willow75bg написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сваляне на скоростна кутия на Мареа 1.6
Collapse
X
-
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
-
Такам... Хурката наистина е голяма :DОсвен всичко изброено, след откачането на двата тампона, лапите се МАХАТ, защото пречат! Благодарности на Жоро (не се сещам какъв му беше ника тук) за насоките!При нас нещата се закучиха от една гадна шпилка, която излезе вместо гайката.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Първо двигателя се пуска МНОГО надолу, за да излезе централната лапа. После се вдига нагоре. Зад гадната лапа има една ламарина, която я водят щит. Цялото упражнения е заради нея - опира в маховика и кутията не излиза.Ей за такива подводни камъни пуснах темета, щото се мъча втори ден, кат някаква шматка...Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Колега гледал съм го този филм 5-6 пъти, два от които за ремонт на кутията. Не би трябвало да имаш проблем с ламарината (щита). С леко поклащане става номера. Един човек отгоре с въже държи и един долу клати докато падне кутията. Като я свалиш ще обяснявам и как да я разглобиш. А имаш ли идея за деференциала? Аз моя го заварих с електрожена :D Ама след това проблеми никакви.
Коментар
-
Проблема при мен дойде от това, че вместо гайката излезе цялата шпилка. И по закона на Мърфи се падна средната, която е срещу картера и няма място...Иначе, като освободих всичко, и докато чакам помощника да дойде, свалих кутията сам Диференциала е леш! Половината зъби са изронени...Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Моя двигател е рязличен от твоя, така че може да има разлики, но ето:- Докаро колата с гумите на земята се развиват гайките на главините- Вдига се над 40см., мерено на предната броня и се подпира много добре- Откачат се шенкелите от носачите и кормилните накрайници- Маха се въздуховода към възд. филтър- Маха се акумулатора и стойката му, като внимаваш за жиците- Откачат се лостовете на скоростния механизъм и датчиците за километража и задната- Разкача се въздуховода след филтъраДотук с лесното - Откача се маншона на късета полуоска и се вади- "Лашкат" се болтовете на ск. кутия, но не се махат!- С крик леко се напъва двигателя нагоре. Добре е да се подпре хубаво!- Откача се предният ляв тампон и лапата се маха.- Откача се задния тампон - двете гайки, които са към купето, а не централната!- Разкача се планката към централната лапа, която държи двигателя. - Махат се гайките на лапата към кутията- Сега двигателя се пуска надолу, толкова, за да излезе лапата- Двигателя се вдига и се подпира добре- Маха се щита, който е зад централната лапа- Откача се скобата на маншона на дългата полуоска и полуоската се маха- Сега вече се махат болтовете на ск. кутия- Леко и с финес кутията се издърпва и се вади.Скоростите излизат МНОГО лесно, ако всичко е освободено. Ако нещо запецне и не иска да излиза, то има нещо неразкачено.Еми, дано не съм пропуснал нещо...Успех!Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Става ,или ползвай 3 литра хидравлично масло млх32.работата ти с кутията ти е 3 часа ,не се плаши,болтовете на съединителя са 6- броя с торкс 40,приготви се с камък торкс- голяма гедория,с малката не се развиват.сега е момента да си смениш и маншоните ако си с лагер на полуоските.феродото се маже с веро обикновено,не фея с балсам.то си попива и изсъхва,гаранция с италиански съединител 150 хиляди,меркам,внимававай с жилата на лоста на скоростите,,лесно се чупят.те се държат на планка с 3 болтчета .,махни я да не ти пречи,
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар