Преди да си взема Фиата бях хвърлил око на Е46. Качих се , покарах и като слязох от колата бях твърдо решен ,че това няма да е новата ми кола.Като пробвах Фиата не исках да слизам от него и го взех набързо въпреки множеството забележки.Отделно , последните 2 години Е46 стана много масов и банален автомобил. Новият голф 3.Аз лично не спирам на Е46ки , ако взема да спирам ще закъснея за работа. Но пък си имам 1 наум.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой автомобил да избера?
Collapse
X
-
iwoto написа:Преди да си взема Фиата бях хвърлил око на Е46. Качих се , покарах и като слязох от колата бях твърдо решен ,че това няма да е новата ми кола.Като пробвах Фиата не исках да слизам от него и го взех набързо въпреки множеството забележки.Отделно , последните 2 години Е46 стана много масов и банален автомобил. Новият голф 3.Аз лично не спирам на Е46ки , ако взема да спирам ще закъснея за работа. Но пък си имам 1 наум.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Еталон... Ох...1. Тясно, тясно, та тясно. И отпред и отзад и в багажника. Сядаш и държиш краката стиснати като монахиня.2. Отзад сядал ли си? Малко по-удобно е от дървено трупче. Задната седалка е за трима, ама болни от булимия...3. Вътрешния дизайн не е нищо особено. Мамка им, тея още ползват странична оранжева подсветка на таблото... В кой век живеем?! Шкодата ми от 78’ имаше такава...4. Барчето със скоростния лост е като детски кофчег. Гледаш го и нямаш думи да опишеш мъката.5. Управлението не е нищо особено.6. Вървежа на 150 к.с. дизел е малко по-добър от този на метановата ми Мултипла.Ама нали е БМВ, как беше, хората спират :DСъщия батал е като всички други. Карай си го със здраве щом ти харесва, вкус другар няма."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
клегата с бмв-тата,гледам още не се е приземил.аз му обяснявам от опит,че това са коли за бизнес класа,трудни за диагностициране,трудни и за ремонт,той обаче си знае неговото.ами пич ти смяташ ,че си прав,ама на твоето лачено бмв има само 2 положителни неща.първото е ,че си с бензинов мотор,второто е,че лесно ще си смениш и сам съединитела след време.
Коментар
-
dkyky написа:OpenGL написа:alvanovo написа:икономия от кола не чакайвземи най-мощната
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
itan75 написа:OpenGL написа:За тоя разход от 10.5 при скоростите, дето си посочил се обърни към emzo. Той даваше награда от 1000 лв. за всеки, който измине 100 км със скоротст от над 140 и разход под 10 л. газ.Какво е това масло "най-скъпото на пазара" и тия гуми с намалено съпротивление, дето ти смъкват толкова разхода ?Значи викаш, че всички спират, като видят срещу тях БМВ 318 ? С кой мотор е това БМВ - 116 коня или 143, щото по каталог една Мареа 115 е на кантар със 116 коньовото, що се отнася до ускорение от място.За веригата ясно, ама и на alvanovo не се сменят кабели на свещи, понеже няма такива, та не знам за какво паткане и кюфкане става въпрос.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
itan75 написа:OpenGL написа:За тоя разход от 10.5 при скоростите, дето си посочил се обърни към emzo. Той даваше награда от 1000 лв. за всеки, който измине 100 км със скоротст от над 140 и разход под 10 л. газ.Какво е това масло "най-скъпото на пазара" и тия гуми с намалено съпротивление, дето ти смъкват толкова разхода ?Значи викаш, че всички спират, като видят срещу тях БМВ 318 ? С кой мотор е това БМВ - 116 коня или 143, щото по каталог една Мареа 115 е на кантар със 116 коньовото, що се отнася до ускорение от място.За веригата ясно, ама и на alvanovo не се сменят кабели на свещи, понеже няма такива, та не знам за какво паткане и кюфкане става въпрос.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
itan75 написа:iwoto написа:Преди да си взема Фиата бях хвърлил око на Е46. Качих се , покарах и като слязох от колата бях твърдо решен ,че това няма да е новата ми кола.Като пробвах Фиата не исках да слизам от него и го взех набързо въпреки множеството забележки.Отделно , последните 2 години Е46 стана много масов и банален автомобил. Новият голф 3.Аз лично не спирам на Е46ки , ако взема да спирам ще закъснея за работа. Но пък си имам 1 наум.Alfa Romeo 147 1.9JTDm 8v
ex-Fiat Stilo 1.9JTD
ex-Fiat Bravo 1.9JTD
Коментар
-
[quote="M5kov"]Еталон... Ох...1. Тясно, тясно, та тясно. И отпред и отзад и в багажника. Сядаш и държиш краката стиснати като монахиня.2. Отзад сядал ли си? Малко по-удобно е от дървено трупче. Задната седалка е за трима, ама болни от булимия...3. Вътрешния дизайн не е нищо особено. Мамка им, тея още ползват странична оранжева подсветка на таблото... В кой век живеем?! Шкодата ми от 78’ имаше такава...4. Барчето със скоростния лост е като детски кофчег. Гледаш го и нямаш думи да опишеш мъката.5. Управлението не е нищо особено.6. Вървежа на 150 к.с. дизел е малко по-добър от този на метановата ми Мултипла.Ама нали е БМВ, как беше, хората спират :DСъщия батал е като всички други. Карай си го със здраве щом ти харесва, вкус другар няма.[/quote 1.Чи е маааалко по-тясно от Вектрата ми-така е,но от Мареата дето се води уж най-висок клас на фЯт пък същевременно е на базата на БраДва хмм не мисля.Все пак е кола с надлъжно разположен двигател и скоростната му кутия е дефакто между двете предни седалки.2.Отзад е като всяка една кола в този клас,но има тунел за кардана.Ако искам да возя повече от 5 гъдулки,ще го направя с 8-местния ми микробус.Ако още повече калтаци искат да се возят до нейде вземам автобуса от авера ми,плащат си и се возят.Откак се помня все автобуси карам.3.Вътрешния дизайн е страхотен-все едно те обгръща.Няма кола,която да съм си купил и едно от първите неща е да сменя подсветката на арматурното табло с бели диодки,Обаче видиш ли тази подсветка много ми допада,така,че ще я запазя,а ще си сложа само никелирани рингове на таблото,защото просто си нямаш и на представа как изглежда табло на БМВ 3.....https://www.google.bg/search?q=%D1%8...Барчето със скоростния лост щом така го наричаш :D е изпипано с доста умисъл и вкус.Специално моята е италианка,което автоматично означава 4 ел.стъкла,а не 2 както са германките и австрийките.Там на това "барче"са разположени именно 4 те бутона на ел.стъклата,бутона за аварийни и много други дет не ми се изброяват точно сега.Скоростите влизат като по мед,а не като фЯт-а ми особенно като е студено само първа и трета и то с ритник :D .Втора и четвърта ги търсех само при напълно загрял матор,пък то тоя "Кон Умрейл" докато загрееше минаваше около денонощие,нищо че последвахме святата идея на Фиат форума и му ръгнахме термостат от Ренде 5 на най-висок градус ракия....ъъъ отваряне .И въпреки всичко пак бяхме с картоните и балатумите отпред като някоя циганска кола,щото тая вибрираща собичка 1.9 ЖТД нямаше стопляне.И малкото топлина отделена от мизерното и радиаторче на парното дето все протича и ходим да търсим специални опръстенчета от железарията .Та миниатюрното и течащо радиаторче предназначено за горещия талянски климат колкото и малко топлина да отделя тя "отлита" нейде из прекрасните уплътнения на вратите,ако това изобщо са врати,защото като ги затваряш издават звук като от Вартбург .Особенно пък от "шедйовъра"на талянското автомобилостроене-масичка ли е,столче ли е,ски атрибут ли е и аз незнам как да го нарека туй на Марийката ми под петата врата.Там как се е.ът ветровете не е истина.Като в онази песен на Лилито.....Ветрове гонят ме ....и т.н и т.н .5.Управлението на всяко едно БМВ няма нищо общо със всеки един барутник с предно.Не напразно се казва:БМВ-Удоволствие от шофирането Това,аз лично за мене си го разбрах след около 2000км шофиране.Със 200км/ч тази кола не мръдна и сантиметър.Може и да е било от гумите с намалено съпротивление при търкаляне знам ли .6.По тая точка ти благодаря искрено за смеха,който отприщи в мен.Повярвай така не съм се смял от сърце може би от около 5 години,когато дадох фЯт-а си на един приятел да ходи да сваля една мадама...бухаххахахахх .Върти оня гуми с катафалката ми пред путето-опитва се да прави пергел с предно малко трудно му се отдава,макар че след агресивния чип,смяна на турбина и дюзи мисля,че ги докарваше около 140-150 умрели коня .Та стоя и аз по-настрани и гледам сеира и се хиля така както ти спомена за метановата ти извънземна совалка .Пичката и тя гледа умно,глеееда и накрая отсече----ХЪЪЪЪ ФИАТ и си хвана автобуса.Внезапно както се смеех усмивката ми посърна и пребледнях на момента.След два дена съединителя взе да буксува зверски и се наложи да го сменя за втори път закупен от "ГУРУТО" на фиатския форум самия Господ Бог -Ямболския Китко ааа т.е ХитКУ Близо два часа ме убеждава в магазина си в Амбол,както и първия път де,че видиш ли на комплекта за който му платих майка си и баща си пишело с големи букви FIAT BY VALEO.10 дена след смяната на съединителя отказа да включва напълно 4-та скорост.Последва отново ходене до моргата и закупуването на втора поред скоростна кутия.Малко по малко целия фЯт стана за моргата където им е мястото на всички деEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
ivel написа:клегата с бмв-тата,гледам още не се е приземил.аз му обяснявам от опит,че това са коли за бизнес класа,трудни за диагностициране,трудни и за ремонт,той обаче си знае неговото.ами пич ти смяташ ,че си прав,ама на твоето лачено бмв има само 2 положителни неща.първото е ,че си с бензинов мотор,второто е,че лесно ще си смениш и сам съединитела след време.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
ivel написа:приятел,явно си млад неопитен,комплексиран и това те оправдава за постовете ти.ами какво пък,трябва и да се съобразяваме с такива хора.поздравиEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар