Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой автомобил да избера?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Затворниците ги караха от Дебелт,въпроса е за диаметъра на цилиндъра щото да не се окаже че такава енциклопедия и отличник като теб между смотаняци като нас ,,,,фиатаджиите,,,,не помни името на този уникален съд!!! А кавитацията е отнемане не натрупване но и това е дреболия нали?
    Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

    Коментар


      #77
      Аз питах фиат, алфа или рено, пък тя каква стана :D От италянци И французи, през поЧти цялата история на немското автомобилостроене, Че до самолети И кораби се стигна. От трите набелязани коли най-запазена И поддържана се оказа алфата, така Че от вЧера автопарка се увелиЧи с още един италиянец, а именно алфа 156 1.9 жтд 115 к.с. комби.За сега най-големите й проблеми са изгоряла подгревна свещ на 2ри цилиндър И няколко изгорели крушки на подсветката на таблото. Човека с автокъщата от когото я взех ми е приятел И каза, Че е на реални 164000 км. Колата изглежда много запазена И съм склонен да вярвам на тези, негови думи. Надявам се поне половината от казаното от него да е вярно И ще знам, Че не съм дал парите си на вятъра.Все пак благодаря за съветите, които ми дадоха колегите от форума, въпреки, Че взех.тази кола, за която имаше най-малко мнения. Просто отношението състояние на автомобила И цена натежа в слуЧая.Още веднъж благодаря на всиЧки изказали мнение по темата.

      Коментар


        #78
        Честито!Алфата си е супер, ми нещо сме наплашени от окачването Метни някоя фотка?
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #79
          Честито колега!Аз също много харесвам 159-ката.Със здраве и много безаварийни!Километрите не са от такова значение според мен.Предишната ми ,,италианка,, беше на 590 000км и не пипаше масло.
          Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

          Коментар


            #80
            M5kov написа:
            Честито!Алфата си е супер, ми нещо сме наплашени от окачването Метни някоя фотка?
            Мани, мани много ми тече лигата по 147, ама майстора при който ходя ми вика, че ако си купя такава, трябвало походно легло да ми опъне в сервиза, заради окачването. И винаги съм се чудел - толкова ли е зле или пак са приказки на вятъра?Иначе, честито на колегата, със здраве да си я караш и да те слуша.
            ФИАТ- Пътят е само формалност
            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
            -----------------------------------------------------
            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

            Коментар


              #81
              Караш - плащаш. Навъртял някой 150 000 за 3 години и после започне да разправя навсякъде колко много неща сменил. То и жигула да караш, пак ще и смениш всичката карантия при такава експлоатация...
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #82
                Като знам че някой и паве да му сложиш под задника ще го счупи........камо ли автомобил
                Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                Коментар


                  #83
                  @ itan75, Казваш, че на бившана си Мареа си сменял основно съединители и скоростни кутии. Да не би да има връзка с това, че си я чипосал от 110 на 150 коня ?

                  1.9 JTD 110hp
                  Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                  Коментар


                    #84
                    M5kov написа:
                    Караш - плащаш. Навъртял някой 150 000 за 3 години и после започне да разправя навсякъде колко много неща сменил. То и жигула да караш, пак ще и смениш всичката карантия при такава експлоатация...
                    Е то това е ясно. Въпроса е да не се почне през 15к смяна на окачване. Въпреки, че то причината за това са много, ако се случи. То не, че имам парите и само това ме спира...ама ей така си питам. На Бравата миналката година и смених нейното си окачване. На 242к беше тогава (поне толкова показва, а колко е нз). Рециклирано е на 180к. Горе долу ми се струва прилично, като здравина, за почти пълнолетна
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #85
                      Е то на 147 не е много по-различно, едни носачи в повече има.Рециклираш ги за 100 лв. и джиткаш Ако вземеш смотана марка, може и 10К да изкарат...
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #86
                        biankov написа:
                        Аз питах фиат, алфа или рено, пък тя каква стана :D От италянци И французи, през поЧти цялата история на немското автомобилостроене, Че до самолети И кораби се стигна.
                        Хаха.Па добре че не минахме и през извънземни технологии....Честито и със здраве да си я караш.. :D
                        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                        Коментар


                          #87
                          biankov написа:
                          Аз питах фиат, алфа или рено, пък тя каква стана :D От италянци И французи, през поЧти цялата история на немското автомобилостроене, Че до самолети И кораби се стигна. От трите набелязани коли най-запазена И поддържана се оказа алфата, така Че от вЧера автопарка се увелиЧи с още един италиянец, а именно алфа 156 1.9 жтд 115 к.с. комби.За сега най-големите й проблеми са изгоряла подгревна свещ на 2ри цилиндър И няколко изгорели крушки на подсветката на таблото. Човека с автокъщата от когото я взех ми е приятел И каза, Че е на реални 164000 км. Колата изглежда много запазена И съм склонен да вярвам на тези, негови думи. Надявам се поне половината от казаното от него да е вярно И ще знам, Че не съм дал парите си на вятъра.Все пак благодаря за съветите, които ми дадоха колегите от форума, въпреки, Че взех.тази кола, за която имаше най-малко мнения. Просто отношението състояние на автомобила И цена натежа в слуЧая.Още веднъж благодаря на всиЧки изказали мнение по темата.
                          Честито и от мен и със здраве да си я караш. П.П Извинения за позасраната тема,ама няма как .От автокъща в Плевен ли я купи?Питам защото преди около 2 месеца с момчето на което продадох Мареа-та ходихме до Плевен да гледаме една МБ S-klasse.Повечето коли в тази автокъща бяха от Швейцария,включително и въпросния Мерцедес.По-принцип най-запазените, с най-много екстри и най-малко километри,са именно колите от Швейцария.
                          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                          Коментар


                            #88
                            кроко61 написа:
                            Честито колега!Аз също много харесвам 159-ката.Със здраве и много безаварийни!Километрите не са от такова значение според мен.Предишната ми ,,италианка,, беше на 590 000км и не пипаше масло.
                            Не че нещо,ама човека си е купил 156-ца
                            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                            Коментар


                              #89
                              И нея и нея дедо попе!!!
                              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                              Коментар


                                #90
                                Колега, честито за Алфетката ... и-и-и-и трябваше да си купиш БеЕнВеееее... с най-скъпото масло... Ся на Алфата трябва да сипваш от бедняшката Селения Голд...П.П. Този форум е на път да застигне БеГеМама...

                                Коментар

                                Working...
                                X