От няколко години леко ми изтива мотора при спускания с 1-3мм наляво от средата, от есента като захладня гледам че повечето време не стой на средата а малко вляво, като е навън над 10 градуса лепи средата! Според мен или термостата е тръгнал или нещо табло-датчик температура се бъркат, защото откъм парно съм 6, въпроса ми е как да хвана точната причина и сега като карам ако наистина съм повечето време под 80градуса как работи инжекцията дали чи гори повече колата?? Стило 1.6 е колата!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разход гориво преди 80 градуса?
Collapse
X
-
Щом си забелязал, че при спускания пада температурата, проблема сигурно е в термостата.Най-точно можеш да видиш какво се случва с диагностика."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Говориме за Стило...Няма как да сложиш, напъхаш, залепиш найлон. Дори да го направиш, ефекта е нулев.Според мен си за нов термостат. И аз като го купих Стилото бях така и се триумях. Е, нов термостат и стрелката спи. И за мотора е добре, и за разхода също. Вариант е и от "Рено", но... ти си знаеш.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Сега като се запролети и лятото ако кове средата, но наесен пак почне да бяга наляво ще направя смяна термостат като видя с диагностика като не е на средата колко градуса е загряла за да изключа табло и датчик като проблем!! Но иначе затваря на студен мотор не топли маркуча към радиатора, може би е почнал по рано да отваря и при по студено време държи по хладна температура!!
Коментар
-
Нормално е при изправен термостат при СПУСКАНЕ мотора да истива, зашото термостата исключва радиатора но студения въздух минавайки през радиатора блъска напречно разположения двигател и го охлажда /въздушно охлаждане/-найлончето е спасение донякъде. Няма ги едновремешните автомобили с жалузите....културна работа -отвраш затваряшLANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
lubo_Y10 написа:Нормално е при изправен термостат при СПУСКАНЕ мотора да истива, зашото термостата исключва радиатора но студения въздух минавайки през радиатора блъска напречно разположения двигател и го охлажда /въздушно охлаждане/-найлончето е спасение донякъде. Няма ги едновремешните автомобили с жалузите....културна работа -отвраш затваряшУмные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар