Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой автомобил да избера?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    krasio_79bs написа:
    itan75, Георги,чета написаното от теб и се чудя дали си същият човек с който съм се срещал и съм му помагал неколкократно?Каква е тая агресия,какви са ти нападки към хора които едва ли си виждал ,а да не говорим и да познаваш? Не си на 15 години. Дръж се малко на положение!Надявам се да не те засегне поста ми,ама не бива такова държане към колегите,па ако ще и совалка да си пилотирал.
    Не Краси,няма агресия,не си го и помисляй.Просто някои,ако си чел всичко и мен ме изкараха-млад,некомпетен,неприземен едва ли не щото реших и аз да карам кола,която никога досега не съм притежавал.Не ме засяга постта ти дори напротив. П.П.Кога ще ми смениш картата на ДжиПиеса? .Шъ почерпя и щи дам едно алонче с БМВ-то :D
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #62
      По темата.Колега biankov от трите изброени автомобили аз бих взел реното но с 1,5 дци двигател.1,9 дци имат проблемен мотор.3 години работа в рено за това ти казвам тая информация.Голега itan75.На всички(или почти всички)е ясно че Е46 е по здрав автомобил от браво/а,марея,стило и т.н.Реално погледнато всеки немски автомобил е по здрав от италянките.Спор няма.(с малко резерви към фолксваген).Аз лично повече фиат,алфа или ланчия няма да си взема дори и от магазина.Но не можеш да отречеш че всичко е до джоба на потребителя.А фиатчетата са си ефтинджок.Които за каквато кола има си купува такава според джоба.Има си и истински фиатфенове,които пък си държат на маркат независимо от бюджета.Но все пак тук е форума на фиат и малко или много има хора,които си харесват автомобилите и няма как да ги накараш да мислят различно.Аз също си харесвах бравата и си я подържах 9 години.Косата ми побеля за тея години ма си я подържах кат нова.Няма да повторя докато съм жив.И понеже през мен не са минали 28 автомобила а грубо сметнато към 15 000 за 15 години, напълно съм наясно кои автомобил е надежден и кои е въздух.Хубаво си усетил вече какво да караш,но не е тук мястото да си хвалиш БМВ-то.Никой няма да те разбере.Ако ме разбираш.Във форума на Фиат си все пак а колегата пуснал темата ясно е поставил какъв автомобил търси.Клас Евтин нискобюджетен автомобил да не натоварва бюджета.П..С..Братовчет ми има Е46 320d 2000г. Карал съм с него на дълъг преход много пъти.Комфорта за мен и за пътниците беше много по зле от Бравата ми.Не говоря за скорост а за удобство в купето.Е36,Е46 са си теснотия вътре и да се чуди човек на къде да се сгъне на задните седалки.
      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

      Коментар


        #63
        itan75 написа:
        krasio_79bs написа:
        itan75, Георги,чета написаното от теб и се чудя дали си същият човек с който съм се срещал и съм му помагал неколкократно?Каква е тая агресия,какви са ти нападки към хора които едва ли си виждал ,а да не говорим и да познаваш? Не си на 15 години. Дръж се малко на положение!Надявам се да не те засегне поста ми,ама не бива такова държане към колегите,па ако ще и совалка да си пилотирал.
        Не Краси,няма агресия,не си го и помисляй.Просто някои,ако си чел всичко и мен ме изкараха-млад,некомпетен,неприземен едва ли не щото реших и аз да карам кола,която никога досега не съм притежавал.Не ме засяга постта ти дори напротив. П.П.Кога ще ми смениш картата на ДжиПиеса? .Шъ почерпя и щи дам едно алонче с БМВ-то :D
        Не му даваи да кара че ще смени мареиката.......хихихихи
        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

        Коментар


          #64
          itan75 написа:
          Имаш ли си представа от класове на коли-щи ги кажа поне по-известните и от десетилетието къде се е пръкнала за първи път на чертожната дъска Марайка и БМВ 3 ,щот туй ми е мания.Малък клас-Фваген Поло,Опел корса,Форд Фиеста,Рено Клио,Пежо 205,Ситроен ах,Нисан Микра,Мазда 121,Тойота Ярис.На дъното във всички класации са както винаги италианците с техните представители в този клас,а именно фЯт Уно/Путю,Ланча И10.Забележи Мерцедес,БМВ и Ауди нямат представител в този клас!!.ГОЛФОВ КЛАС-Ненапразно името идва от ти ШЪ СЪ сетиш.Голф 2/3/4/5/6/7,Опел астра,Форд ескорт/фокус,Рено19/Меган,Пежо 309/306/307,Ситроен ЗХ/Ц4,Тойота Корола,Мазда 323,Нисан Съни/Алмера.На дъното отново са ...Фиат типо/темпра,браво,брава,Алфа 145/146,Ланча делта/Дедра.Въпреки,че това е най-продаваният клас коли в белите държави ЗАБЕЛЕЖИ -Мерцедес,БМВ и Ауди нямат представител.
          Може ли да кажеш къде да подредя в твоята класация - Ауди А1 / Ауди А2 / Ауди А3 / МБ А-класа / БМВ 1-серия?Къде да поставя Мини Купър? Знаеш ли кой произвежда Мини Купър (след 2000)?Къде да поставя Смарт? Знаеш ли кой произвежда Смарт?
          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

          Коментар


            #65
            galinchooo написа:
            По темата.Колега biankov от трите изброени автомобили аз бих взел реното но с 1,5 дци двигател.1,9 дци имат проблемен мотор.3 години работа в рено за това ти казвам тая информация.Голега itan75.На всички(или почти всички)е ясно че Е46 е по здрав автомобил от браво/а,марея,стило и т.н.Реално погледнато всеки немски автомобил е по здрав от италянките.Спор няма.(с малко резерви към фолксваген).Аз лично повече фиат,алфа или ланчия няма да си взема дори и от магазина.Но не можеш да отречеш че всичко е до джоба на потребителя.А фиатчетата са си ефтинджок.Които за каквато кола има си купува такава според джоба.Има си и истински фиатфенове,които пък си държат на маркат независимо от бюджета.Но все пак тук е форума на фиат и малко или много има хора,които си харесват автомобилите и няма как да ги накараш да мислят различно.Аз също си харесвах бравата и си я подържах 9 години.Косата ми побеля за тея години ма си я подържах кат нова.Няма да повторя докато съм жив.И понеже през мен не са минали 28 автомобила а грубо сметнато към 15 000 за 15 години, напълно съм наясно кои автомобил е надежден и кои е въздух.Хубаво си усетил вече какво да караш,но не е тук мястото да си хвалиш БМВ-то.Никой няма да те разбере.Ако ме разбираш.Във форума на Фиат си все пак а колегата пуснал темата ясно е поставил какъв автомобил търси.Клас Евтин нискобюджетен автомобил да не натоварва бюджета.П..С..Братовчет ми има Е46 320d 2000г. Карал съм с него на дълъг преход много пъти.Комфорта за мен и за пътниците беше много по зле от Бравата ми.Не говоря за скорост а за удобство в купето.Е36,Е46 са си теснотия вътре и да се чуди човек на къде да се сгъне на задните седалки.
            Галинчо още един път ти благодаря за отделеното време за БМВ-то и проблемната китайска евробукса.По-всички точки съм съгласен с теб.Мен лично косата ми побеля не толкова от Мареата,а от Опел Вектрата,на която три пъти свалях главата за да се преборя с прословутия разход на масло на ЕкоШитнята 1.6 16в..На третия път със смяна на бутала със цял съставен маслен сегмент,а не във три части нещата си дойдоха на мястото.Опел-а го взех с метановата уредба,която обнових в последствие изцяло без трите бутилки само за 3500лв февруари 2012г.Досега ми е излязал над 6400лв без да смятам горивото,застраховките,данъците и т.н.И какво пак карам Опел-колата на бедняците на Запад,както и Форд-а .А отскоро и колата на всеки маааалко по-заможен циганин .Някой в предните постове каза,че новия масов автомобил става БМВ Е 46 .А ми аз също мислех,защо е това явление и докато намеря читаво 318 пак уточнявам със втория мъртвороден мотор след 1.6 минаха близо две години.Лично за мен е простотата на изпълнение съчетана със качествените материали вложени в него.Консумативите,които смених бяха скъпото масло 4 литра,въздушен филтър на Манн от 16лв и сменяем елемент на масления филтър Хенгст за 12лв.Свалих за профилактика и водната помпа с надеждата малко да е попревъртяла турбинката в оста си,но уви беше като нова със заводската си щампа.Просто никога,ама никога в никоя кола до сега от 28-те не съм наливал толкова малко пари за първоначално обслужване.Това ми хареса,затова исках да споделя,а то кво излезе.Тя даже ЕЖР няма да се чудя как да го запатвам и него и после да псувам както беше на Мареа-та,що свети дюзата на таблото,що прекъсва,що сама си дава газ електрониката,а то било заводски бъг както почти всичко при фЯт и донякъде се оправяло със смяна на софта или иначе казано-чипС . П.П.1.9 дци на рено е много здрав механично мотор освен турбината му.Милион пъти по-проблемен е 2.2дци.Поздрави.
            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

            Коментар


              #66
              itan75 написа:
              Ти па отде се пръкна ве .От 1988г се занимавам активно с коли.От 1993г имам професионална книжка.От 1996г откак взех ДЕ категория съм все по автобуси,камиони,тирове,линейки,маршрутки,тролеи и прочие превозни средства.98-ма година возихме военните преди да закрият поделението ВВС в Равнец.В тази връзка мога да ти кажа че съм пилотирал макар и за малко,макар и на нощен учебен полет МИГ.Завършил съм бургаското корабостроене специалност "Монтиор на корабни двигатели,машини и механизми" с пълно отличие не само зубърски,но и практически три години абсолютно много ми харесваше,когато в Бургаския кораборемонтен завод влизахме по четерима човека в единия цилиндър на кораба и играехме карти през обедната почивка.20 брт тона имам още като завърших през 1994г.После взех 40брт,което ти дава право да си рулеви на кораб.За твое сведение и кораб съм управлявал.Карал съм малко и формула 3.
              Е аз на база какво според теб питам? Какато и да е отговор не искам вече. Защо ми обясняваш класовете автомобили....незнам. Не си мисли , колега, че по -младите от теб ядем доматите с коловете или картофите с обелките. Евалата за всичко, което си постигнал в живота. Твое си е и никой не може да ти го отнеме. Но не си мисли, че ни откриваш топлата вода и да подхождаш със снисхождение. Още повече, когато не познаваш човека и даваш категоризации дали е злобен завистлив и т.н. Сравняваш Мареа, която е 95-01 с е46, което 98-08...на каква база? БМВ се бори на пазара с Мерцедес ( Е това е еталон за автомобил), докато Фиат, дори нямат претенции за позиции на европейския пазар. На дали някой е на мнение, че Браво/а Мареа е по-добра от е46, но начина по който ти го споделяш излиза, че ние сме последните селяндури, на които не им е ясно.За мен ти имаш личен проблем и си го решаваш тук. Предполагам не си толкова агресивен в реална обстановка. Остани със здраве, а мен дискусията приключи.
              ФИАТ- Пътят е само формалност
              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
              -----------------------------------------------------
              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

              Коментар


                #67
                Stefanaki написа:
                itan75 написа:
                Имаш ли си представа от класове на коли-щи ги кажа поне по-известните и от десетилетието къде се е пръкнала за първи път на чертожната дъска Марайка и БМВ 3 ,щот туй ми е мания.Малък клас-Фваген Поло,Опел корса,Форд Фиеста,Рено Клио,Пежо 205,Ситроен ах,Нисан Микра,Мазда 121,Тойота Ярис.На дъното във всички класации са както винаги италианците с техните представители в този клас,а именно фЯт Уно/Путю,Ланча И10.Забележи Мерцедес,БМВ и Ауди нямат представител в този клас!!.ГОЛФОВ КЛАС-Ненапразно името идва от ти ШЪ СЪ сетиш.Голф 2/3/4/5/6/7,Опел астра,Форд ескорт/фокус,Рено19/Меган,Пежо 309/306/307,Ситроен ЗХ/Ц4,Тойота Корола,Мазда 323,Нисан Съни/Алмера.На дъното отново са ...Фиат типо/темпра,браво,брава,Алфа 145/146,Ланча делта/Дедра.Въпреки,че това е най-продаваният клас коли в белите държави ЗАБЕЛЕЖИ -Мерцедес,БМВ и Ауди нямат представител.
                Може ли да кажеш къде да подредя в твоята класация - Ауди А1 / Ауди А2 / Ауди А3 / МБ А-класа / БМВ 1-серия?Къде да поставя Мини Купър? Знаеш ли кой произвежда Мини Купър (след 2000)?Къде да поставя Смарт? Знаеш ли кой произвежда Смарт?
                Хаааааа очаквах такъв въпрос даже закъсня много .Затова говорех за класове коли до 2000г .Оттам насам вече им загубих спатиите :D ,както вече и самите производители си признават,че самите класове много се размиха във времето и те незнаят кой-кой е .Традицията обаче е ясна.Най-ярък пример за това както винаги е основоположника в своя клас или иначе казано "вездесъщия"Фолксваген Голф.При него при излизане на всяка следваща серия,купето нараства средно 4-5 см дължина и примерно толкова ширина.Пак казвам това е примерно.Полека лека днешния Голф 7 е по-размери на Пасат 2.Това е тенденция при всеки един производител вече.Иначе на конкретно зададения въпрос от теб Ауди а3 е във голфовия клас,МБ А-класата във класа на Поло,Корса,Фиеста и т.н,а МБ Б-клас е във голфовия клас.Засега БМВ 1-серия е пряк конкурент на всички във "голфовия"клас.Ауди А1 и А2 са някакви недоносчета,които даже концерна майка си признава огромните разходи по проектирането им без никакъв шанс да се възвърнат инвестициите.Специално при Фолксваген е прието да се ползва една платформа за няколко марки и модел,което многократно прави по-евтин всеки следващ модел.Пример Голф 4,Ауди А3/Шкода Октавия-едно окачване-традиционния здрав МакФерсон отпред и цял мост отзад.Спирачна,кормилна и т.н уредби.Давай други въпроси,че отивам да акам
                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                Коментар


                  #68
                  Audi A2 - от ноември 1999.Audi A3 - от 1996.МБ А-клас - от октомври 1997.Я кажи с кои производители комуницираш и дали са си "признали" още нещо?
                  Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                  Коментар


                    #69
                    itan75 написа:
                    krasio_79bs написа:
                    itan75, Георги,чета написаното от теб и се чудя дали си същият човек с който съм се срещал и съм му помагал неколкократно?Каква е тая агресия,какви са ти нападки към хора които едва ли си виждал ,а да не говорим и да познаваш? Не си на 15 години. Дръж се малко на положение!Надявам се да не те засегне поста ми,ама не бива такова държане към колегите,па ако ще и совалка да си пилотирал.
                    Не Краси,няма агресия,не си го и помисляй.Просто някои,ако си чел всичко и мен ме изкараха-млад,некомпетен,неприземен едва ли не щото реших и аз да карам кола,която никога досега не съм притежавал.Не ме засяга постта ти дори напротив. П.П.Кога ще ми смениш картата на ДжиПиеса? .Шъ почерпя и щи дам едно алонче с БМВ-то :D
                    Няма да минеш с едно лонче В стил реклама по телевизията:-Искаш да сменим една карта? -Пълниш бутилката на Мареята! :D -Искаш карти на цяла Европа?-Пълниш втора бутилка!И аз трябва да спестявам за ремонт на Фиата,защото не мисля да го сменям скоро
                    FIAT FORUM BULGARIA
                    Ракията е над политиката

                    Видео от Италфест 2011

                    Коментар


                      #70
                      Итъне, коя година е твойто БМВ, и колко ти се върза с газовия инжекцион, ако ти си го слагал ?Един приятел от много време ме навива за БМВ - "Вика, земи си едно БМВ - ше се родиш!" Аз му викам, че не искам нито да се раждам, нито да умирам, а да карам безаварийно и сравнително комфортно и евтино. Той имаше БМВ 3-ка двувратка, но после си взе БМВ 5-ца бензин 150 кс. 5 цилиндров и каза, че относно возията разликата е от земята до небето в ползва на петицата. Мен ме спира това задно предаване и тоя надлъжен мотор. Имам вила в плански район и зимата предполагам, ще е малко тегаво да драскам по заснежени улици. Кажи нещо за поддръжката. Ясно, че е с верига и ангренаж не се сменя, но какви са цените по окачването, съединител и др. "консумативи". И задължително се кара с такова скъпо масло ?

                      1.9 JTD 110hp
                      Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                      Коментар


                        #71
                        Сменя се обаче веригата.
                        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                        Коментар


                          #72
                          itan75 написа:
                          ivel написа:
                          клегата с бмв-тата,гледам още не се е приземил.аз му обяснявам от опит,че това са коли за бизнес класа,трудни за диагностициране,трудни и за ремонт,той обаче си знае неговото.ами пич ти смяташ ,че си прав,ама на твоето лачено бмв има само 2 положителни неща.първото е ,че си с бензинов мотор,второто е,че лесно ще си смениш и сам съединитела след време.
                          Ти па отде се пръкна ве .От 1988г се занимавам активно с коли.От 1993г имам професионална книжка.От 1996г откак взех ДЕ категория съм все по автобуси,камиони,тирове,линейки,маршрутки,тролеи и прочие превозни средства.98-ма година возихме военните преди да закрият поделението ВВС в Равнец.В тази връзка мога да ти кажа че съм пилотирал макар и за малко,макар и на нощен учебен полет МИГ.Завършил съм бургаското корабостроене специалност "Монтиор на корабни двигатели,машини и механизми" с пълно отличие не само зубърски,но и практически три години абсолютно много ми харесваше,когато в Бургаския кораборемонтен завод влизахме по четерима човека в единия цилиндър на кораба и играехме карти през обедната почивка.20 брт тона имам още като завърших през 1994г.После взех 40брт,което ти дава право да си рулеви на кораб.За твое сведение и кораб съм управлявал.Карал съм малко и формула 3.За 40-те ми години 24 от които ръцете ми са били оцапани в масло,бензин,керосин,толуол,етанол,бензол и всякакви химии дето изобщо не си ги чувал изобще.Това за 7-те години работа в ЛукОйл Нефтохим.Само от 2010г май до 2014г февруари ръцете ми са били оцапани в кръв,пикоч,повърня и човешки и трупни вътрешности-това когато работех в Бърза помощ.ЗА КВО ПРИЗЕМЯВАНЕ МИ ГОВОРИШ ве трол изсипан????????Къв опит имаш ти щом ти се повръща,като трябва да си вадиш хляба или гледаш да претупаш нещата.Не съм си купил последен модел космически кораб Баварец 7-ма серия,защото наистина е сложен,а аз обичам простите неща.Едно време като се състезавах аматиорски с жигулките и ладичките едно голямо светило в Българския автомобилен спорт ми каза така..Запомни!! Един двигател или една система е толкова добра,Не когато има какво да се добавя в нея,а когато няма какво да се МАХА!.За това съм си взел най-простото БМВ 318 и не със редовия шестак мотор,където наистина е силата на чистокръвните Баварци,а със втория най-умрял мотор,като най-умрелия е 1.6.Вчера за около половин час със изпушените цигари свалих ей тъй просто за профилактика водната помпа,понеже ако е с пластмасовите турбинки превъртат понякога.Еми 4 болта на шайбата с обикновенно ключе 10мм и още три болтчета 6мм пак с ключе 10мм и помпата долу.Ми тя като нова нищо,че щампичката и със стрелката стои на 98г 6-ти месец,както повечето карантии навсякъде по колата.Зачистване малко на корпуса и със шкурка 120,почистване и на опръстена и с малко кореселин,намазване с малко черен силикон за всеки случай и обратно.Както казах нямаше и половин час с изпушените цигари.Спомням си като си купих Мареата и почнах да си сменям ангренажа,водната помпа,ролки,мролки,чи оптяжни на агренажния,че паразитни,че на пистовия не са сменяло само ролката,ами целия механизъм,щот ако смениш само ролката без механизма после се кълчи всичко и отива къде 5 часа .А къв цирк беше докато си купя инструмент за великата операция смяна на ангренаж.То не бяха обикновенни ключове от 7мм до 24мм,Звезди,торксове,морксове,еврейски звезди,израелски звезди,царски ключове,путките мум майни и т.н и т.н.А не е като да нямам инструмент-сигурно мога да оборудвам около 4 елитна сервиза с инструмента,с който разполагам в къщи.Днес щото вече нямаше кво да правя отворих и 4-те кори на вратите ей така да види колоните ква марка са.Еми няма толкова добре изпипана висококачествена шумоизолация на вратите .Свалих предните фарове за втори път-първия като слагах баластите за ксенона-държат се на 4 видички с обикновенно ключе 8мм се развиват за има-няма минута.А днес разглобих целия фар утре да монтирам ангелските очи,които всъщност са и дневни светлини.И по двата фара марка Бош има щампа 98г 6-ти месец,а фаровете са като току-що произведени.Тогава БОШ НАИСТИНА Е БИЛ БОШ,а не като сега.Това имам предвид като за 28 лична кола,а ти си прави каляски и повръщай-дано има поне кой да чисти след теб
                          Стана ми интересно на кой кораб в цилиндъра на двигателя играехте карти ,,,,морски" колега че да те допълня с твое позволение -видяло се е че иначе не може :D :D :D
                          Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                          Коментар


                            #73
                            OpenGL написа:
                            Итъне, коя година е твойто БМВ, и колко ти се върза с газовия инжекцион, ако ти си го слагал ?Един приятел от много време ме навива за БМВ - "Вика, земи си едно БМВ - ше се родиш!" Аз му викам, че не искам нито да се раждам, нито да умирам, а да карам безаварийно и сравнително комфортно и евтино. Той имаше БМВ 3-ка двувратка, но после си взе БМВ 5-ца бензин 150 кс. 5 цилиндров и каза, че относно возията разликата е от земята до небето в ползва на петицата. Мен ме спира това задно предаване и тоя надлъжен мотор. Имам вила в плански район и зимата предполагам, ще е малко тегаво да драскам по заснежени улици. Кажи нещо за поддръжката. Ясно, че е с верига и ангренаж не се сменя, но какви са цените по окачването, съединител и др. "консумативи". И задължително се кара с такова скъпо масло ?
                            БМВ-то е дърто по-точно 19.06 1998г е първата му регистрация.Беше с газов инжекцион Ланди-Ренцо слаган в Италия 2012г.Аз не исках БМВ със шест цицлидров мотор,защото не виждам смисъла да въртя още две бутала отгоре,доста по-дълъг колянов вал,много по-дълъг блок и цилиндрова глава податлива на изкривяване за някакви си 100 куб.см отгоре.Да БМВ се води 1.8 118к.с,а всъщност ходовия му обем е 1895 куб/см т.е 1.9 при диаметър на цилиндъра 85мм и ход на буталото 83,5мм........ http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9978 Наистина незнам защо от БМВ са решили за 2000куб работен обем да ползват 6 цилиндъра при половение,че мотора е много късоходов,а не е форсиран по обороти .http://www.auto-data.net/bg/?f=showC...1.Всички "бегачки в "Голфовия" клас ползват 4-цилиндрови агрегати даже до към 2.2-2.3 литра ходов обем.Най-ярките примери мисля всеки ги знае.Голф 1986куб/см със два клапана на цилиндър и мощност от 115к.с.Същия мотор,но вече със 4 клапана на цилиндър и мощност си от 150к.с станал нарицание -ГОЛФ ЖТИ.Аналогично е положението при Опел със Астра ЖСИ-150к.с,а тези със задрасканата емблема имаха и същия мотор само,че със турбо,който повече се монтираше на "Циганското Ферари" :D или иначе казано Калибра.Никога не съм харесвал моторите с много цилиндри и относително малко ходов обем,нагледал съм се на 16-цилиндрови двигатели на кораби,работещи на макс 900 оборота ..Повечето ми стаж е минал като автобусен шофер.Там автобус Сетра примерно 8-цилидъра двигател,кутия и диференциал на полуоски,не на редуктори от Мерцедес.Неоплан е същото.Затова харесвам автобусите Бова-двигател ДАФ 6-цилиндъра,а вървят за мене повече от сетрите и неопланите и самите Мерцедеси Туризмо и айде да не кажа голяма дума и Травего.Сега аз моето БМВ го има няма и седмица,така че още го разучавам.Днес му свалих двата фара да му слагам ,Ангелските очи.Като видях каква здрава НАПРЕЧНА ГРЕДА има зад предната броня,просто това е като танк.Малко зарязах със малкото флекси едно ръбче от тая греда,защото иначе щях да счупя едното долно пластмасово уше на фара.Сега какво да ти кажа,аз навремето съм се състезавам непрофесионално,но мой учител е бил един от най-добрите български състезатели след Илия Чубриков.Той се състезава с БМВ и аз съм свикнал със презавиването във завой породено от задното предаване.Освен това уж има нещо като електронен блокаж,но аз лично на тая измислица не вярвам.Това БМВ нито е толкова мощно,нито е автоматик,за да имам некви проблеми зимата с него,а и в Бургас сняг няма.БМВ 5-та серия гледах много,но там най-малкия бензинов мотор специално в модела е39 започва именно с 2.0-кубиковия шестак,което мене лично не ме устройва.Тоя шлеп докато потегли,аз съм на следващия светофар.
                            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                            Коментар


                              #74
                              Stefanaki написа:
                              Сменя се обаче веригата.
                              Веригата прави проблем на омразните и гадни локомотиви или иначе казано на ТДС-моторите-2.5куб/см със 143к.с,която недомислица даже от Опел купуват за най-големия си модел Омега само,че там е дефорсиран до 130к.с.Другата гад е 1.8 турбодизел със 90к.с.Има случаи на скъсани вериги,но при двигатели над 500-600х.км.Иначе като се износи при ТДС-а много трудно пали на топъл мотор.Просто бърка центровката на ГНП.При моя мотор може и да не я смениш.
                              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                              Коментар


                                #75
                                [quote="кроко61"]Така...1991г записах Техникум по Корабостроене в Бургас-специалност монтиор на корабни машини и механизми.Практиката ни третата година беше три дена във седмицата или понеделник,сряда и петък.Нямах търпение да дойдат тези дни да отида да се ровя по-корабните двигатели.Практиката беше в завод "Илия Бояджиев" и тогава в този завод работеха безобразно много народ.Автобусите сутрин и вечер едва сварваха да извозват "раята" от там.В най-гадния цех 101 където се правеха основни ремонти по скелето и кила на кораба работеха и затворници,защото имаше остър недостиг от работна ръка.Там основно бяха заварчици и шлосери.Ние уж "по-привилигерованите" т.е монтиорите и еладжиите бяхме в другата част на завода от към кея където имаше док на колела,който се ползваше за изкарване на кораба на сушата и как да го кажа "текущ ремонт".Кавитацията е процес не точно като корозията,но подобен при който на винта на двигателя се натрупват миди,лайна,говна с което изключително много се затормозява работата на главния двигател.Едни от най-известните корабни двигатели са Бурмайстер-Вайн.На един отворен такъв двигател играехме карти в обедната почивка.Сега минали са близо 24години и наистина името на кораба,който е бил за ремонт тогава не мога да си го спомня,но ако държиш много със някои съученици все още поддържам контакти и мога да ги питам за името.Като изкарах казармата,започнах работа в завода,но за два месеца само,защото както казах изкарах ДЕ категория и започнах работа като автобусен шофер във разпадащия се вече както всичко в България-Балкантурист.От изцапан монтиор на корабни двигатели въпреки,че за онова време даваха като заплата страшно много пари,аз предпочетох по-малкото пари,но издокаран със чисто панталонче,синя ризка и т.н.Екскурзии до Истанбул и в цяла България,спане в най-елитните хотели със групата.Естествено за шофера най-хубавата стая,храна на корем докато ти се доповръща,ако не си избрал някоя пичка от групата,вечерта задължително си с екскурзоводката в леглото.Едни от най-хубавите екскурзии бяха "зелените училища".Там нямаше празно винаги имах по една учителка повече в списъка си .Златни години бяха,за които си спомням с умиление.Други въпроси?
                                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                                Коментар

                                Working...
                                X