Здравейте,Вече съм собственик на Стило 1,9 JTD Multiwagon 80 коня. Имам няколко въпроса, които може да Ви се сторят малоумни, но все пак това ми е първа лично моя кола и не всичко ми е ясно.Колата е със сменени преди 4-5 месеца всички консумативи + нещо по предното окачване. Има 2 грешки от компютъра като се даде на контакт. Едната е за парктроника, който не работи, не знам защо. Само писука на умряло като пусна задна, но се преживява. Другата е за "Напрежение" /пише Strom - Напрежение от немски, компютъра е на немски./Правена и е диагностика, но не знаят защо е удивителната и защо не се изчистват тия 2 грешки.Преди 2-3 месеца беше изгоряла една подгрявна свещ, при смяната й /баси и свеща 60-70лв с работата/ майстора каза, че му излизало по-високо напрежение, които било странно, тъй като при изгоряла свещ би трябвало да е по-слабо. Опитали се да я изчистят, но грешката пак се появявала. Каза, че има съмнения, че може да е някакво реле и затова да дава тази грешка с напрежението. Въпроса е това опасно ли е и може ли да се кара така с тази грешка? Друг проблем, няма оригиналния плеър за музика и е сложен друг - JVC, който не може да се управлява от копчетата от волана, гледах тук теми по въпроса, може да се захвана са го оправя.По-гадно е, че не може да се свери часовника. Единствения начин за сверяване е да в 00:00 да се извади акумелатора и после да се сложи пак. Опитвал съм го, става, но продължава да си мига. Доколкото разбрах това е заради липсата на тоя модул с плеъра, нали?От копчетата, които са в ляво от волана мога само да регулирам осветеността на таблото и някаква уж максимална скорост, която ако минеш писука нещо. В книжките, които имам с колата, има готини функции на компютъра, trip, разход, ала бала, но предполагам че не мога да ги управлявам заради модула с плеъра или се бъркам? Извинявам се ако нещо го има вече отговорено, търсих и четох, но не намерих отговор на тези проблеми. ще се радвам ако ми отговорите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпроса относно Стило.
Collapse
X
-
lumitimi написа:от копчетата, които при мен са в ляво от волана, а не в дясно може да правиш доста неща само когато колата е спряла.в движение се регулира само осветеността на таблото и ограничението на скоростта.
Коментар
-
Направих няколко снимки:Това е плеъра: Това е една от грешките, която изкарва:Втората пропуснах да я снимам, но е "Stoerung".А следващите снимки са всички функции, които ми излизат след боравене с копчетата отляво на волана. Няма значение дали колата е на контакт, запалена на място или в движение:Само часовника мига, километрите не мигат.Какво ще рече това proxy alignment?
Коментар
-
evgeni85 написа:Малее няма по грозно нещо от стило със афтърмаркет сиди. Купи си оригиналното радио сиди и си свиркай. Аз виждам само грешката в парктроника. Имаш късо или нула от някой от датчиците. На диагностика ще ти покаже. Снимай и другата грешка. Мигат ли ти километри те?Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Опитах Trip бутона на дясната ръчка, работи. Показва ми колко е моментния разход, колко км остават докато свърши горивото и подобни. Километрите не мигат, само часовника мига.Ето и другата грешка:Това Proxy alignment къде ще ме посъветвате да го направя, предполагам не е скъпо и сложно или бъркам?
Коментар
-
emzo написа:Ами свери си часовника.И мини на английски . Sprache търси и го смени, освен ако не искаш да е на немски де.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар