Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой автомобил да избера?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Всяка кола си има предимства и недостатъци. Колега itan75, не бъди толкова категоричен. Репчиш се като малко дете и доводите ти са неуместни, особено в тази тема и този форум!
    Alfa 159 SW 2.4 Ti
    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

    Коментар


      #47
      Аз имам други впечатления от задното предаване на БМВ ,зимъска , по Габровските баири. Там като видиш БМВ действително трябва да спреш ,че даже и да се махнеш , понеже е твърде вероятно да не издрапа и тръгне назад , ако кифлоча от дясно не е достатъчно бърз и як да я подпре отзаде. Не харесвам и разположението на шофьора при БМВ, дори и новите 5ци не ми допадат.А 3 ка и комфорт ...... Виж с 190 по магистралата немога да карам с фифи. Вдигнах веднъж и ме достраша. Всеки си има вкус и приоритети ,а това че Фиата ти е бил дроб е друг въпрос.

      Коментар


        #48
        M5kov написа:
        Еталон... Ох...1. Тясно, тясно, та тясно. И отпред и отзад и в багажника. Сядаш и държиш краката стиснати като монахиня.2. Отзад сядал ли си? Малко по-удобно е от дървено трупче. Задната седалка е за трима, ама болни от булимия...3. Вътрешния дизайн не е нищо особено. Мамка им, тея още ползват странична оранжева подсветка на таблото... В кой век живеем?! Шкодата ми от 78’ имаше такава...4. Барчето със скоростния лост е като детски кофчег. Гледаш го и нямаш думи да опишеш мъката.5. Управлението не е нищо особено.6. Вървежа на 150 к.с. дизел е малко по-добър от този на метановата ми Мултипла.Ама нали е БМВ, как беше, хората спират :DСъщия батал е като всички други. Карай си го със здраве щом ти харесва, вкус другар няма.
        За протокола - по 3-та точка с таблото и за 6-та точка въобще не си прав.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #49
          Да, за дизайна като цяло, малко прекалих, ма таблото с уредите... Винаги са ме дразнили такива странични оранжеви, сини или червени подсветки.6 - просто не е това, което очаквах.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #50
            M5kov написа:
            Да, за дизайна като цяло, малко прекалих, ма таблото с уредите... Винаги са ме дразнили такива странични оранжеви, сини или червени подсветки.6 - просто не е това, което очаквах.
            Какво означава "странични"? Цвета ли не ти харесва? Това е едно от най-уникалните неща на БМВ. И знаеш, че БМВ от 80-та до 2015-та година имат този цвят. Традиционалисти. А не иди ми, дойди ми, веднъж зелени, друг път жълти, пък после оранжево-червени-жълти. Имидж се нарича това. За вървенето не знам какво си очаквал, но си върви съвсем нормално. Като да кажем някоя Мареа с 2.4жтд. :DИначе: :D
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #51
              Имам в предвид технологията на самата подсветка. Цвета е достатъчно гаден, но върха на сладоледа е при някои Голф 4ки - тъмно син + червен... При баварката, виж как свети целия ринг - на това му казвам странична подсветка. Светлината просто осветява навсякъде и цифрите изпъкват заради по-светлия си цвят.При Королата, предполагам и при твоята, стига да не е с LCD/LED, как ясно и без допълнителен "шум" изпъкват черти, цифри и прочие - е те това е задна подсветка.При Фятките е същото, само дето крушките са халогенни.За вървенето какво да ти кажа...Всеки се прехласва - А-БМВ, У- 150 коня, задно/предно и бях с някаква нагласа, че са по-добре нещата, пък то си съвсем нормална кола :/Италянците са пълни смотаняци...Гледай какво табло са направили 90’ година и какви правят сега...https://www.youtube.com/watch?v=RHjsf8oe3Ykitan75, мислех те за някакъв готин пич, дето се бъзика тука с нас, ама явно съм сбъркал, ще ме извиняваш.
              Прикачени файлове
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #52
                В грешка си бе, човек.На БМВ-то си е задна подсветка с диоди.По-яко е таблото на Дедрата по принцип. А и тези 150кс. са си толкова. Не са магьосници, че да прескочат законите на физиката. Имаш 150кс и това е. Няма да е нещо по-различно от друг автомобил със 150кс.Въпроса е, че имаш и 250, и 350, и 450. Там става интересното. :D
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #53
                  Всичко разбрах за Фиат и БМВ, само ми е любопитно...къде си карал Формула 3? А знаеш ли от над 20 години, коя фирма прави шаситата в този спорт и каква е по националност?
                  ФИАТ- Пътят е само формалност
                  ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                  -----------------------------------------------------
                  FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                  Коментар


                    #54
                    Kay_ написа:
                    Всичко разбрах за Фиат и БМВ, само ми е любопитно...къде си карал Формула 3? А знаеш ли от над 20 години, коя фирма прави шаситата в този спорт и каква е по националност?
                    Ако съдя по аватара ти питаш коя фирма прави шаситата за Формула 1? Малко е според въпроса,защото три фирми прозивеждат шасита за формула1.Първата е Формула Форд създадена през 1966г от Джим Ръсел.По онова време шаситата са задължително с тръбна конструкция,което е един много-много голям минус за аеродинамиката.Британската Лотус създадена през 1952г,която има 7 конструкторски титли. И третата е Мотор Рейсинг Девелопментс Лимитед съкратено MRD много по-известна като Брабъм.Основана е през 1960 година от двама австралийци: пилота Джак Брабам и конструктура Рон Тауранак. Нещо друго да тЪ интересува,че си казах и майчиното мляко,а имаше ли смисъл изобщо,да убевдавам някого,точно тук,точно в тоя форум,че Фиат вече не е това,което беше преди много години.
                    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                    Коментар


                      #55
                      gamma написа:
                      Всяка кола си има предимства и недостатъци. Колега itan75, не бъди толкова категоричен. Репчиш се като малко дете и доводите ти са неуместни, особено в тази тема и този форум!
                      Куни и ти не бъди толко придирчив .Ако не си намерил канал със инструмент и всички останали удобства,където да си свалиш "гръмналия" диф,можеш да ми пишеш на лични да те упътя.
                      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                      Коментар


                        #56
                        itan75 написа:
                        Kay_ написа:
                        Всичко разбрах за Фиат и БМВ, само ми е любопитно...къде си карал Формула 3? А знаеш ли от над 20 години, коя фирма прави шаситата в този спорт и каква е по националност?
                        Ако съдя по аватара ти питаш коя фирма прави шаситата за Формула 1? Малко е според въпроса,защото три фирми прозивеждат шасита за формула1.Първата е Формула Форд създадена през 1966г от Джим Ръсел.По онова време шаситата са задължително с тръбна конструкция,което е един много-много голям минус за аеродинамиката.Британската Лотус създадена през 1952г,която има 7 конструкторски титли. И третата е Мотор Рейсинг Девелопментс Лимитед съкратено MRD много по-известна като Брабъм.Основана е през 1960 година от двама австралийци: пилота Джак Брабам и конструктура Рон Тауранак. Нещо друго да тЪ интересува,че си казах и майчиното мляко,а имаше ли смисъл изобщо,да убевдавам някого,точно тук,точно в тоя форум,че Фиат вече не е това,което беше преди много години.
                        Каза, че си карал Ф3, кола (нещо, което приех за допълнително изхвърляне и не вярно) и исках подробности. После те попитах знаеш, последните 20 години, кой прави шаситата в този спорт? Уточнявам - Във Ф3 се наложи почти всички отбори да ползват шаси на един производител (във Ф1 не е така). За да ти спестя още едно влизане в Уикипедия - Далара е отговора, сам ще видиш каква е по националност. Как така, колите на Фиат не са като едно време? С кое едно време ги сравняваш. На мнение съм, че Браво/а, Мареа е много по качествен автомобил от предшествениците си. Нз защо сравняваш БМВ е46 и Мареа. На каква база? Те са различен клас коли. Така като гледам много си тормозиш колите. БМВ-тата са си по мощни, така, че е логично да издържат на яко ръчкане. Аз защо на Бравата, която е на 260 000, никога не съм сменял скоростна кутия? Разбирам, че предпочиташ дадена марка, но не го натяквай като мнение на всички. Всяка марка автомобили си има + и -. И много често най- съществената разлика е каква ще ти е емблемата. А след като оплю всички други марки. Колко от тях си карал като нови, а не "нов внос - УНИКАТ"?П.С. Щом така хубаво ми избегна въпросите, мисля на всеки му стана ясно, колко си карал Ф3
                        ФИАТ- Пътят е само формалност
                        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                        -----------------------------------------------------
                        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                        Коментар


                          #57
                          itan75 написа:
                          Куни и ти не бъди толко придирчив
                          Куни е donna. Аз съм Боби
                          Alfa 159 SW 2.4 Ti
                          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                          Коментар


                            #58
                            itan75, Георги,чета написаното от теб и се чудя дали си същият човек с който съм се срещал и съм му помагал неколкократно?Каква е тая агресия,какви са ти нападки към хора които едва ли си виждал ,а да не говорим и да познаваш? Не си на 15 години. Дръж се малко на положение!Надявам се да не те засегне поста ми,ама не бива такова държане към колегите,па ако ще и совалка да си пилотирал.
                            FIAT FORUM BULGARIA
                            Ракията е над политиката

                            Видео от Италфест 2011

                            Коментар


                              #59
                              [quote="Kay_"]Бла,Бла,Бла не ми слагай думи в устата .Изрично те питах за Ф1 или Ф3 ставаше на въпрос.Ма както казах,ако се съди по-аватара който си лепнал логично беше да е за Ф1.От всички спортове на този свят обичам най-много Ф1,ДТМ и всички ралита,в частност и с мотори.Това са спортове в които новостите идват макар и след години в серийните автомобили.Ненавиждам футбола и други такива спортове там няма развитие-все се рита един кожнеовал насам-натам и футболистите взимат луди пари за нищо,но такъв е животът.За кви Уикипедии ми говориш,като ми е интересно кой какво е произвел и видиш ли случайно ги знам нещата.За Мареа-та еми точно в класа на БМВ3 е затова ги сравнявам,още повече,че съм ги имал/имам и двата драгстера и лично се убеждавам от ден на ден в качеството,което е вложено в БМВ.Да съм тръгнал ти сравнявам фЯт Путю със Баварец 7-ма серия? Имаш ли си представа от класове на коли-щи ги кажа поне по-известните и от десетилетието къде се е пръкнала за първи път на чертожната дъска Марайка и БМВ 3 ,щот туй ми е мания .Малък клас-Фваген Поло,Опел корса,Форд Фиеста,Рено Клио,Пежо 205,Ситроен ах,Нисан Микра,Мазда 121,Тойота Ярис.На дъното във всички класации са както винаги италианците с техните представители в този клас,а именно фЯт Уно/Путю,Ланча И10 Забележи Мерцедес,БМВ и Ауди нямат представител в този клас!!.ГОЛФОВ КЛАС-Ненапразно името идва от ти ШЪ СЪ сетиш.Голф 2/3/4/5/6/7,Опел астра,Форд ескорт/фокус,Рено19/Меган,Пежо 309/306/307,Ситроен ЗХ/Ц4,Тойота Корола,Мазда 323,Нисан Съни/Алмера.На дъното отново са ...Фиат типо/темпра,браво,брава,Алфа 145/146,Ланча делта/Дедра.Въпреки,че това е най-продаваният клас коли в белите държави ЗАБЕЛЕЖИ -Мерцедес,БМВ и Ауди нямат представител.Голям среден клас-ФВаген пасат,Опел Вектра,Форд сиера/Мондео,Рено 21/Лагуна,Пежо 405/406/407/Ситроен Ксантия/ц5.Нисан Примера,Мазда 626,Тойота Карина.На дъното оооопс Фиат Мареа,Алфа 155/156,Ланча .Я вече имаме представители от грандовете от най-ниския си клас.През 1983 г от завода във Щутгарт се появява Мерцедес 190 за да отговори на изискванията основно на пазара на тогавашната ФРГ да запълни една доста апетитна ниша в пазара.Моментално БМВ отгоговаря със 3-ката,а Ауди изостава със три години на пазара,но конпенсира,когато през 1986г изкарва на пазара първата кола с изцяло поцинкована каросерия със 10г гаранция против корозия.В тези години Фиат толкова много и бързо гние със своите представители Ритмо/Регата,че даже е имало виц,че им ръждясват и кламерите на рекламните каталози на новите модели :D . Някъде оттогава са и БОЛНИТЕ СКОРОСТНИ КУТИИ със бързо износващи се синхронизатори и чупещи се зъбни колела и лагери.Накратко слаб материал спестен за по-ниска крайна цена.Не че положението в онези години е по-различно от към ръжда/корозия при Опел със своя Кадет/Астра модел 1991г,Вектра А модел-1988г,Форд със своя Ескорт почти до 1998г,когато го замества ФИкус . П.П Друго да Тъ Интересува? Имам и си пазя като зеницата на очите всички броеве на вестник Авто-Мото-Свят от 1974г до 1993г,когато взе да излиза автомобилния вестник "Беда".Имам почти всички броеве на вестник АвтоПазар където са описани всички новости в автомобилостроенето и сравнения между отделните модели.Спомнян си как даже съм бягал от работа събота сутрин,когато всичко живо спеше в топлите си легла, а аз чакам в дъжд и сняг пред репчето за вестници,да не би случайно свърши,защото винаги поръчваха по една,две бройки.Естествено всеки се интересуваше от футбол,пиене и едене и клюки-за тях имаше винаги достатъчно бумащина.Нова кола няма да си купя,не че нямам парите,но поради факта,че все още живея в тази шибана държавичка пълна със завистници,един от които си ти
                              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                              Коментар


                                #60
                                gamma написа:
                                itan75 написа:
                                Куни и ти не бъди толко придирчив
                                Куни е donna. Аз съм Боби
                                Да тука се замаих от много писане.Извинявай Боби.
                                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                                Коментар

                                Working...
                                X