Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой автомобил да избера?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Преди да си взема Фиата бях хвърлил око на Е46. Качих се , покарах и като слязох от колата бях твърдо решен ,че това няма да е новата ми кола.Като пробвах Фиата не исках да слизам от него и го взех набързо въпреки множеството забележки.Отделно , последните 2 години Е46 стана много масов и банален автомобил. Новият голф 3.Аз лично не спирам на Е46ки , ако взема да спирам ще закъснея за работа. Но пък си имам 1 наум.

    Коментар


      #32
      iwoto написа:
      Преди да си взема Фиата бях хвърлил око на Е46. Качих се , покарах и като слязох от колата бях твърдо решен ,че това няма да е новата ми кола.Като пробвах Фиата не исках да слизам от него и го взех набързо въпреки множеството забележки.Отделно , последните 2 години Е46 стана много масов и банален автомобил. Новият голф 3.Аз лично не спирам на Е46ки , ако взема да спирам ще закъснея за работа. Но пък си имам 1 наум.
      Брех,че съвпадение и аз горе-долу така,ама 2008г (повтарям се за кой ли път) като купувах Фиат-а беше поради липса на финанси,за Бмв,Мерцедес,Ауди или Фолксваген...задълвително в този ред.Фиат-а го карах точно три години и го продадох на един приятел,който още го товари и кара зверски,но аз бях сменил всичко по-него даже по 2 пъти включително съединител и скоростна кутия по един път.Сега аверчето ще му е трета смяна на скоростната кутия и втора на съединителя .Като го купих и го чипоса колега от форума бях на седмото небе от радост-така бях очарован от вървежа на тази ниско-ниско бюджетна ФяТка.Като отидох за първи път в Истанбул на тяхната перфектна за нашите представи магистрала разбрах,че това не може да е кола за никой уважаващ себе си.Може би,защото беше комби на задните седалки не се стоеше от студ-това верно януари месец.Като вдигнеш около 150км/ч вятъра в купето ставаше толкова силен,че перчема ми се обръщаше на обратно .Ясно макаронаджията е спестил и от уплътнения и шумоизолация.Тапицерията на седалките поне на мойта изпълнение-някакво гадно сиво супер-дупер евтино дето държи адски студено на гъзо и на всичкото отгоре се хлъзга в завой.Пластмасите по арматурно табло,врати,средна конзола и де що ги има по Фичо още като ми го свалиха от автовоза бяха толкова издраскани,но го преглътнах някакси заради ниската цена,която платих за най-евтината марка тогава.На празен ход от вибрациите имах чувството,че геврека постоянно се приближава към мен и се отдалечава после.Талянците освен дизайн,макарони и спагети нищо друго не моат да правят,но с дизайна на Браво/Брава,Мареа направо утрепаха всичко живо.Не напразно Фиат Мултипла е обявен за най-грозен автомобил,а наред с него и другите изброени.Наистина не издържах,,ъъъъ т.е много време издържах с тоя трофей и както казах го продадох почти на безценица колкото струва всъщност всеки един Фиат независимо какъв е той.2011Г отново седнах във Бмв Е46 320 д въпреки лошата му слава за най-скапан дизел след ТДС-сите.Тогава цените им бяха паднали от около 18-20000лв от 2008г до около 9000-10000лв-2011г Покарах го около 6 дена и аз така бях твърдо решен,че това в никакъв случай не е моята каляска.Прекалено тясно в сравнение с Мареата.И понеже гроздето високо-така взех и аз да залъгвам съвестта си вечер като си лягах и дълго не можех да заспя.Купих си Ситроен ЗХ.Покарах го малко и го дадох за скрап.В сравнение с Фиат-а седалките на Сутиенчето бяха като последен модел супер кресла.Сядаш и потъваш.2012г си купих Опел Вектра Б,която сега седи редом до Бмв-то на паркинга и сега като седна в нея и после в Бмв-то веднага ,не мога да си представя как съм карал изобщо такива дръгели като Опел,Форд,фиат,Тойота,Фолксваген 2,3,Пасат-3 и така до 28 лични консервни кутии,някои от които доста ръждиви .Сега ще си купя и един Мерцедес да станат три на паркинга,ма още се чудя кой модел Цедка бензин да е. П.П...Замисли се сам както каза,защото БМВ Е46 казват му "Еталонът в автомобилостроенето" става толкова масов автомобил при такава бясна конкуренция........................http://www.autoreview.bg/used/used_c...-e46-etalonyt/
      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

      Коментар


        #33
        Еталон... Ох...1. Тясно, тясно, та тясно. И отпред и отзад и в багажника. Сядаш и държиш краката стиснати като монахиня.2. Отзад сядал ли си? Малко по-удобно е от дървено трупче. Задната седалка е за трима, ама болни от булимия...3. Вътрешния дизайн не е нищо особено. Мамка им, тея още ползват странична оранжева подсветка на таблото... В кой век живеем?! Шкодата ми от 78’ имаше такава...4. Барчето със скоростния лост е като детски кофчег. Гледаш го и нямаш думи да опишеш мъката.5. Управлението не е нищо особено.6. Вървежа на 150 к.с. дизел е малко по-добър от този на метановата ми Мултипла.Ама нали е БМВ, как беше, хората спират :DСъщия батал е като всички други. Карай си го със здраве щом ти харесва, вкус другар няма.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #34
          клегата с бмв-тата,гледам още не се е приземил.аз му обяснявам от опит,че това са коли за бизнес класа,трудни за диагностициране,трудни и за ремонт,той обаче си знае неговото.ами пич ти смяташ ,че си прав,ама на твоето лачено бмв има само 2 положителни неща.първото е ,че си с бензинов мотор,второто е,че лесно ще си смениш и сам съединитела след време.

          Коментар


            #35
            dkyky написа:
            OpenGL написа:
            alvanovo написа:
            икономия от кола не чакайвземи най-мощната
            Колега, имам същата сива Мареа седан като твоята, но я купих с газов инжекцион. В София градско ми харчи около 13 л./100 км. От както я купих миналата година съм изминах около 15000 км, което е 150 пробега по 100 км. Цената на пропан-бутана е 0.99 лв ; на бензина е 2.19 лв. На всеки пробег от 100 км, спестявам грубо по (28.47-12.87) 15.6 лв, което за целия пробег прави 150 * 15.6 = 2343 лв.Сега малко сметки в сравнение с дизела :При пропан-бутан, цената на всеки 100 км пробег ми е 12.87 лв. при разход от 13 л./100 км. и цена 0.99 лв. При дизела на цена на литър от 2.29, за да постигна същия разход в лева на 100 км (12.87 лв) трябва да харчи 5.6 градско, което за някое ново дизелче, като Браво 1.6 Multijet 16V (105 Hp) например е постижим разход.
            Ами разход на бензин 0 литра ли е ?Зимата няколко месеца как е пак ли 0 на сто ?Айде да включим и бензина и да смятаме пак че стана много тънко / и аз съм на гас /
            Аз, колега очаквах такива въпроси и даже мислех да внеса яснота в по-горния пост, но явно съм се отплеснал. С 15 литра газ, изминавам в София около 130 км. От тях вадя километрите, които съм минал на бензин, около 15 км от тия 130 и се получава 115 км с 15 литра, което е 13 л./100 км. Тъй, че сметките са коректни.

            1.9 JTD 110hp
            Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

            Коментар


              #36
              itan75 написа:
              OpenGL написа:
              За тоя разход от 10.5 при скоростите, дето си посочил се обърни към emzo. Той даваше награда от 1000 лв. за всеки, който измине 100 км със скоротст от над 140 и разход под 10 л. газ.Какво е това масло "най-скъпото на пазара" и тия гуми с намалено съпротивление, дето ти смъкват толкова разхода ?Значи викаш, че всички спират, като видят срещу тях БМВ 318 ? С кой мотор е това БМВ - 116 коня или 143, щото по каталог една Мареа 115 е на кантар със 116 коньовото, що се отнася до ускорение от място.За веригата ясно, ама и на alvanovo не се сменят кабели на свещи, понеже няма такива, та не знам за какво паткане и кюфкане става въпрос.
              .....http://topoil.bg/motul/motul-8100-x-...0l....Това е маслото,което струва 1/10 от кошера ти,а това са 4-те гуми,които струват колкото трофея ти,че и отгоре.....http://www.barzgumve.com/product/D-109556....Бмв 318 със 116к.с няма.Има със 87кВт или 118к.с.А пък да сравняваш БМВ със Фиат-аре нема нужда .И си мноо прясно регистриран за да водиш такива "светски" спорове точно с мен и точно като се опитвам да обадя на Веско каква дроб-сърма да му следващата .Щото видиш ли преди около 4 год,когато не си фигурирал нийде искаше да докарам отвън Бмв.Ти даже и името му незнаеш а му викаш alvanovo
              Ама обясненията към Веско(който и да е той) стават на публично място и затова дори прясно регистрираните могат да се объркат и да се намесят в разговора на старите батковци Има някакви неписани правила ли, че прясно регистрираните не могат да взимат отношение по публични дискусии. И как се разбира кой е пресен, кой е вкиснал и кой втасал ? Освен това, да разбирам ли, че за да се обърнеш към някой от форума, трябва да знаеш името му ? Ама казвайте ги тия работи, ебати.. :D Като казваш, че BMW 318 няма 115 коня, а само 118 уточнявай, че става дума конкретно за Е46. О-о-о, аз такива БМВенца знайш как ги изрезвам с макарона. Мойта прай от 0-100 за 9.9 секунди, а твойта лагерна количка, еталон в автомобилостроенето за 10.9 секунди. Ако не верваш, накарай alvanovo да те резне. И да не ме разбереш погрешно. :P ( да се побъзикаме малко, че гледам си падаш по шегичките )

              1.9 JTD 110hp
              Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

              Коментар


                #37
                Мъка Боже! Колко много Бе Ем Ве та има по тоя свят.
                FIAT FORUM BULGARIA
                Ракията е над политиката

                Видео от Италфест 2011

                Коментар


                  #38
                  itan75 написа:
                  OpenGL написа:
                  За тоя разход от 10.5 при скоростите, дето си посочил се обърни към emzo. Той даваше награда от 1000 лв. за всеки, който измине 100 км със скоротст от над 140 и разход под 10 л. газ.Какво е това масло "най-скъпото на пазара" и тия гуми с намалено съпротивление, дето ти смъкват толкова разхода ?Значи викаш, че всички спират, като видят срещу тях БМВ 318 ? С кой мотор е това БМВ - 116 коня или 143, щото по каталог една Мареа 115 е на кантар със 116 коньовото, що се отнася до ускорение от място.За веригата ясно, ама и на alvanovo не се сменят кабели на свещи, понеже няма такива, та не знам за какво паткане и кюфкане става въпрос.
                  .....http://topoil.bg/motul/motul-8100-x-...0l....Това е маслото,което струва 1/10 от кошера ти,а това са 4-те гуми,които струват колкото трофея ти,че и отгоре.....http://www.barzgumve.com/product/D-109556....Бмв 318 със 116к.с няма.Има със 87кВт или 118к.с.А пък да сравняваш БМВ със Фиат-аре нема нужда .И си мноо прясно регистриран за да водиш такива "светски" спорове точно с мен и точно като се опитвам да обадя на Веско каква дроб-сърма да му следващата .Щото видиш ли преди около 4 год,когато не си фигурирал нийде искаше да докарам отвън Бмв.Ти даже и името му незнаеш а му викаш alvanovo
                  Нещо...не зацепвам. По заслуги ли се пише тука вече?
                  ФИАТ- Пътят е само формалност
                  ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                  -----------------------------------------------------
                  FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                  Коментар


                    #39
                    Тихо, че ти е евтино маслото
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #40
                      itan75 написа:
                      iwoto написа:
                      Преди да си взема Фиата бях хвърлил око на Е46. Качих се , покарах и като слязох от колата бях твърдо решен ,че това няма да е новата ми кола.Като пробвах Фиата не исках да слизам от него и го взех набързо въпреки множеството забележки.Отделно , последните 2 години Е46 стана много масов и банален автомобил. Новият голф 3.Аз лично не спирам на Е46ки , ако взема да спирам ще закъснея за работа. Но пък си имам 1 наум.
                      Брех,че съвпадение и аз горе-долу така,ама 2008г (повтарям се за кой ли път) като купувах Фиат-а беше поради липса на финанси,за Бмв,Мерцедес,Ауди или Фолксваген...задълвително в този ред.Фиат-а го карах точно три години и го продадох на един приятел,който още го товари и кара зверски,но аз бях сменил всичко по-него даже по 2 пъти включително съединител и скоростна кутия по един път.Сега аверчето ще му е трета смяна на скоростната кутия и втора на съединителя .Като го купих и го чипоса колега от форума бях на седмото небе от радост-така бях очарован от вървежа на тази ниско-ниско бюджетна ФяТка.Като отидох за първи път в Истанбул на тяхната перфектна за нашите представи магистрала разбрах,че това не може да е кола за никой уважаващ себе си.Може би,защото беше комби на задните седалки не се стоеше от студ-това верно януари месец.Като вдигнеш около 150км/ч вятъра в купето ставаше толкова силен,че перчема ми се обръщаше на обратно .Ясно макаронаджията е спестил и от уплътнения и шумоизолация.Тапицерията на седалките поне на мойта изпълнение-някакво гадно сиво супер-дупер евтино дето държи адски студено на гъзо и на всичкото отгоре се хлъзга в завой.Пластмасите по арматурно табло,врати,средна конзола и де що ги има по Фичо още като ми го свалиха от автовоза бяха толкова издраскани,но го преглътнах някакси заради ниската цена,която платих за най-евтината марка тогава.На празен ход от вибрациите имах чувството,че геврека постоянно се приближава към мен и се отдалечава после.Талянците освен дизайн,макарони и спагети нищо друго не моат да правят,но с дизайна на Браво/Брава,Мареа направо утрепаха всичко живо.Не напразно Фиат Мултипла е обявен за най-грозен автомобил,а наред с него и другите изброени.Наистина не издържах,,ъъъъ т.е много време издържах с тоя трофей и както казах го продадох почти на безценица колкото струва всъщност всеки един Фиат независимо какъв е той.2011Г отново седнах във Бмв Е46 320 д въпреки лошата му слава за най-скапан дизел след ТДС-сите.Тогава цените им бяха паднали от около 18-20000лв от 2008г до около 9000-10000лв-2011г Покарах го около 6 дена и аз така бях твърдо решен,че това в никакъв случай не е моята каляска.Прекалено тясно в сравнение с Мареата.И понеже гроздето високо-така взех и аз да залъгвам съвестта си вечер като си лягах и дълго не можех да заспя.Купих си Ситроен ЗХ.Покарах го малко и го дадох за скрап.В сравнение с Фиат-а седалките на Сутиенчето бяха като последен модел супер кресла.Сядаш и потъваш.2012г си купих Опел Вектра Б,която сега седи редом до Бмв-то на паркинга и сега като седна в нея и после в Бмв-то веднага ,не мога да си представя как съм карал изобщо такива дръгели като Опел,Форд,фиат,Тойота,Фолксваген 2,3,Пасат-3 и така до 28 лични консервни кутии,някои от които доста ръждиви .Сега ще си купя и един Мерцедес да станат три на паркинга,ма още се чудя кой модел Цедка бензин да е. П.П...Замисли се сам както каза,защото БМВ Е46 казват му "Еталонът в автомобилостроенето" става толкова масов автомобил при такава бясна конкуренция........................http://www.autoreview.bg/used/used_c...-e46-etalonyt/
                      И сигурно имаш ибаааси гулемите ръки чуек, а?
                      Alfa Romeo 147 1.9JTDm 8v
                      ex-Fiat Stilo 1.9JTD
                      ex-Fiat Bravo 1.9JTD

                      Коментар


                        #41
                        [quote="M5kov"]Еталон... Ох...1. Тясно, тясно, та тясно. И отпред и отзад и в багажника. Сядаш и държиш краката стиснати като монахиня.2. Отзад сядал ли си? Малко по-удобно е от дървено трупче. Задната седалка е за трима, ама болни от булимия...3. Вътрешния дизайн не е нищо особено. Мамка им, тея още ползват странична оранжева подсветка на таблото... В кой век живеем?! Шкодата ми от 78’ имаше такава...4. Барчето със скоростния лост е като детски кофчег. Гледаш го и нямаш думи да опишеш мъката.5. Управлението не е нищо особено.6. Вървежа на 150 к.с. дизел е малко по-добър от този на метановата ми Мултипла.Ама нали е БМВ, как беше, хората спират :DСъщия батал е като всички други. Карай си го със здраве щом ти харесва, вкус другар няма.[/quote 1.Чи е маааалко по-тясно от Вектрата ми-така е,но от Мареата дето се води уж най-висок клас на фЯт пък същевременно е на базата на БраДва хмм не мисля.Все пак е кола с надлъжно разположен двигател и скоростната му кутия е дефакто между двете предни седалки.2.Отзад е като всяка една кола в този клас,но има тунел за кардана.Ако искам да возя повече от 5 гъдулки,ще го направя с 8-местния ми микробус.Ако още повече калтаци искат да се возят до нейде вземам автобуса от авера ми,плащат си и се возят.Откак се помня все автобуси карам.3.Вътрешния дизайн е страхотен-все едно те обгръща.Няма кола,която да съм си купил и едно от първите неща е да сменя подсветката на арматурното табло с бели диодки,Обаче видиш ли тази подсветка много ми допада,така,че ще я запазя,а ще си сложа само никелирани рингове на таблото,защото просто си нямаш и на представа как изглежда табло на БМВ 3.....https://www.google.bg/search?q=%D1%8...Барчето със скоростния лост щом така го наричаш :D е изпипано с доста умисъл и вкус.Специално моята е италианка,което автоматично означава 4 ел.стъкла,а не 2 както са германките и австрийките.Там на това "барче"са разположени именно 4 те бутона на ел.стъклата,бутона за аварийни и много други дет не ми се изброяват точно сега.Скоростите влизат като по мед,а не като фЯт-а ми особенно като е студено само първа и трета и то с ритник :D .Втора и четвърта ги търсех само при напълно загрял матор,пък то тоя "Кон Умрейл" докато загрееше минаваше около денонощие,нищо че последвахме святата идея на Фиат форума и му ръгнахме термостат от Ренде 5 на най-висок градус ракия....ъъъ отваряне .И въпреки всичко пак бяхме с картоните и балатумите отпред като някоя циганска кола,щото тая вибрираща собичка 1.9 ЖТД нямаше стопляне.И малкото топлина отделена от мизерното и радиаторче на парното дето все протича и ходим да търсим специални опръстенчета от железарията .Та миниатюрното и течащо радиаторче предназначено за горещия талянски климат колкото и малко топлина да отделя тя "отлита" нейде из прекрасните уплътнения на вратите,ако това изобщо са врати,защото като ги затваряш издават звук като от Вартбург .Особенно пък от "шедйовъра"на талянското автомобилостроене-масичка ли е,столче ли е,ски атрибут ли е и аз незнам как да го нарека туй на Марийката ми под петата врата.Там как се е.ът ветровете не е истина.Като в онази песен на Лилито.....Ветрове гонят ме ....и т.н и т.н .5.Управлението на всяко едно БМВ няма нищо общо със всеки един барутник с предно.Не напразно се казва:БМВ-Удоволствие от шофирането Това,аз лично за мене си го разбрах след около 2000км шофиране.Със 200км/ч тази кола не мръдна и сантиметър.Може и да е било от гумите с намалено съпротивление при търкаляне знам ли .6.По тая точка ти благодаря искрено за смеха,който отприщи в мен.Повярвай така не съм се смял от сърце може би от около 5 години,когато дадох фЯт-а си на един приятел да ходи да сваля една мадама...бухаххахахахх .Върти оня гуми с катафалката ми пред путето-опитва се да прави пергел с предно малко трудно му се отдава,макар че след агресивния чип,смяна на турбина и дюзи мисля,че ги докарваше около 140-150 умрели коня .Та стоя и аз по-настрани и гледам сеира и се хиля така както ти спомена за метановата ти извънземна совалка .Пичката и тя гледа умно,глеееда и накрая отсече----ХЪЪЪЪ ФИАТ и си хвана автобуса.Внезапно както се смеех усмивката ми посърна и пребледнях на момента.След два дена съединителя взе да буксува зверски и се наложи да го сменя за втори път закупен от "ГУРУТО" на фиатския форум самия Господ Бог -Ямболския Китко ааа т.е ХитКУ Близо два часа ме убеждава в магазина си в Амбол,както и първия път де,че видиш ли на комплекта за който му платих майка си и баща си пишело с големи букви FIAT BY VALEO.10 дена след смяната на съединителя отказа да включва напълно 4-та скорост.Последва отново ходене до моргата и закупуването на втора поред скоростна кутия.Малко по малко целия фЯт стана за моргата където им е мястото на всички де
                        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                        Коментар


                          #42
                          приятел,явно си млад неопитен,комплексиран и това те оправдава за постовете ти.ами какво пък,трябва и да се съобразяваме с такива хора.поздрави

                          Коментар


                            #43
                            ivel написа:
                            клегата с бмв-тата,гледам още не се е приземил.аз му обяснявам от опит,че това са коли за бизнес класа,трудни за диагностициране,трудни и за ремонт,той обаче си знае неговото.ами пич ти смяташ ,че си прав,ама на твоето лачено бмв има само 2 положителни неща.първото е ,че си с бензинов мотор,второто е,че лесно ще си смениш и сам съединитела след време.
                            Ти па отде се пръкна ве .От 1988г се занимавам активно с коли.От 1993г имам професионална книжка.От 1996г откак взех ДЕ категория съм все по автобуси,камиони,тирове,линейки,маршрутки,тролеи и прочие превозни средства.98-ма година возихме военните преди да закрият поделението ВВС в Равнец.В тази връзка мога да ти кажа че съм пилотирал макар и за малко,макар и на нощен учебен полет МИГ.Завършил съм бургаското корабостроене специалност "Монтиор на корабни двигатели,машини и механизми" с пълно отличие не само зубърски,но и практически три години абсолютно много ми харесваше,когато в Бургаския кораборемонтен завод влизахме по четерима човека в единия цилиндър на кораба и играехме карти през обедната почивка.20 брт тона имам още като завърших през 1994г.После взех 40брт,което ти дава право да си рулеви на кораб.За твое сведение и кораб съм управлявал.Карал съм малко и формула 3.За 40-те ми години 24 от които ръцете ми са били оцапани в масло,бензин,керосин,толуол,етанол,бензол и всякакви химии дето изобщо не си ги чувал изобще.Това за 7-те години работа в ЛукОйл Нефтохим.Само от 2010г май до 2014г февруари ръцете ми са били оцапани в кръв,пикоч,повърня и човешки и трупни вътрешности-това когато работех в Бърза помощ.ЗА КВО ПРИЗЕМЯВАНЕ МИ ГОВОРИШ ве трол изсипан????????Къв опит имаш ти щом ти се повръща,като трябва да си вадиш хляба или гледаш да претупаш нещата.Не съм си купил последен модел космически кораб Баварец 7-ма серия,защото наистина е сложен,а аз обичам простите неща.Едно време като се състезавах аматиорски с жигулките и ладичките едно голямо светило в Българския автомобилен спорт ми каза така..Запомни!! Един двигател или една система е толкова добра,Не когато има какво да се добавя в нея,а когато няма какво да се МАХА!.За това съм си взел най-простото БМВ 318 и не със редовия шестак мотор,където наистина е силата на чистокръвните Баварци,а със втория най-умрял мотор,като най-умрелия е 1.6.Вчера за около половин час със изпушените цигари свалих ей тъй просто за профилактика водната помпа,понеже ако е с пластмасовите турбинки превъртат понякога.Еми 4 болта на шайбата с обикновенно ключе 10мм и още три болтчета 6мм пак с ключе 10мм и помпата долу.Ми тя като нова нищо,че щампичката и със стрелката стои на 98г 6-ти месец,както повечето карантии навсякъде по колата.Зачистване малко на корпуса и със шкурка 120,почистване и на опръстена и с малко кореселин,намазване с малко черен силикон за всеки случай и обратно.Както казах нямаше и половин час с изпушените цигари.Спомням си като си купих Мареата и почнах да си сменям ангренажа,водната помпа,ролки,мролки,чи оптяжни на агренажния,че паразитни,че на пистовия не са сменяло само ролката,ами целия механизъм,щот ако смениш само ролката без механизма после се кълчи всичко и отива къде 5 часа .А къв цирк беше докато си купя инструмент за великата операция смяна на ангренаж.То не бяха обикновенни ключове от 7мм до 24мм,Звезди,торксове,морксове,еврейски звезди,израелски звезди,царски ключове,путките мум майни и т.н и т.н.А не е като да нямам инструмент-сигурно мога да оборудвам около 4 елитна сервиза с инструмента,с който разполагам в къщи.Днес щото вече нямаше кво да правя отворих и 4-те кори на вратите ей така да види колоните ква марка са.Еми няма толкова добре изпипана висококачествена шумоизолация на вратите .Свалих предните фарове за втори път-първия като слагах баластите за ксенона-държат се на 4 видички с обикновенно ключе 8мм се развиват за има-няма минута.А днес разглобих целия фар утре да монтирам ангелските очи,които всъщност са и дневни светлини.И по двата фара марка Бош има щампа 98г 6-ти месец,а фаровете са като току-що произведени.Тогава БОШ НАИСТИНА Е БИЛ БОШ,а не като сега.Това имам предвид като за 28 лична кола,а ти си прави каляски и повръщай-дано има поне кой да чисти след теб
                            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                            Коментар


                              #44
                              ivel написа:
                              приятел,явно си млад неопитен,комплексиран и това те оправдава за постовете ти.ами какво пък,трябва и да се съобразяваме с такива хора.поздрави
                              Интересна асоциация,за някого,когото не познаваш .За двадесет години трудов стаж основно успях да си купя 28 коли,два апартамента от 100-тина квадрата,а имам заедно със сестра ми,която е извън България от 17год още три които давам под наем.За кви младини и комплекси ми говориш ве мишок? Какво да искам повече от този живот освен да си сменям колите,жените и къщите?Всичко сам съм постигнал БЕЗ НИЧИЯ ПОМОЩ!!!
                              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                              Коментар


                                #45
                                Баси!А biankov просто попита каква кола да си вземе...
                                Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

                                Коментар

                                Working...
                                X