Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на скоростна кутия на Мареа 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    willow75bg написа:
    Вчера влезнах в канала да огледам каква е хавата и какъв ме чака.Почти всичко ми стана ясно,само не можах да видя дали и как трябва да се свали дясната/дългата/полуоска.Има нещо като висящ лагер на нея?Цялата ли се измъква или?Разяснете плийс.
    Мдаааа малко фитнес Няма невъзможни неща Три пъти скоростите на Пунтото в полеви условия (само в гараж без канал) , веднъж на Стилото 1.6 на един плац .Първият път за три дни , последния за 4 часа Аз полуоските само от скоростите свалям и разкачам шенкела и накрайника и местя настрани .Препоръка много добре подпри колата и да не се мести напред назад .Двигателя подпри с трупчета а скоростите с помоща на въже и помощник със разклащане излизат .Това на дясната полуоска не е висящ лагер (т’ва да не е камион ) ами е някакъв си Баланс не му се коси
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #17
      Такам... Хурката наистина е голяма :DОсвен всичко изброено, след откачането на двата тампона, лапите се МАХАТ, защото пречат! Благодарности на Жоро (не се сещам какъв му беше ника тук) за насоките!При нас нещата се закучиха от една гадна шпилка, която излезе вместо гайката.
      Alfa 159 SW 2.4 Ti
      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

      Коментар


        #18
        Я дай подробности,не се измъквай така.

        Коментар


          #19
          Първо двигателя се пуска МНОГО надолу, за да излезе централната лапа. После се вдига нагоре. Зад гадната лапа има една ламарина, която я водят щит. Цялото упражнения е заради нея - опира в маховика и кутията не излиза.Ей за такива подводни камъни пуснах темета, щото се мъча втори ден, кат някаква шматка...
          Alfa 159 SW 2.4 Ti
          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

          Коментар


            #20
            Колега гледал съм го този филм 5-6 пъти, два от които за ремонт на кутията. Не би трябвало да имаш проблем с ламарината (щита). С леко поклащане става номера. Един човек отгоре с въже държи и един долу клати докато падне кутията. Като я свалиш ще обяснявам и как да я разглобиш. А имаш ли идея за деференциала? Аз моя го заварих с електрожена :D Ама след това проблеми никакви.

            Коментар


              #21
              Проблема при мен дойде от това, че вместо гайката излезе цялата шпилка. И по закона на Мърфи се падна средната, която е срещу картера и няма място...Иначе, като освободих всичко, и докато чакам помощника да дойде, свалих кутията сам Диференциала е леш! Половината зъби са изронени...
              Alfa 159 SW 2.4 Ti
              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

              Коментар


                #22
                Дай по подробно информация специално за това дали си свалял предния мост,дясната полуоска ми е интерестна също какво я правиш?Степ бай степ,напиши,че и моя наближава

                Коментар


                  #23
                  Моя двигател е рязличен от твоя, така че може да има разлики, но ето:- Докаро колата с гумите на земята се развиват гайките на главините- Вдига се над 40см., мерено на предната броня и се подпира много добре- Откачат се шенкелите от носачите и кормилните накрайници- Маха се въздуховода към възд. филтър- Маха се акумулатора и стойката му, като внимаваш за жиците- Откачат се лостовете на скоростния механизъм и датчиците за километража и задната- Разкача се въздуховода след филтъраДотук с лесното - Откача се маншона на късета полуоска и се вади- "Лашкат" се болтовете на ск. кутия, но не се махат!- С крик леко се напъва двигателя нагоре. Добре е да се подпре хубаво!- Откача се предният ляв тампон и лапата се маха.- Откача се задния тампон - двете гайки, които са към купето, а не централната!- Разкача се планката към централната лапа, която държи двигателя. - Махат се гайките на лапата към кутията- Сега двигателя се пуска надолу, толкова, за да излезе лапата- Двигателя се вдига и се подпира добре- Маха се щита, който е зад централната лапа- Откача се скобата на маншона на дългата полуоска и полуоската се маха- Сега вече се махат болтовете на ск. кутия- Леко и с финес кутията се издърпва и се вади.Скоростите излизат МНОГО лесно, ако всичко е освободено. Ако нещо запецне и не иска да излиза, то има нещо неразкачено.Еми, дано не съм пропуснал нещо...Успех!
                  Alfa 159 SW 2.4 Ti
                  Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                  "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                  Коментар


                    #24
                    Един въпрос:С какво/как да измия отвътре "новата" скоростна кутия, без да я отварям? Става ли да я напълня с нафта, да я разджуркам хубаво и да я източа?
                    Alfa 159 SW 2.4 Ti
                    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                    Коментар


                      #25
                      Става ,или ползвай 3 литра хидравлично масло млх32.работата ти с кутията ти е 3 часа ,не се плаши,болтовете на съединителя са 6- броя с торкс 40,приготви се с камък торкс- голяма гедория,с малката не се развиват.сега е момента да си смениш и маншоните ако си с лагер на полуоските.феродото се маже с веро обикновено,не фея с балсам.то си попива и изсъхва,гаранция с италиански съединител 150 хиляди,меркам,внимававай с жилата на лоста на скоростите,,лесно се чупят.те се държат на планка с 3 болтчета .,махни я да не ти пречи,

                      Коментар


                        #26
                        Защо се маже с веро?
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #27
                          ами така мее учил моя майстор от со-мат старите маждународни превози,ефекта е доказан,,,20 години ,на опел кадет на такси италианко феродо на градско,60 хиляди,слагали сме закс от дн софия 45хиляди км.

                          Коментар


                            #28
                            todorshalev написа:
                            Това на дясната полуоска... е някакъв си Баланс...
                            Става ли да го махна, че е изгнила гумата?
                            Alfa 159 SW 2.4 Ti
                            Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                            "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                            Коментар


                              #29
                              Готов съм! За четири часа с помощ от приятел само да вдигнем кутията. Другото сам...Някакъв съвет как да налея мАсло? Нямам шприц, или както там му се казва.
                              Alfa 159 SW 2.4 Ti
                              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                              Коментар


                                #30
                                Пластмасова бутилка, дупка в капачката и маркуче до кутията.
                                "Без сърца, сме просто машини"
                                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                                Коментар

                                Working...
                                X