Всяка кола си има предимства и недостатъци. Колега itan75, не бъди толкова категоричен. Репчиш се като малко дете и доводите ти са неуместни, особено в тази тема и този форум!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой автомобил да избера?
Collapse
X
-
Аз имам други впечатления от задното предаване на БМВ ,зимъска , по Габровските баири. Там като видиш БМВ действително трябва да спреш ,че даже и да се махнеш , понеже е твърде вероятно да не издрапа и тръгне назад , ако кифлоча от дясно не е достатъчно бърз и як да я подпре отзаде. Не харесвам и разположението на шофьора при БМВ, дори и новите 5ци не ми допадат.А 3 ка и комфорт ...... Виж с 190 по магистралата немога да карам с фифи. Вдигнах веднъж и ме достраша. Всеки си има вкус и приоритети ,а това че Фиата ти е бил дроб е друг въпрос.
Коментар
-
M5kov написа:Еталон... Ох...1. Тясно, тясно, та тясно. И отпред и отзад и в багажника. Сядаш и държиш краката стиснати като монахиня.2. Отзад сядал ли си? Малко по-удобно е от дървено трупче. Задната седалка е за трима, ама болни от булимия...3. Вътрешния дизайн не е нищо особено. Мамка им, тея още ползват странична оранжева подсветка на таблото... В кой век живеем?! Шкодата ми от 78’ имаше такава...4. Барчето със скоростния лост е като детски кофчег. Гледаш го и нямаш думи да опишеш мъката.5. Управлението не е нищо особено.6. Вървежа на 150 к.с. дизел е малко по-добър от този на метановата ми Мултипла.Ама нали е БМВ, как беше, хората спират :DСъщия батал е като всички други. Карай си го със здраве щом ти харесва, вкус другар няма.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да, за дизайна като цяло, малко прекалих, ма таблото с уредите... Винаги са ме дразнили такива странични оранжеви, сини или червени подсветки.6 - просто не е това, което очаквах."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Да, за дизайна като цяло, малко прекалих, ма таблото с уредите... Винаги са ме дразнили такива странични оранжеви, сини или червени подсветки.6 - просто не е това, което очаквах.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Имам в предвид технологията на самата подсветка. Цвета е достатъчно гаден, но върха на сладоледа е при някои Голф 4ки - тъмно син + червен...При баварката, виж как свети целия ринг - на това му казвам странична подсветка. Светлината просто осветява навсякъде и цифрите изпъкват заради по-светлия си цвят.При Королата, предполагам и при твоята, стига да не е с LCD/LED, как ясно и без допълнителен "шум" изпъкват черти, цифри и прочие - е те това е задна подсветка.При Фятките е същото, само дето крушките са халогенни.За вървенето какво да ти кажа...Всеки се прехласва - А-БМВ, У- 150 коня, задно/предно и бях с някаква нагласа, че са по-добре нещата, пък то си съвсем нормална кола :/Италянците са пълни смотаняци...Гледай какво табло са направили 90’ година и какви правят сега...https://www.youtube.com/watch?v=RHjsf8oe3Ykitan75, мислех те за някакъв готин пич, дето се бъзика тука с нас, ама явно съм сбъркал, ще ме извиняваш.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
В грешка си бе, човек.На БМВ-то си е задна подсветка с диоди.По-яко е таблото на Дедрата по принцип.А и тези 150кс. са си толкова. Не са магьосници, че да прескочат законите на физиката. Имаш 150кс и това е. Няма да е нещо по-различно от друг автомобил със 150кс.Въпроса е, че имаш и 250, и 350, и 450. Там става интересното. :D
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Всичко разбрах за Фиат и БМВ, само ми е любопитно...къде си карал Формула 3? А знаеш ли от над 20 години, коя фирма прави шаситата в този спорт и каква е по националност?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:Всичко разбрах за Фиат и БМВ, само ми е любопитно...къде си карал Формула 3? А знаеш ли от над 20 години, коя фирма прави шаситата в този спорт и каква е по националност?EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
gamma написа:Всяка кола си има предимства и недостатъци. Колега itan75, не бъди толкова категоричен. Репчиш се като малко дете и доводите ти са неуместни, особено в тази тема и този форум!.Ако не си намерил канал със инструмент и всички останали удобства,където да си свалиш "гръмналия" диф,можеш да ми пишеш на лични да те упътя.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
itan75 написа:Kay_ написа:Всичко разбрах за Фиат и БМВ, само ми е любопитно...къде си карал Формула 3? А знаеш ли от над 20 години, коя фирма прави шаситата в този спорт и каква е по националност?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
itan75, Георги,чета написаното от теб и се чудя дали си същият човек с който съм се срещал и съм му помагал неколкократно?Каква е тая агресия,какви са ти нападки към хора които едва ли си виждал ,а да не говорим и да познаваш? Не си на 15 години. Дръж се малко на положение!Надявам се да не те засегне поста ми,ама не бива такова държане към колегите,па ако ще и совалка да си пилотирал.
Коментар
-
[quote="Kay_"]Бла,Бла,Бла не ми слагай думи в устата.Изрично те питах за Ф1 или Ф3 ставаше на въпрос.Ма както казах,ако се съди по-аватара който си лепнал логично беше да е за Ф1.От всички спортове на този свят обичам най-много Ф1,ДТМ и всички ралита,в частност и с мотори.Това са спортове в които новостите идват макар и след години в серийните автомобили.Ненавиждам футбола и други такива спортове там няма развитие-все се рита един кожнеовал насам-натам и футболистите взимат луди пари за нищо,но такъв е животът.За кви Уикипедии ми говориш,като ми е интересно кой какво е произвел и видиш ли случайно ги знам нещата.За Мареа-та еми точно в класа на БМВ3 е затова ги сравнявам,още повече,че съм ги имал/имам и двата драгстера и лично се убеждавам от ден на ден в качеството,което е вложено в БМВ.Да съм тръгнал ти сравнявам фЯт Путю със Баварец 7-ма серия? Имаш ли си представа от класове на коли-щи ги кажа поне по-известните и от десетилетието къде се е пръкнала за първи път на чертожната дъска Марайка и БМВ 3 ,щот туй ми е мания .Малък клас-Фваген Поло,Опел корса,Форд Фиеста,Рено Клио,Пежо 205,Ситроен ах,Нисан Микра,Мазда 121,Тойота Ярис.На дъното във всички класации са както винаги италианците с техните представители в този клас,а именно фЯт Уно/Путю,Ланча И10 Забележи Мерцедес,БМВ и Ауди нямат представител в този клас!!.ГОЛФОВ КЛАС-Ненапразно името идва от ти ШЪ СЪ сетиш.Голф 2/3/4/5/6/7,Опел астра,Форд ескорт/фокус,Рено19/Меган,Пежо 309/306/307,Ситроен ЗХ/Ц4,Тойота Корола,Мазда 323,Нисан Съни/Алмера.На дъното отново са ...Фиат типо/темпра,браво,брава,Алфа 145/146,Ланча делта/Дедра.Въпреки,че това е най-продаваният клас коли в белите държави ЗАБЕЛЕЖИ -Мерцедес,БМВ и Ауди нямат представител.Голям среден клас-ФВаген пасат,Опел Вектра,Форд сиера/Мондео,Рено 21/Лагуна,Пежо 405/406/407/Ситроен Ксантия/ц5.Нисан Примера,Мазда 626,Тойота Карина.На дъното оооопс Фиат Мареа,Алфа 155/156,Ланча .Я вече имаме представители от грандовете от най-ниския си клас.През 1983 г от завода във Щутгарт се появява Мерцедес 190 за да отговори на изискванията основно на пазара на тогавашната ФРГ да запълни една доста апетитна ниша в пазара.Моментално БМВ отгоговаря със 3-ката,а Ауди изостава със три години на пазара,но конпенсира,когато през 1986г изкарва на пазара първата кола с изцяло поцинкована каросерия със 10г гаранция против корозия.В тези години Фиат толкова много и бързо гние със своите представители Ритмо/Регата,че даже е имало виц,че им ръждясват и кламерите на рекламните каталози на новите модели :D . Някъде оттогава са и БОЛНИТЕ СКОРОСТНИ КУТИИ със бързо износващи се синхронизатори и чупещи се зъбни колела и лагери.Накратко слаб материал спестен за по-ниска крайна цена.Не че положението в онези години е по-различно от към ръжда/корозия при Опел със своя Кадет/Астра модел 1991г,Вектра А модел-1988г,Форд със своя Ескорт почти до 1998г,когато го замества ФИкус
. П.П Друго да Тъ Интересува? Имам и си пазя като зеницата на очите всички броеве на вестник Авто-Мото-Свят от 1974г до 1993г,когато взе да излиза автомобилния вестник "Беда".Имам почти всички броеве на вестник АвтоПазар където са описани всички новости в автомобилостроенето и сравнения между отделните модели.Спомнян си как даже съм бягал от работа събота сутрин,когато всичко живо спеше в топлите си легла, а аз чакам в дъжд и сняг пред репчето за вестници,да не би случайно свърши,защото винаги поръчваха по една,две бройки.Естествено всеки се интересуваше от футбол,пиене и едене и клюки-за тях имаше винаги достатъчно бумащина.Нова кола няма да си купя,не че нямам парите,но поради факта,че все още живея в тази шибана държавичка пълна със завистници,един от които си ти
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар