Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.2 16 82HP проблем с много високи обороти при палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo 1.2 16 82HP проблем с много високи обороти при палене

    Здравейте колата, като се запали вдига 2к оборота и ги задържа и после постепенно ги смъква с припукване в гърнетата. По едно време спря ТПС-са да управлява дросела, пусках му адаптация работи ден два и пак спираше. Взех друг ТПС от работеща кола монтирах го и пак същата работа: палиш 2к оборота смъква ги и сега пак не управлява нищо и се налага да палиш с газ и да я поддържаш малко понеже гасне. От какво може да е проблема, колата не пише грешки. Дросела е чистен, смазван навсякъде където има механични връзки по него. Като я дам на контакт сутрин и двата температурни датчика отчитат - 32 градуса и след запалване започват да повишават температурата докато не стигне реалната и тогава ми застават оборотите на нормалните 1100 докато загрее и после падат. Пробвано е и с друг датчик на всмукателния колектор от работещо добре такова браво. Сменен е температурния на водата. Колата е след ремонт на главата(пасвани клапани гумички шлайф) Колата е само на бензин има нова бобина свещи и кабели.От какво може да е проблема?
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    колега темата е за раздела бензинови :Д

    Коментар


      #3
      Извинявам, се без да искам съм го пуснал в грешния раздел, ще помоля модераторите да я преместят. Благодаря предварително.
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #4
        данеби моторчето за празния ход да зи играе номерца

        Коментар


          #5
          Що не вземеш и дросела от работещата кола за проба
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            kris_dif95 написа:
            данеби моторчето за празния ход да зи играе номерца
            TPS са е моторчето взех такова от работеща кола. Целия дросел да го взема, ще го взема, но каква е логиката ако имаш логичен аргумент ще взема да пробвам :D или ако имаш да дадеш за проба, понеже покупки на неща които не са, започва да излиза скъпо. В сервиз в който правят италианки, я закачаха и казаха, че е наред и те и рестартираха дросела (нещо което и аз си правя с ФЕС)
            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

            Коментар


              #7
              А контактен проблем в някоя букса? Като не ти управлява дросела, поне показва ли ти колко е отворен? Идеята е да видиш кое точно не работи. Дали няма отчитане на ТПС-а или ЕКУ-то го вижда, подава сигнал към моторчето за празен ход но то не реагира? Сензора за температурата на въздуха ти е в МАП сензора, него ли си сменял? До колко ще се форсира при палене зависи точно от него. Случвало ми се е при направена адаптация в по-студено време, когато стане още по-студено, да започне да се форсира и над 2000 оборота.Разглоби го и провери самото мотроче, за износени четки, замърсявания...
              Прикачени файлове
              Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

              Коментар


                #8
                nicko написа:
                А контактен проблем в някоя букса? Като не ти управлява дросела, поне показва ли ти колко е отворен? Идеята е да видиш кое точно не работи. Дали няма отчитане на ТПС-а или ЕКУ-то го вижда, подава сигнал към моторчето за празен ход но то не реагира? Сензора за температурата на въздуха ти е в МАП сензора, него ли си сменял? До колко ще се форсира при палене зависи точно от него. Случвало ми се е при направена адаптация в по-студено време, когато стане още по-студено, да започне да се форсира и над 2000 оборота.Разглоби го и провери самото мотроче, за износени четки, замърсявания...
                Писал съм. че мапа е разменям с друг мап от работещо добре браво и си е същото. С предния ТПС отчиташе положението на дросела с "новия" не съм го поглеждал. Ще го погледна тези дни и ще направя 2 3 скрииншота на показанията от Фиат екускана
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар

                Working...
                X