Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Мареа 1,6 16в метални колектори изваден маркуч ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Мареа 1,6 16в метални колектори изваден маркуч ?

    Здравейте, преди месеци колата ходи на майстор за проблем с клапан.След смяната му , взех колата с откачен маркуч на вакуум регулатора на рейката.Маркуча е там забит в регулатора , НО другия му край виси около акумулатора.Имам проблеми с обороти и т.н. и реших все пак най-накрая че е време да му намера мястотоПредварително казвам че всички щуцри на всмукателния колектор са ми заети , т.е. няма свободен , че да го мушна тамЩе се радвам да ми дадете съвет къде трябва да отива този вакуум.Колата има газ обикновенна.Пали и работи на бензин що годе добре с изключение на оборотите , прекъсва в ниските при потегляне на газ ужасно.Скоро ще постна и снимка да се види кой маркуч откъде идва за колектора.Поздрави !

    #2
    Свършиха ли колегите с 1,6 :D

    Коментар


      #3
      Дай снимките.
      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

      Коментар


        #4
        Докато му намериш мястото затапи го с един болт с подходящ диаметър.
        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

        Коментар


          #5
          lubo_Y10 написа:
          Докато му намериш мястото затапи го с един болт с подходящ диаметър.
          това съм направил с изолирбанд но нали все пак трябва да си има място егати

          Коментар


            #6
            снимки http://dkyky.snimka.bg/other/fiat-ma...08934.35086541

            Коментар


              #7
              Този маркуч, дето го държиш, при мен минаваше под металния колектор и излизаше от задната страна, за да се включи в онова металното, дето при теб е затапено, между двата маркуча - при мен е едно щуцерче, ама за по-тънък маркуч, не такъв дебел като този, който държиш. Или може би така изглежда дебел, защото го снимаш отблизо, не знам. Понеже беше прекаран, точно между тръбите, където е най-горещо, не бях забелязал, че се е спекъл и е откъснат между тръбите, без да стига до долу, откъдето идва при теб. Така че, сега си карам без него и не забелязвам промяна в поведението на двигателя.
              Fiat Marea Weekend 1,6 16V

              Коментар

              Working...
              X