Nino написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Палене при включени къси светлини.
Collapse
X
-
jorko написа:В грешка си , колегаTornado написа:При доста от автомобилите при палене автоматично се прекъсва тока към светлините с цел по голям стартов ток за стартера.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Няма спор, че е направено така. Просто те гаснат и чак след секунда онова почва да върти. Щом така са го направили от Фиат - да си премигва. На бравата габаритите не гаснат а само късите (дълги не съм пробвал - сигурно и те). Ако беше от напрежението нямаше да има интервал изчакване а щяха да мигват след завъртането на стартера ако не едновременно. А и дисплея на радиото дето с всеки удар на бас ми премегва при палене не трепва.
Коментар
-
niko_ymn написа:Няма спор. Просто те гаснат и чак след секунда онова почва да върти.Щом така са го направили от Фиат - да си премигва. На бравата габаритите не гаснат а само късите (дълги не съм пробвал - сигурно и те).SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Винаги са ми включени фаровете и си пали идеално колата. Фаровете при мене не гаснат, а само леко си намаляват яркостта докато върти стартера. А иначе след повече от година каране със включени фарове, нито една крушка не е изгоряла - единствените проблеми които съм имал със светлините се дължат на лоши контакти на клеми, бушони и др.под.При палене през зимата, се препоръчва предварително за 5..6..10 секунди да се включат фаровете. Идеята е, че електролита на акумулатора леко се затопля, при което максималният ток се увеличава и стартера върти след това по-весело.Е, разбира се, ако акумулатора е паднал много и едва върти стартера ще се наложи да се изключи всичко възможно, но такова нещо не ми се е случвало досега с този акумулатор (нов е все още).Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
момчета някой качвал ли се е в пежо по-ново примерно 406, ако фаровете са включени от ключа и дадеш на контакт те не светват докато не запали колата това е система за защита, а това че ви гаснат фаровете в повечето случаи се обяснява с така нареченото свойство на тока че е марзелив тоест винаги си избира по краткия път респективно по малкото съпротивление(по големия консуматор), а от стартера по голям консуматор в автомобила няма затова целия ток така да се каже се пренасочва към стартера, а да ли е вредно зависи за кое ако е слаб акумолатора не може да върти добре стартера и тои не работи в номинален режим > стартера се товари и може да се завари даже(виждал съм такива случаи) а това че на някои фаровете не изгасват, а намаляват интензитета си на светене се обяснява лесно просто стартера е пътник не казвам че някои коли нямат защита има най-различни инжинери и най-различни колиFiat Croma 2.5TD 86
Alfa Romeo 2.5TD 94
Коментар
-
Подкрепям тезата, че система, която да гаси фаровете при работа на стартера няма! Изключвам съвременните автомобили от последните няколко години с КСЕНОНОВИ фарове. Светлините на повечето коли примигват, или почти угасват. А габаритите, както писа колегата по-горе ти се струва, че не гаснат, защото консумират много по-малък ток от късите и падът на напрежение не се отразява така, както на късите.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Колеги,които мислите,че не е от пада на напрежението,защо някой не се жертва да врътне за секунда на стартер,докато работи ДВГ (не е полезно!) и да види дали ще загаснат?Все пак и алтернатора ще подава ток,а ако има електроника то тя ще прекъсне захранването.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Две страници мнения и само предположения Колеги те хората за това са измислили схемите - като не знаеш нещо как и защо работи - гледаш схемата и ... или ти се изяснява или не Аз взех че разгледах схемата и достигнах до следния извод - при стартиране се гасят автоматично габаритите, а фаровете - не.Значи колата може да се пали на габарити, но не и на фарове ... ако ти е жал за акумулатора Ето схемата. За стимул предлагам да черпя този който първи каже как точно става работата На сбирката в четвъртък ------------------------------------------------------------------------------------------Малка корекция (не е много малка де ) - преди малко излизах с колата и тествах - нито габаритите нито фаровете на къси се гасят когато въртя. Сега пак погледнах схемата и наистина е така - преди не съм забелязал една точка която съединява двете позиции на ключа в секцията за габаритите ...А ... и според схемата лесно може да се коригира този "недостатък" ...
Коментар
-
do4ko написа:момчета някой качвал ли се е в пежо по-ново примерно 406, ако фаровете са включени от ключа и дадеш на контакт те не светват докато не запали колата това е система за защита, а това че ви гаснат фаровете в повечето случаи се обяснява с така нареченото свойство на тока че е марзелив тоест винаги си избира по краткия път респективно по малкото съпротивление(по големия консуматор), а от стартера по голям консуматор в автомобила няма затова целия ток така да се каже се пренасочва към стартера, а да ли е вредно зависи за кое ако е слаб акумолатора не може да върти добре стартера и тои не работи в номинален режим > стартера се товари и може да се завари даже(виждал съм такива случаи) а това че на някои фаровете не изгасват, а намаляват интензитета си на светене се обяснява лесно просто стартера е пътник не казвам че някои коли нямат защита има най-различни инжинери и най-различни колиАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Vladim написа:Подкрепям тезата, че система, която да гаси фаровете при работа на стартера няма! Изключвам съвременните автомобили от последните няколко години с КСЕНОНОВИ фарове. Светлините на повечето коли примигват, или почти угасват. А габаритите, както писа колегата по-горе ти се струва, че не гаснат, защото консумират много по-малък ток от късите и падът на напрежение не се отразява така, както на късите.
Коментар
-
добре бе човече ако искаш да си сигурен откачи си стартера от боша врътни и ако късите ти останат включени нямаш никаква защита ако се изклучат значи имаш е освен ако защитата не е на реле на веригата на стартера ама не ми се вярва пробваи като искаш пак и аз не съм казал че не можеш да имаш защита просто е малко вероятноFiat Croma 2.5TD 86
Alfa Romeo 2.5TD 94
Коментар
-
lu40 написа:Светлините минават през контактния ключ.Просто като завъртиш ключа на положение "Стартер" не се подава напрежение на релетата за фаровете.Когато върнеш,фаровете си светват-какви системи какви защитиA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар