Здравейте ето този тампон се разби. Купих нов комплект но не знам как се сваля тази част от двигателя за да се избие старата втулка и да се набие новата. Ако някой знае как се сваля да помогне. На първата снимка съм посочил с червено разбития тампон а на втората частта която незнам как се сваля.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разбит тампон на двигателя тип "КОКАЛ"
Collapse
X
-
Развиваш двата болта на кокала, и след като ти е разбит от към двигателя много лесно ще го избуташ в страни.До тук смятам ,че си се справил.След това в кокала от към купето е ясна смяната. За конзолата към двигателя ползваи тампон без външна втулка само с вътрешна около твоя диаметър аз съм сложил преди пет г. такава от нещо си не знам от какво возило точно/някво соц./като предварително почистих всички остатъци от стария, да остане само втулката му.Относно набиването на въпросния тампон е със шпилка 2,5 пъти по-дълга от тампона и една планка по-широка от ал. отвор с две гаики.Не знам дали някои разбра.Значи на шпилката редиш от към бомбето- гаика/евентуално шаиба/,новия тампон/без външна втулка,намазан с грес /,ал.конзола, планка /опорна/ и пак гаика стягаш двете гаики и тампона влиза в ухото на мотора.После е малко по-трудно да сложиш кокала с новите тампони но не е невъзможно.Надявам се ме разбрахте.Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
marea-ta написа:Развиваш двата болта на кокала, и след като ти е разбит от към двигателя много лесно ще го избуташ в страни.До тук смятам ,че си се справил.След това в кокала от към купето е ясна смяната. За конзолата към двигателя ползваи тампон без външна втулка само с вътрешна около твоя диаметър аз съм сложил преди пет г. такава от нещо си не знам от какво возило точно/някво соц./като предварително почистих всички остатъци от стария, да остане само втулката му.Относно набиването на въпросния тампон е със шпилка 2,5 пъти по-дълга от тампона и една планка по-широка от ал. отвор с две гаики.Не знам дали някои разбра.Значи на шпилката редиш от към бомбето- гаика/евентуално шаиба/,новия тампон/без външна втулка,намазан с грес /,ал.конзола, планка /опорна/ и пак гаика стягаш двете гаики и тампона влиза в ухото на мотора.После е малко по-трудно да сложиш кокала с новите тампони но не е невъзможно.Надявам се ме разбрахте.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар