Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фабрични генерации на пунто гт и спортинг?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фабрични генерации на пунто гт и спортинг?

    Здравейте. Понеже е няква мацаница моето пунто по генерацията. Имам чувството че е умряло от факта, че няма читаво издишване през ауспуха.Рових навсякъде където се сетих и в гугъл търсих някой може ли да ми каже какво е фабричното Фи на тръбите на спортинг модела? Понеже нашите майсторчета навсякъде като им каже човек 1.2 и ще ми набият гърнета и тръби за пунто 1.2 60 коня и ще си е същия х*** работата като с кръпките в моментаАко сложа средно и крайно гърне за пунто ГТ ще се отрази ли зле/ добре на колата.Говорим за чисто нови фабрични гърнета.Или да си искам тези за 1.2 16В модела? Но ако можете да ми кажете какви Фи са тръбите и гърнетата на спортинг модела МК1 86 кс. и пунто ГТ ще съм благодарен

    #2
    Генерацията е еднаква за 8 и 16V :/Не вярвам да има разлика с гърне от GT.Дали проблема не е в катализатора?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Катализатор няма. От изпускателния колектор има нова тръба на Ф50 меката връзка е нова и след нея пак Ф50 обаче назад има някъв резонатор смотан след него фабричното гърне дето от завода е излязло. след него до крайното гърне има рязано и заварявано 2-3 пъти, като поне така ми се струва, че тръбите имат и Ф40 на места. Това след колектора преди извращенията го правих аз, че скъсах меката връзка. но понеже дадох за метър тръба и мека връзка 100 лева в Ем комплект и сега се чудя какво да правя. А само те общо взето слушат като им кажеш искам НОВА, Не заварявана на 100 места а само огъната тръба между гърнетата. Мисля си и в Аспото да мина в Дружба, там слагах на служебната гърне и не ми взеха пари за труда като си купих гърнето. Да си сложа по каталог гърнета и да забравя за още поне 5 години ( докато изгние колата) :>

      Коментар


        #4
        Сичко това ок, ама сигурен ли си, че проблема не е другаде :D
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Ами не :> Двигателя е на 10к километра след ремонт на глава смяна клапани и всички гарнитури и масла.Кабели и свещи са Беру и Денсо иридиум. оригинални купувани от вносители. Смнявах и един от 4 те инжектора че го счупих като го вадих да го гледам той ли прави проблем. Друго което ме съмнява е останалите 3 инжектора да трябва да се чистят на ултра звук или скоростите, които сменявах преди 2 години, които нещо кофти включват 1 ва и 2 ра. оф не знам май ще го оставям на наще да се возят и ще е по- добре да си купя друга кола :>

          Коментар

          Working...
          X