Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с CYTI режима на сервото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с CYTI режима на сервото

    Блокира като въртя волана на място в пълно ляво или дясно положение

    #2
    Колега пускай си темите по веднъж. Тази вече я имаш http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11287 . Като я пуснеш на 100 места само се разхвърлят мненията и по-трудно ще намериш отговор на искан от теб въпрос.Освен това гледам и в продава си пуснал една тема 2 пъти. Като втората е с едно изречение повече. На всеки пост има опция ПРОМЕНИ - така че да можеш да допълваш дадена обява.
    Punto SX 1.1 55

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с CYTI режима на сервото

      LDM написа:
      Блокира като въртя волана на място в пълно ляво или дясно положение
      Проблема е много сериозен и веднага иди на диагностика във Ванто трейд.Дано "мизерията" да е от рейката, а не от "СИТИ"-то.Електроусилвателят /DUAL DRIVE/ компютър и електромеханика струва около 1700лв.Дай-повече подробности и какво разбираш под това "БЛОКИРА".Въпреки, че на таблото ти свети "CITY", електроусилвателят се изключва автоматично при скорост на 70 км/ч.Ако има проблем в него при "чек"-а като дадеш контакт не трябва да ти гасне червеното воланче на таблото вдясно.И пак казвам дай повече подробности.. не сме развили все-още способностите на Кашпировски" !Но общо взето запали свещичка в църква да е рейка , а не елктроусилвателя!
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        серво

        ми по принцип го прави когато си поиска ту го прави ту не и няма точно определен моменткога да изключил Работи си без проблем понякогаИ затова си мисля дали не е някое реле както четох в 1 италиански форум

        Коментар


          #5
          Re: серво

          LDM написа:
          ми по принцип го прави когато си поиска ту го прави ту не и няма точно определен моменткога да изключил Работи си без проблем понякогаИ затова си мисля дали не е някое реле както четох в 1 италиански форум
          Лош контакт някъде - маса, предпазител, клема, куплунг. Проследяване на връзките и стягане/замяна на съмнителните клеми би трябвало да помогне.
          Fiat Ritmo 105TC
          1600cc 105к.с.

          Коментар


            #6
            Re: серво

            johnfound написа:
            Лош контакт някъде - маса, предпазител, клема, куплунг. Проследяване на връзките и стягане/замяна на съмнителните клеми би трябвало да помогне.
            Мястото за проследяване на тези връзки е труднодостъпно, самите връзки/куплунзи/ са доста стабилно направени и системата се управлява с отделен компютър.Нещата не са прости.
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #7
              А каква е колата?

              Коментар


                #8
                серво

                фиат пунто 2 1.9 jtd

                Коментар


                  #9
                  Re: серво

                  LDM написа:
                  фиат пунто 2 1.9 jtd
                  Определено Nino е твоя човек. Той е най-наясно, има го същото, но чист дизел, а не с турбо.

                  Коментар

                  Working...
                  X