svetli4a написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за помощ как да измеря правилно налягането в гумите
Collapse
X
-
Мери си ги с твой манометър, в който си сигурен. По авто-битаците продават механични тайвански манометри по 3-5 лв., а в магазините има и електронни на подобна или малко по-висока цена. Понякога се улучват много точни! Дори да не е точен, ако знаеш със сигурност какво му е отклонението, пак става. А как да си сигурен, че е точен или колко му е отклонението? Хм, това е труден въпрос, но можеш да го сравниш с манометрите на няколко гумаджийници и да се ориентираш. А гумите се мерят студени (рано сутрин, преди да си карал колата), неогряти от слънцето, за предпочитане на равно място. Има го и "визуалния" момент. На волвото ми дават предписания в книжката предните да ги помпя 2.3, но когато са 2.3 бара седят като сплескани. И аз ги помпя (сам, с моя помпа) целогодишно по 2.5 бара - нито друса, нито нищо.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Колега имам два мои,единият ми е на компресора показва 2,2 другия ми го прати един приятел от Англия който и тук и там работи в гаранционият сервиз на ситроен, той показва 2,4 .а в сервиза ми показа непосредствено след смяната на гумите 2,3.Но големият проблем е голямата разлика 0,6атм.днес е по хладно и проблема го няма сутрин 2,2 след около 25км каране замервам 2,4.Не знам като станат температурите навън по30/32гр. дали няма да станат 3,2атм.STILO 1.4 16v.
Коментар
-
Със сигурност мерачките по бензиностанциите са ужас... така съм карал гуми на 3.0 и доста друсаше... Взел съм си механичен манометър от старите и с него си меря и нямам проблеми.Относно колко да се помпа, май най-добре е да се гледа какво казва производителя, стига колата да е с джантите, с които трябва да бъде.17ките ги карам на 2.2 с азот и нямам никакви проблеми. даже миналата година не видях една дупка и всичко е наред нито гумата, нито джантата.Забелязал съм, че зимните на 2.2 стоят малко сплескани, пък и е студено, гумата е по-висока, по-мека и може би е за това. Тях ги карам на 2.3-2.4.Чисто визуално по-нископрофилните гуми по-малко им личи дали са спуснати според мен, понеже са с подсилени бордове.Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
Fiat Stilo '02 1.6 16V
Коментар
-
ivan77 написа:Колега имам два мои,единият ми е на компресора показва 2,2 другия ми го прати един приятел от Англия който и тук и там работи в гаранционият сервиз на ситроен, той показва 2,4 .а в сервиза ми показа непосредствено след смяната на гумите 2,3.Но големият проблем е голямата разлика 0,6атм.днес е по хладно и проблема го няма сутрин 2,2 след около 25км каране замервам 2,4.Не знам като станат температурите навън по30/32гр. дали няма да станат 3,2атм.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар