Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгорял инжектор Брава 1,6 ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изгорял инжектор Брава 1,6 ?

    Здраейте,Изгуби се един цилиндър, смених свещи ( време им беше) , пробвах и с други кабели ( не са нови но работят) , но без резултат. Колата след известно време се оправя , после пак се разваля.оправя се като повърви на газ, като след това е добре и на двете горива.гледах куплунзите и не видях проблем.Диагностиката даде Р0203- инжектор 3 късо съединение към маса.Въпрос: със сигурност ли е инжектор ?Brava 1,6 iaw49f
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    #2
    ами ,какво да е?

    Коментар


      #3
      кола

      Като си на газ може да имаш емулатор за дюзите и той да прави проблемна газ добре ли работи или и там не е както трябва
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Нямам емулатор. С ГИ Фобос съм. И на газ и на бензин се държи еднакво. Като работи работи и на двете горива , като е зле не работи и на двете. Реално тръгва нормално като позагрее( предполагам).
        Play Golf ,but not drive golf!!!
        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

        Коментар


          #5
          Alex_RT написа:
          Нямам емулатор. С ГИ Фобос съм. И на газ и на бензин се държи еднакво. Като работи работи и на двете горива , като е зле не работи и на двете. Реално тръгва нормално като позагрее( предполагам).
          Според мен търси проблема в някой детайл, който е важен при работа и на бензин, и на газ. При условие, че си сменил свещи и кабели остава да речем бобината да прави проблеми. Още повече, че се подобрява работата, когато колата позагрее. Аз бих проверил и ламбда сондата да не е забила или да е станала мудна. Ако бензиновия инжектор е дал фира, то на газ си мисля, че проблем не трябва да има.

          Коментар


            #6
            Газовите взимат сигнал от бензиновите,тя дюзата или е изгоряла или не е.
            ex. punto elx 1.2i
            Lancia Libra 1.6

            Коментар


              #7
              Така е, но сигнала не се взима от самия бензинов инжектор, а от кабелите към него-тоест от сигнала на бензиновото ECU към бензиновия инжектор. Нищо не пречи на колегата да провери и нещата, които предложих. Логично е, както показва диагностиката, да се смени инжектора, но понякога логиката няма нищо общо с реалността.

              Коментар


                #8
                Размени дюзите с друг цилиндър и виж дали ще се премести грешката. Но съм почти сигурен, че ще си остане на трети цилиндър.

                Коментар


                  #9
                  Газовия компютър гледа и съпротивлението на бензиновия инжектор, когато е окъсил или прекъснал намотката, газовия комп не подава сигнал към газовия инжектор, следователно и на газ работи както и на бензин- на 3 цилинда. Проблемът ти е 100% в бензиновия инжектор. играл съм го филма, дори отидох от софия до нови искър на 3 цилиндъра (поради прекъсната намотка на бенз инжектор)за да взема инжектор от колега от форума и на бензиностанцията кудето се срещнахме, махнах горната част на всм. Колектор за да извадя буксата от повредрния бензинов инжектор и да я включа към този който купих, без да го сменям, само закачен на буксата и си се прибрах на 4 цилиндъра на газ. Колегата дори седя с мен и ми прави компания. Бравото ми беше 1.6 със Ги

                  Коментар


                    #10
                    Провери първо масата, иначе Мишо е абсолютно прав за другото.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Малко развитие по темата:Колата се оправи сама. Преди появата на проблема я карах в големите дъждове и явно нещо се бе намокрила.Сега всичко е наред, явно изсъхна и всичко се оправи. Адаптирах компютъра и минах около 700 км и не съм имал проблеми.Преди година обаче в едни снегове бяха намокрени инжекторите (имах буквално топка сняг в/у колекторите). В резултат на това смених два инжектора, понеже изгоряха, а малко след това и бобина.Явно при мотора влиза вода от някъде, подкалниците са здрави, кора под мотора нямам.Иначе съм запасен с 2 инжектора, бобина и комплект кабели в колата.
                      Play Golf ,but not drive golf!!!
                      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                      Коментар


                        #12
                        И аз докато карах бравото винаги си имах резервна бобина в багажника след като два пъти се прибирах на два цилиндъра.

                        Коментар


                          #13
                          Е вие го подкарахте като ладите едно време...всеки носеше в багажника капачка за делко, чукче, кондензатор, бобина, 1 плик свещи и няколко метра разноцветни кабели....

                          Коментар


                            #14
                            Налага се...5 днни от седмицата навъртам 100-120 км1 ден от седмицата навъртам 500 км.Такъв пробег въртя вече от над 2 г.Това и налага този "багаж" да е с мен.
                            Play Golf ,but not drive golf!!!
                            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                            Коментар

                            Working...
                            X