Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

компресия и степен на сгъстяване и връзката между тях

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    компресия и степен на сгъстяване и връзката между тях

    Здравейте от няколко дни се чудя каква е връзката между двете понятия.Скоро мерих компресия на колата на сестра ми резултатите са 9.5 ; 7.5 ; 9.5 ; 9.5Това са атмосфери. Имали формула по която да изчисля степента на износване. Благодаря.
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    ето какво намерих във форума на рено и ми отговаря на въпроса колко е износен мотораЗа всички автомобили - бензин и дизелСтепен на_____ Р, Начално _____ Р, Граничносгъстяване_______ Bar _______________Bar6,0 --------------->7,7 <5>8,5 <6>9,3 <6>10,1 <7>10,9 <7>11,7 <8>12,6 <8>13,4 <9>14,3 <10>25,1 <17>27,0 <18>28,9 <20>30,8 <21>32,8 <22>34,7 <24>36,7 <----------------25,7Р, Начално - Означава: Колата (двигателя) като нов. Така излиза от завода.Р, Гранично - Означава, че под тази граница двигателя е за ремонт ..... или скраб.
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    Коментар


      #3
      Re: компресия и степен на сгъстяване и връзката между тях

      AthlonXP написа:
      Здравейте от няколко дни се чудя каква е връзката между двете понятия.Скоро мерих компресия на колата на сестра ми резултатите са 9.5 ; 7.5 ; 9.5 ; 9.5Това са атмосфери. Имали формула по която да изчисля степента на износване. Благодаря.
      По кой метод мери компресия?Вариантите са два или от буталото надолу или над него т.е. клапани ,водачи и легла на клапани , другия вариант е сегменти ,блок/ризи/ ,бутала.http://www.parts.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%...82%D0%B5%D0%BB
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Re: компресия и степен на сгъстяване и връзката между тях

        Tornado написа:
        AthlonXP написа:
        Здравейте от няколко дни се чудя каква е връзката между двете понятия.Скоро мерих компресия на колата на сестра ми резултатите са 9.5 ; 7.5 ; 9.5 ; 9.5Това са атмосфери. Имали формула по която да изчисля степента на износване. Благодаря.
        По кой метод мери компресия?Вариантите са два или от буталото надолу или над него т.е. клапани ,водачи и легла на клапани , другия вариант е сегменти ,блок/ризи/ ,бутала.http://www.parts.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%...82%D0%B5%D0%BB
        Мина по подобен ред не бяхме изгасили бобината и бензина, инча всички свещи бяха долу. Интересно е, че тази кола не духа през пръчката за маслото ... Може ли по ниски стойности да има заради бавно въртящ стартер?? Понеже на следващата седмица стартера спря да върти и се оказа, че е за втулки и сега върти стряскащо бързо сравнение с преди .
        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

        Коментар


          #5
          Замери го пак с новия стартер. Залагам Че ще покаже поне 10-10,5

          Коментар


            #6
            Първо трябва да се запознаеш с конструкцията на двигателя.След това спрямо конструкцията да имаш ориентировъчна връзка. Защото при някои двигатели връзката е много силна, но при други връзката е доста слаба.Ако искаш пак мери налягането. На загрял двигател и с натиснат дросел до края докато въртиш на стартер.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              Re: компресия и степен на сгъстяване и връзката между тях

              AthlonXP написа:
              Здравейте от няколко дни се чудя каква е връзката между двете понятия.Скоро мерих компресия на колата на сестра ми резултатите са 9.5 ; 7.5 ; 9.5 ; 9.5Това са атмосфери. Имали формула по която да изчисля степента на износване. Благодаря.
              Аз мисля че с 5 мануметара да мериш, 5 резултата ще получиш, обаче тая разлика на 2-ри ще остане, което си е за притеснение според мен.
              FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

              Коментар


                #8
                С хубав стартер, на студен мотор с натиснат до края педал на газта. Ако пак има разлики, капни малко ( 20 гр.) масло във въпросния цилиндър да видиш дали издиша от сегменти/цилиндри или от клапани или дори гарнитура. Ако няма промяна - нагоре от буталото ще да е.За какъв мотор става дума все пак не става ясно, марка/модел ?

                1.9 JTD 110hp
                Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                Коментар


                  #9
                  Както и да го мериш втори цилиндър ще си остане с голяма разлика. Пробвай това с маслото да видиш дали са сегменти. Ако вдигне драстично налягането...примерно на 11-12, нещата са ясни.

                  Коментар

                  Working...
                  X