Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разбит тампон на двигателя тип "КОКАЛ"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разбит тампон на двигателя тип "КОКАЛ"

    Здравейте ето този тампон се разби. Купих нов комплект но не знам как се сваля тази част от двигателя за да се избие старата втулка и да се набие новата. Ако някой знае как се сваля да помогне. На първата снимка съм посочил с червено разбития тампон а на втората частта която незнам как се сваля.
    Прикачени файлове

    #2
    Ще следя темата, защото от както е моя колата , тази джаджа е разбита и така си карам. Ако е лесна смяната ще я сменя ей така. Не че ми пречи...
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      и моят е скъсан, но не мърда и изпълнява добре функциите си, няма защо са го сменям
      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

      Коментар


        #4
        Развиваш двата болта на кокала, и след като ти е разбит от към двигателя много лесно ще го избуташ в страни.До тук смятам ,че си се справил.След това в кокала от към купето е ясна смяната. За конзолата към двигателя ползваи тампон без външна втулка само с вътрешна около твоя диаметър аз съм сложил преди пет г. такава от нещо си не знам от какво возило точно/някво соц./като предварително почистих всички остатъци от стария, да остане само втулката му.Относно набиването на въпросния тампон е със шпилка 2,5 пъти по-дълга от тампона и една планка по-широка от ал. отвор с две гаики.Не знам дали някои разбра.Значи на шпилката редиш от към бомбето- гаика/евентуално шаиба/,новия тампон/без външна втулка,намазан с грес /,ал.конзола, планка /опорна/ и пак гаика стягаш двете гаики и тампона влиза в ухото на мотора.После е малко по-трудно да сложиш кокала с новите тампони но не е невъзможно.Надявам се ме разбрахте.
        Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
        Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

        Коментар


          #5
          marea-ta написа:
          Развиваш двата болта на кокала, и след като ти е разбит от към двигателя много лесно ще го избуташ в страни.До тук смятам ,че си се справил.След това в кокала от към купето е ясна смяната. За конзолата към двигателя ползваи тампон без външна втулка само с вътрешна около твоя диаметър аз съм сложил преди пет г. такава от нещо си не знам от какво возило точно/някво соц./като предварително почистих всички остатъци от стария, да остане само втулката му.Относно набиването на въпросния тампон е със шпилка 2,5 пъти по-дълга от тампона и една планка по-широка от ал. отвор с две гаики.Не знам дали някои разбра.Значи на шпилката редиш от към бомбето- гаика/евентуално шаиба/,новия тампон/без външна втулка,намазан с грес /,ал.конзола, планка /опорна/ и пак гаика стягаш двете гаики и тампона влиза в ухото на мотора.После е малко по-трудно да сложиш кокала с новите тампони но не е невъзможно.Надявам се ме разбрахте.
          точно само една подробност не без значение. Вместо грес се ползва веро. И мая е разбит но ще си карам така пред блока не става смяната
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар

          Working...
          X