Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля за помощ как да измеря правилно налягането в гумите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    svetli4a написа:
    Аз ги сверкам с уредче, но не от тея кръглите със стрелка а .... как да го обясня прилича на химикалка и вътрешната част като излезне ти показва на колко си. Уредчето пък го сверявах с други и стари руски и такива от компресорчета. Меря си само с него защото тея по бензиностанциите нещо им нямам вяра. В момента съм на 3.5 и четирите, бях с 3.4 отпред и 3.6 отзад - разлика няма, поне сега докато е все още хладно, сутрин , обед, вечер разлика в налягането нямам - меря уж редовно.
    да не би да е англйско сребристо/хромирано/
    STILO 1.4 16v.

    Коментар


      #17
      същото колега
      Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
      Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

      Коментар


        #18
        svetli4a написа:
        същото колега
        мойто има две мерни единици едната е атм. др не мога да е разбера каква е.
        STILO 1.4 16v.

        Коментар


          #19
          Ммм при мен са само амосфери, явно са различни. Сегашните ми гуми позволяват 4+ ... 3,6 е добре за Русе а и внимавам, само като се врътна към село съжалявам че не са на повече, там просто пътищата са като луната.
          Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
          Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

          Коментар


            #20
            Мери си ги с твой манометър, в който си сигурен. По авто-битаците продават механични тайвански манометри по 3-5 лв., а в магазините има и електронни на подобна или малко по-висока цена. Понякога се улучват много точни! Дори да не е точен, ако знаеш със сигурност какво му е отклонението, пак става. А как да си сигурен, че е точен или колко му е отклонението? Хм, това е труден въпрос, но можеш да го сравниш с манометрите на няколко гумаджийници и да се ориентираш. А гумите се мерят студени (рано сутрин, преди да си карал колата), неогряти от слънцето, за предпочитане на равно място. Има го и "визуалния" момент. На волвото ми дават предписания в книжката предните да ги помпя 2.3, но когато са 2.3 бара седят като сплескани. И аз ги помпя (сам, с моя помпа) целогодишно по 2.5 бара - нито друса, нито нищо.
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар


              #21
              Колега имам два мои,единият ми е на компресора показва 2,2 другия ми го прати един приятел от Англия който и тук и там работи в гаранционият сервиз на ситроен, той показва 2,4 .а в сервиза ми показа непосредствено след смяната на гумите 2,3.Но големият проблем е голямата разлика 0,6атм.днес е по хладно и проблема го няма сутрин 2,2 след около 25км каране замервам 2,4.Не знам като станат температурите навън по30/32гр. дали няма да станат 3,2атм.
              STILO 1.4 16v.

              Коментар


                #22
                Със сигурност мерачките по бензиностанциите са ужас... така съм карал гуми на 3.0 и доста друсаше... Взел съм си механичен манометър от старите и с него си меря и нямам проблеми.Относно колко да се помпа, май най-добре е да се гледа какво казва производителя, стига колата да е с джантите, с които трябва да бъде.17ките ги карам на 2.2 с азот и нямам никакви проблеми. даже миналата година не видях една дупка и всичко е наред нито гумата, нито джантата.Забелязал съм, че зимните на 2.2 стоят малко сплескани, пък и е студено, гумата е по-висока, по-мека и може би е за това. Тях ги карам на 2.3-2.4.Чисто визуално по-нископрофилните гуми по-малко им личи дали са спуснати според мен, понеже са с подсилени бордове.
                Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
                Fiat Stilo '02 1.6 16V

                Коментар


                  #23
                  ivan77 написа:
                  Колега имам два мои,единият ми е на компресора показва 2,2 другия ми го прати един приятел от Англия който и тук и там работи в гаранционият сервиз на ситроен, той показва 2,4 .а в сервиза ми показа непосредствено след смяната на гумите 2,3.Но големият проблем е голямата разлика 0,6атм.днес е по хладно и проблема го няма сутрин 2,2 след около 25км каране замервам 2,4.Не знам като станат температурите навън по30/32гр. дали няма да станат 3,2атм.
                  Проблемът не е толкова в температурите, а в това дали гумите са били изложени на слънце. Най-сигурно, разбира се, е да ги мериш сутрин (или след достатъчно дълго време от последното шофиране) в гараж. Всички други показания ще бъдат малко или повече неточни.И НЕ мери налягането по няколко пъти дневно. Вярното е само това, което ти показва при студени гуми (да не са карани няколко часа), които не са били изложени на слънце. Най-голямата глупост е да се мерят гуми на бензиностанция лятно време, след дълъг път. Тогава може да ти даде и 1 атмосфера отклонение. И ако направиш грешката да ги спаднеш например от 3.2 на 2.2, на сутринта ще установиш, че гумите ти реално са с налягане около 1.2 бара.
                  Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                  Коментар

                  Working...
                  X