Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разход гориво преди 80 градуса?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разход гориво преди 80 градуса?

    От няколко години леко ми изтива мотора при спускания с 1-3мм наляво от средата, от есента като захладня гледам че повечето време не стой на средата а малко вляво, като е навън над 10 градуса лепи средата! Според мен или термостата е тръгнал или нещо табло-датчик температура се бъркат, защото откъм парно съм 6, въпроса ми е как да хвана точната причина и сега като карам ако наистина съм повечето време под 80градуса как работи инжекцията дали чи гори повече колата?? Стило 1.6 е колата!

    #2
    Щом си забелязал, че при спускания пада температурата, проблема сигурно е в термостата.Най-точно можеш да видиш какво се случва с диагностика.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Сложи найлон на поне половината радиатор и ще си решиш проблема.Рано е за термостат.
      Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

      Коментар


        #4
        кроко61 написа:
        Сложи найлон на поне половината радиатор и ще си решиш проблема.Рано е за термостат.
        При изкачвате свали найлона! :D
        Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

        Коментар


          #5
          Говориме за Стило...Няма как да сложиш, напъхаш, залепиш найлон. Дори да го направиш, ефекта е нулев.Според мен си за нов термостат. И аз като го купих Стилото бях така и се триумях. Е, нов термостат и стрелката спи. И за мотора е добре, и за разхода също. Вариант е и от "Рено", но... ти си знаеш.
          Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
          Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
          Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

          Коментар


            #6
            gaz написа:
            кроко61 написа:
            Сложи найлон на поне половината радиатор и ще си решиш проблема.Рано е за термостат.
            При изкачвате свали найлона! :D
            При изкачване на Шипка с ремарке -да :D :D :D
            Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

            Коментар


              #7
              Сега като се запролети и лятото ако кове средата, но наесен пак почне да бяга наляво ще направя смяна термостат като видя с диагностика като не е на средата колко градуса е загряла за да изключа табло и датчик като проблем!! Но иначе затваря на студен мотор не топли маркуча към радиатора, може би е почнал по рано да отваря и при по студено време държи по хладна температура!!

              Коментар


                #8
                Нормално е при изправен термостат при СПУСКАНЕ мотора да истива, зашото термостата исключва радиатора но студения въздух минавайки през радиатора блъска напречно разположения двигател и го охлажда /въздушно охлаждане/-найлончето е спасение донякъде. Няма ги едновремешните автомобили с жалузите....културна работа -отвраш затваряш
                LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                Коментар


                  #9
                  lubo_Y10 написа:
                  Нормално е при изправен термостат при СПУСКАНЕ мотора да истива, зашото термостата исключва радиатора но студения въздух минавайки през радиатора блъска напречно разположения двигател и го охлажда /въздушно охлаждане/-найлончето е спасение донякъде. Няма ги едновремешните автомобили с жалузите....културна работа -отвраш затваряш
                  Имаме участник познал верния отговор :D Охладителната система е винаги преоразмерена.Карам с найлонче целогодишно при перфектен термостат.Само му помагам и естествено и той на мен.Стрелката ми не мърда без значение със или без клима зима или лято-и мотора ми е завит целогодишно.Не се правя на умник.Четете колеги и то материали и преди 2005г.Лека вечер.
                  Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                  Коментар

                  Working...
                  X