Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат Мултипла 1.9 жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Фиат Мултипла 1.9 жтд

    Здравейте.Купих от един познат фиат мултипла 1.9жтд.Колата на място се форсирва няма проблем,но при потегляне при рязко подавяне на газ светва чек гасне и няма палене.Смених:помпа в резервара,помпа високо налягане,клапан високо налягане, и нови дюзи

    #2
    НА диагностика какви грешки дава.Много сами интересни хората които почват да сменят периферия по мотора без да знаят какъв е проблема.Нали точно затова е диагностиката да ти каже къде го боли мотора.

    Коментар


      #3
      Ако нямаш къде да я прочетеш, пиши да я видим събота-неделя.При положение, че светва чека, със сигурност записва каква е грешката.Най-често клапана за високо налягане се прецаква, сигурен ли си, че си го сменил с работещ?
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Дава само грешка в клапана за високото налягане.нищо друго

        Коментар


          #5
          milenskior написа:
          НА диагностика какви грешки дава.Много сами интересни хората които почват да сменят периферия по мотора без да знаят какъв е проблема.Нали точно затова е диагностиката да ти каже къде го боли мотора.
          Да така е.Ама изкарва само клапан високо налягане.С 6 клапана само това изкарва.

          Коментар


            #6
            А проследихте ли искано/реално налягане при потегляне?Да не би датчика за налягането, който е на рейката нещо да се бъзика?Мога да те уредя с един за проба.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              M5kov написа:
              А проследихте ли искано/реално налягане при потегляне?Да не би датчика за налягането, който е на рейката нещо да се бъзика?Мога да те уредя с един за проба.
              Смених и него колега.И вече незнам.Побарка ме тая кола.Сега ми казаха че е компютър най вероятно

              Коментар


                #8
                Щом сте сменили всичко по горивната система, остава датчика на коляновия вал... Него за съжаление го нямам за пробата :/Кога гасне - при студен или загрял мотор?Как пали - веднага като върнеш ключа или трябва да мине време - колко време?Не се ядосвай, колата си има характер, иначе нямаше да ти е интересна След 18:30 съм в Плевен, ако колата е в движение, скокни до Сторгозия да видим какво показва, може пък да излезе нещо, не говорим за пари.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  M5kov написа:
                  Щом сте сменили всичко по горивната система, остава датчика на коляновия вал... Него за съжаление го нямам за пробата :/Кога гасне - при студен или загрял мотор?Как пали - веднага като върнеш ключа или трябва да мине време - колко време?Не се ядосвай, колата си има характер, иначе нямаше да ти е интересна След 18:30 съм в Плевен, ако колата е в движение, скокни до Сторгозия да видим какво показва, може пък да излезе нещо, не говорим за пари.
                  Като угасне пали мнооогооо трудно асо запали.ако мине 30-40мин пали пак трудно.Днес не сам в плевен но дай някакви кординати

                  Коментар


                    #10
                    Май съм познал от третия опит Ако е от него: ~60 лв. нов или 10-15 лв. втора употреба.Сменя се супер лесно, ама май трябваше канал.
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      проблема не е в дкв,а в горивната система.според мен губиш налягане в рейла.може да е от новите ти дюзи или от новия ти регулатор,в кавички

                      Коментар


                        #12
                        Писах на колегата на лични но и тук ще го напиша.Ако имате възможност направете логове за да се види когато гасне какво се случва.Да се пуснат да се записват налягането в рейла и управлението на регулатора.Според мен симптомите са различни от проблем с датчика на коляновия вал.

                        Коментар


                          #13
                          И на мен ми е странно, че записва такава грешка, но при положение, че е сменил няколко регулатора, помпи и датчик за налягането това ми идва на ум.
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #14
                            Колегата е правил диагностика с някаква Бош.Закачете се с ФЕС(МЕС) и вижте какво ще излезе,

                            Коментар

                            Working...
                            X