lu40 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Палене при включени къси светлини.
Collapse
X
-
lu40 написа:Светлините минават през контактния ключ.Просто като завъртиш ключа на положение "Стартер" не се подава напрежение на релетата за фаровете.Когато върнеш,фаровете си светват-какви системи какви защитиSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Причината дизела да консумира повече ток при стартиране се обяснява с това, че дизеловия двигател има по-голям коефициент на сгъстяване на сместа т.е. работи при по-високо налягане. От там следва, че се изисква по-голямо усилие за се преодолее съпротивлението при завъртане и съответно по-мощен стартер за целта. Естествено по-мощния стартер консумира повече Колкото до гасенето на фаровете по време на въртене това си е въпрос на схемно решение т.е. зависи как конструктора го е предвидил. Всички знаете, че фаровете се захранват през реле. С цел да се осигури по-вече ток от акумулатора за стартера въпрос на схемно решение е да се прекъсне захранването на релето за фаровете по време на въртене на стартера. Звучи фантастично, но по време на завъртане на стартера консумацията от акумулатора достига 100 Ампера!!! За това при съвременните автомобили има изключване на фаровете. Намаляването на светлината на крушките при нашите автомобили се дължи на това, че тока винаги тече по линията на най-малкото съпротивление т.е. през стартера, не че се изключват при запалване. Така, че който е зле с акумулатора за препоръчване е да гаси фаровете и тогава да пали, а след това отново да запали фаровете - ако не забравиFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Светлините минават през контактния ключ.Просто като завъртиш ключа на положение "Стартер" не се подава напрежение на релетата за фаровете
Коментар
-
Намаляването на светлината на крушките при нашите автомобили се дължи на това, че тока винаги тече по линията на най-малкото съпротивление т.е. през стартера, не че се изключват при запалване. Така, че който е зле с акумулатора за препоръчване е да гаси фаровете и тогава да пали
Коментар
-
snake написа:Tornado написа:При доста от автомобилите при палене автоматично се прекъсва тока към светлините с цел по голям стартов ток за стартера.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар