път различно, карал съм го с от МД до castrol 5/40 , сега съм с някво kaufland 10/40 втората туба привършва начи ще се сменя скоро. Стил на каране - ами зоря я доста, 60 литра газова винаги пълна, бокс който заема останалия багажник и 17-ки и хич не я жаля, почти винаги в лютеницата . Колко пише на километража - точно не се сещам към 200к вече ако не ги е минала.
Колеги, проучване правя. Гласувайте, като не е лошо да коментирате какви са моторите, какво масло наливате, какъв стил на каране, колко ви пише на километражите.Предполагам, вентилките ще оглавят класациите..
Мотора 1.4/12v. 5 литра отиват но дали 10к точно не знам минавам ги, вече не ги следя тея работи, отива 12-13 че и повече до смяна на година. Маслото ... всеки път различно, карал съм го с от МД до castrol 5/40 , сега съм с някво kaufland 10/40 втората туба привършва начи ще се сменя скоро. Стил на каране - ами зоря я доста, 60 литра газова винаги пълна, бокс който заема останалия багажник и 17-ки и хич не я жаля, почти винаги в лютеницата . Колко пише на километража - точно не се сещам към 200к вече ако не ги е минала.
Чакай сега, виж какво разбрах от това, което каза и какво ме озадачава :Колата ти гори по 5 литра масло за 12 хиляди км и въпреки това, като ги навъртиш го сменяш с ново.Нали доливаш постоянно с прясно масло по време на тоя пробег? За какво го сменяш, като то си е достатъчно опреснено за 12К пробег ? Или направо с филтъра го изливаш..
Коментар