Здравейте колата, като се запали вдига 2к оборота и ги задържа и после постепенно ги смъква с припукване в гърнетата. По едно време спря ТПС-са да управлява дросела, пусках му адаптация работи ден два и пак спираше. Взех друг ТПС от работеща кола монтирах го и пак същата работа: палиш 2к оборота смъква ги и сега пак не управлява нищо и се налага да палиш с газ и да я поддържаш малко понеже гасне. От какво може да е проблема, колата не пише грешки. Дросела е чистен, смазван навсякъде където има механични връзки по него. Като я дам на контакт сутрин и двата температурни датчика отчитат - 32 градуса и след запалване започват да повишават температурата докато не стигне реалната и тогава ми застават оборотите на нормалните 1100 докато загрее и после падат. Пробвано е и с друг датчик на всмукателния колектор от работещо добре такова браво. Сменен е температурния на водата. Колата е след ремонт на главата(пасвани клапани гумички шлайф) Колата е само на бензин има нова бобина свещи и кабели.От какво може да е проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.2 16 82HP проблем с много високи обороти при палене
Collapse
X
-
kris_dif95 написа:данеби моторчето за празния ход да зи играе номерцамненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
А контактен проблем в някоя букса? Като не ти управлява дросела, поне показва ли ти колко е отворен? Идеята е да видиш кое точно не работи. Дали няма отчитане на ТПС-а или ЕКУ-то го вижда, подава сигнал към моторчето за празен ход но то не реагира? Сензора за температурата на въздуха ти е в МАП сензора, него ли си сменял? До колко ще се форсира при палене зависи точно от него. Случвало ми се е при направена адаптация в по-студено време, когато стане още по-студено, да започне да се форсира и над 2000 оборота.Разглоби го и провери самото мотроче, за износени четки, замърсявания...Fiat Brava 1,2 16V SX и колело
Коментар
-
nicko написа:А контактен проблем в някоя букса? Като не ти управлява дросела, поне показва ли ти колко е отворен? Идеята е да видиш кое точно не работи. Дали няма отчитане на ТПС-а или ЕКУ-то го вижда, подава сигнал към моторчето за празен ход но то не реагира? Сензора за температурата на въздуха ти е в МАП сензора, него ли си сменял? До колко ще се форсира при палене зависи точно от него. Случвало ми се е при направена адаптация в по-студено време, когато стане още по-студено, да започне да се форсира и над 2000 оборота.Разглоби го и провери самото мотроче, за износени четки, замърсявания...мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар