krasio_79bs написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой автомобил да избера?
Collapse
X
-
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
-
По темата.Колега biankov от трите изброени автомобили аз бих взел реното но с 1,5 дци двигател.1,9 дци имат проблемен мотор.3 години работа в рено за това ти казвам тая информация.Голега itan75.На всички(или почти всички)е ясно че Е46 е по здрав автомобил от браво/а,марея,стило и т.н.Реално погледнато всеки немски автомобил е по здрав от италянките.Спор няма.(с малко резерви към фолксваген).Аз лично повече фиат,алфа или ланчия няма да си взема дори и от магазина.Но не можеш да отречеш че всичко е до джоба на потребителя.А фиатчетата са си ефтинджок.Които за каквато кола има си купува такава според джоба.Има си и истински фиатфенове,които пък си държат на маркат независимо от бюджета.Но все пак тук е форума на фиат и малко или много има хора,които си харесват автомобилите и няма как да ги накараш да мислят различно.Аз също си харесвах бравата и си я подържах 9 години.Косата ми побеля за тея години ма си я подържах кат нова.Няма да повторя докато съм жив.И понеже през мен не са минали 28 автомобила а грубо сметнато към 15 000 за 15 години, напълно съм наясно кои автомобил е надежден и кои е въздух.Хубаво си усетил вече какво да караш,но не е тук мястото да си хвалиш БМВ-то.Никой няма да те разбере.Ако ме разбираш.Във форума на Фиат си все пак а колегата пуснал темата ясно е поставил какъв автомобил търси.Клас Евтин нискобюджетен автомобил да не натоварва бюджета.П..С..Братовчет ми има Е46 320d 2000г. Карал съм с него на дълъг преход много пъти.Комфорта за мен и за пътниците беше много по зле от Бравата ми.Не говоря за скорост а за удобство в купето.Е36,Е46 са си теснотия вътре и да се чуди човек на къде да се сгъне на задните седалки.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
itan75 написа:krasio_79bs написа:itan75, Георги,чета написаното от теб и се чудя дали си същият човек с който съм се срещал и съм му помагал неколкократно?Каква е тая агресия,какви са ти нападки към хора които едва ли си виждал ,а да не говорим и да познаваш? Не си на 15 години. Дръж се малко на положение!Надявам се да не те засегне поста ми,ама не бива такова държане към колегите,па ако ще и совалка да си пилотирал.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
itan75 написа:Имаш ли си представа от класове на коли-щи ги кажа поне по-известните и от десетилетието къде се е пръкнала за първи път на чертожната дъска Марайка и БМВ 3 ,щот туй ми е мания.Малък клас-Фваген Поло,Опел корса,Форд Фиеста,Рено Клио,Пежо 205,Ситроен ах,Нисан Микра,Мазда 121,Тойота Ярис.На дъното във всички класации са както винаги италианците с техните представители в този клас,а именно фЯт Уно/Путю,Ланча И10.Забележи Мерцедес,БМВ и Ауди нямат представител в този клас!!.ГОЛФОВ КЛАС-Ненапразно името идва от ти ШЪ СЪ сетиш.Голф 2/3/4/5/6/7,Опел астра,Форд ескорт/фокус,Рено19/Меган,Пежо 309/306/307,Ситроен ЗХ/Ц4,Тойота Корола,Мазда 323,Нисан Съни/Алмера.На дъното отново са ...Фиат типо/темпра,браво,брава,Алфа 145/146,Ланча делта/Дедра.Въпреки,че това е най-продаваният клас коли в белите държави ЗАБЕЛЕЖИ -Мерцедес,БМВ и Ауди нямат представител.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
galinchooo написа:По темата.Колега biankov от трите изброени автомобили аз бих взел реното но с 1,5 дци двигател.1,9 дци имат проблемен мотор.3 години работа в рено за това ти казвам тая информация.Голега itan75.На всички(или почти всички)е ясно че Е46 е по здрав автомобил от браво/а,марея,стило и т.н.Реално погледнато всеки немски автомобил е по здрав от италянките.Спор няма.(с малко резерви към фолксваген).Аз лично повече фиат,алфа или ланчия няма да си взема дори и от магазина.Но не можеш да отречеш че всичко е до джоба на потребителя.А фиатчетата са си ефтинджок.Които за каквато кола има си купува такава според джоба.Има си и истински фиатфенове,които пък си държат на маркат независимо от бюджета.Но все пак тук е форума на фиат и малко или много има хора,които си харесват автомобилите и няма как да ги накараш да мислят различно.Аз също си харесвах бравата и си я подържах 9 години.Косата ми побеля за тея години ма си я подържах кат нова.Няма да повторя докато съм жив.И понеже през мен не са минали 28 автомобила а грубо сметнато към 15 000 за 15 години, напълно съм наясно кои автомобил е надежден и кои е въздух.Хубаво си усетил вече какво да караш,но не е тук мястото да си хвалиш БМВ-то.Никой няма да те разбере.Ако ме разбираш.Във форума на Фиат си все пак а колегата пуснал темата ясно е поставил какъв автомобил търси.Клас Евтин нискобюджетен автомобил да не натоварва бюджета.П..С..Братовчет ми има Е46 320d 2000г. Карал съм с него на дълъг преход много пъти.Комфорта за мен и за пътниците беше много по зле от Бравата ми.Не говоря за скорост а за удобство в купето.Е36,Е46 са си теснотия вътре и да се чуди човек на къде да се сгъне на задните седалки.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
itan75 написа:Ти па отде се пръкна ве .От 1988г се занимавам активно с коли.От 1993г имам професионална книжка.От 1996г откак взех ДЕ категория съм все по автобуси,камиони,тирове,линейки,маршрутки,тролеи и прочие превозни средства.98-ма година возихме военните преди да закрият поделението ВВС в Равнец.В тази връзка мога да ти кажа че съм пилотирал макар и за малко,макар и на нощен учебен полет МИГ.Завършил съм бургаското корабостроене специалност "Монтиор на корабни двигатели,машини и механизми" с пълно отличие не само зубърски,но и практически три години абсолютно много ми харесваше,когато в Бургаския кораборемонтен завод влизахме по четерима човека в единия цилиндър на кораба и играехме карти през обедната почивка.20 брт тона имам още като завърших през 1994г.После взех 40брт,което ти дава право да си рулеви на кораб.За твое сведение и кораб съм управлявал.Карал съм малко и формула 3.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Stefanaki написа:itan75 написа:Имаш ли си представа от класове на коли-щи ги кажа поне по-известните и от десетилетието къде се е пръкнала за първи път на чертожната дъска Марайка и БМВ 3 ,щот туй ми е мания.Малък клас-Фваген Поло,Опел корса,Форд Фиеста,Рено Клио,Пежо 205,Ситроен ах,Нисан Микра,Мазда 121,Тойота Ярис.На дъното във всички класации са както винаги италианците с техните представители в този клас,а именно фЯт Уно/Путю,Ланча И10.Забележи Мерцедес,БМВ и Ауди нямат представител в този клас!!.ГОЛФОВ КЛАС-Ненапразно името идва от ти ШЪ СЪ сетиш.Голф 2/3/4/5/6/7,Опел астра,Форд ескорт/фокус,Рено19/Меган,Пежо 309/306/307,Ситроен ЗХ/Ц4,Тойота Корола,Мазда 323,Нисан Съни/Алмера.На дъното отново са ...Фиат типо/темпра,браво,брава,Алфа 145/146,Ланча делта/Дедра.Въпреки,че това е най-продаваният клас коли в белите държави ЗАБЕЛЕЖИ -Мерцедес,БМВ и Ауди нямат представител.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Audi A2 - от ноември 1999.Audi A3 - от 1996.МБ А-клас - от октомври 1997.Я кажи с кои производители комуницираш и дали са си "признали" още нещо?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
itan75 написа:krasio_79bs написа:itan75, Георги,чета написаното от теб и се чудя дали си същият човек с който съм се срещал и съм му помагал неколкократно?Каква е тая агресия,какви са ти нападки към хора които едва ли си виждал ,а да не говорим и да познаваш? Не си на 15 години. Дръж се малко на положение!Надявам се да не те засегне поста ми,ама не бива такова държане към колегите,па ако ще и совалка да си пилотирал.
Коментар
-
Итъне, коя година е твойто БМВ, и колко ти се върза с газовия инжекцион, ако ти си го слагал ?Един приятел от много време ме навива за БМВ - "Вика, земи си едно БМВ - ше се родиш!" Аз му викам, че не искам нито да се раждам, нито да умирам, а да карам безаварийно и сравнително комфортно и евтино. Той имаше БМВ 3-ка двувратка, но после си взе БМВ 5-ца бензин 150 кс. 5 цилиндров и каза, че относно возията разликата е от земята до небето в ползва на петицата. Мен ме спира това задно предаване и тоя надлъжен мотор. Имам вила в плански район и зимата предполагам, ще е малко тегаво да драскам по заснежени улици. Кажи нещо за поддръжката. Ясно, че е с верига и ангренаж не се сменя, но какви са цените по окачването, съединител и др. "консумативи". И задължително се кара с такова скъпо масло ?
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
itan75 написа:ivel написа:клегата с бмв-тата,гледам още не се е приземил.аз му обяснявам от опит,че това са коли за бизнес класа,трудни за диагностициране,трудни и за ремонт,той обаче си знае неговото.ами пич ти смяташ ,че си прав,ама на твоето лачено бмв има само 2 положителни неща.първото е ,че си с бензинов мотор,второто е,че лесно ще си смениш и сам съединитела след време.Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
OpenGL написа:Итъне, коя година е твойто БМВ, и колко ти се върза с газовия инжекцион, ако ти си го слагал ?Един приятел от много време ме навива за БМВ - "Вика, земи си едно БМВ - ше се родиш!" Аз му викам, че не искам нито да се раждам, нито да умирам, а да карам безаварийно и сравнително комфортно и евтино. Той имаше БМВ 3-ка двувратка, но после си взе БМВ 5-ца бензин 150 кс. 5 цилиндров и каза, че относно возията разликата е от земята до небето в ползва на петицата. Мен ме спира това задно предаване и тоя надлъжен мотор. Имам вила в плански район и зимата предполагам, ще е малко тегаво да драскам по заснежени улици. Кажи нещо за поддръжката. Ясно, че е с верига и ангренаж не се сменя, но какви са цените по окачването, съединител и др. "консумативи". И задължително се кара с такова скъпо масло ?EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Stefanaki написа:Сменя се обаче веригата.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
[quote="кроко61"]Така...1991г записах Техникум по Корабостроене в Бургас-специалност монтиор на корабни машини и механизми.Практиката ни третата година беше три дена във седмицата или понеделник,сряда и петък.Нямах търпение да дойдат тези дни да отида да се ровя по-корабните двигатели.Практиката беше в завод "Илия Бояджиев" и тогава в този завод работеха безобразно много народ.Автобусите сутрин и вечер едва сварваха да извозват "раята" от там.В най-гадния цех 101 където се правеха основни ремонти по скелето и кила на кораба работеха и затворници,защото имаше остър недостиг от работна ръка.Там основно бяха заварчици и шлосери.Ние уж "по-привилигерованите" т.е монтиорите и еладжиите бяхме в другата част на завода от към кея където имаше док на колела,който се ползваше за изкарване на кораба на сушата и как да го кажа "текущ ремонт".Кавитацията е процес не точно като корозията,но подобен при който на винта на двигателя се натрупват миди,лайна,говна с което изключително много се затормозява работата на главния двигател.Едни от най-известните корабни двигатели са Бурмайстер-Вайн.На един отворен такъв двигател играехме карти в обедната почивка.Сега минали са близо 24години и наистина името на кораба,който е бил за ремонт тогава не мога да си го спомня,но ако държиш много със някои съученици все още поддържам контакти и мога да ги питам за името.Като изкарах казармата,започнах работа в завода,но за два месеца само,защото както казах изкарах ДЕ категория и започнах работа като автобусен шофер във разпадащия се вече както всичко в България-Балкантурист.От изцапан монтиор на корабни двигатели въпреки,че за онова време даваха като заплата страшно много пари,аз предпочетох по-малкото пари,но издокаран със чисто панталонче,синя ризка и т.н.Екскурзии до Истанбул и в цяла България,спане в най-елитните хотели със групата.Естествено за шофера най-хубавата стая,храна на корем докато ти се доповръща,ако не си избрал някоя пичка от групата,вечерта задължително си с екскурзоводката в леглото.Едни от най-хубавите екскурзии бяха "зелените училища".Там нямаше празно винаги имах по една учителка повече в списъка си .Златни години бяха,за които си спомням с умиление.Други въпроси?EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар