Здравейте,колко парички трябва да очаквам да се изръся за обслужване на 2.4?Не съм се дупил, за да вида окачването и да го сравня с 1.6,но ми се струва коренна разлика, а за вървежа... немам думи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
обслужване на 2.4 мареа
Collapse
X
-
Водната помпа е при ангренажа.Окачването и ходовата част са същите с изключение на полуоските.Лично за мен качеството след 98 на лагери и карета е надолу, като сравня със старата ми Брава с метален колектор.Също ме дразнят късите първа, втора и дори трета. Целия кеф от планинското отива на вятъра.Иначе много приятен автомобил и определено класа над 1.6 на дълъг път.
Коментар
-
Да, вярно е за 1 и 2, но от там натам мн наказва вече съм наказал един галатн 2.4гди 150hp това при пръснат маркуч на турбото(не бях го видял)много лошо с тази водна помпа... ще трябва вс да се сменя но пък кеф цена нема :DА нещо др което лесно мога да сменя и си трябва?горисен филтър има ли къде е ? също имам ли подгревни свещи за антифриз и къде са?ZFA18500000308552 ЕГР-то да го затапвам ли ?Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
При теб е бил спраскан преди турбото. Огледай си хубаво маркучите след турбото - до интеркулера и после до колектора. След кулера е слабо място и го няма, макар да е 10 евро по каталог.Аз смених заводската водна помпа преди година и половина с ангренажа чисто превантивно. При някои марки комплекта я включва.Имаш горивен филтър - например MULLER FN293 за под 15лв.Подгревни свещи за антифриза имаш, ако първият собственик си е платил.ЕГР го затапи.Масово е слабо място компютъра на ABS. Иска отваряне и презапояване, евентуално смяна на реле. Мисля че и на другата ти Мареа е същия.Също ако губи по малко спирачна течност трябва да провериш/смениш помпата на съединителя под акумулатора. Има и ремонтен комплект за нея, като евтин вариянт.Проблем е, че почти всичко им е различно от 1.9 JTD - полуоски, карета, ролки, помпи, маркучи... абе всичко което обикновено се налага да се сменя.
Коментар
-
а къде да ги търся(подгревните за антифриза) гледах една тема, но надничах под казанчето за хидр. течност от страната на двиг, но не ги видях (мисля че нямам)предполагам не ми работят, че трудно загрява и искам да ги проверя.ако е спукан маркуча към кулера няма ли да пуши черно? къде е горивният филтър ?мисля че компа на абс-а тук е bosh, a не като на др ми фиат лукас, но ще го проверя сори че така ползвам темата, но ми е малко непознат мотора и не искам да ровя да се цапам безиидейноFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Направи една снимка там и ще ти кажа дали имаш Същото важи и за филтъра, направи снимка зад самия двигател. При 1.9 е отгоре, точно зад ремъците, но тук май не е така.Парното ще ти е голям проблем зимата, щом слизаш от 1.6 Със свещи / без свещи, загряването става много по-бавно."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
ясно тя ме е подвела за момента абс-а работи в пъти по добре от др фиат по натам ще разменя управленията, за да разбера има ли ефект(че имам съмнения за бензиновия)ще направя въпросната снимка за наличие на подгревни свещи, но по спомен не видях такова животно тамFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар