Само веднъж съм виждал грешен монтаж - обърнат обратно феродов диск.
Ако го обърнеш, пружините ще опират на маховика и самият диск няма да легне на него!
+1
Не е задължително , при мен като бързах да сменям съединителя, от голямото бързане обърнах феродовия и си влезе като у тях си, монтирах си СК и с изненада открих че педала на съединителя прокто е като бетониран горе. Сега причината за тоя успех се оказа именно маховика който е толкова тънък че може да си навреш ръката зад него.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Не е задължително , при мен като бързах да сменям съединителя, от голямото бързане обърнах феродовия и си влезе като у тях си, монтирах си СК и с изненада открих че педала на съединителя прокто е като бетониран горе.
Какво общо има феродовият диска, та дори и наличието на такъв между притискателния и маховика с твърдостта на педала??????????????
Ми това че като не се движи вилката която нама как да се движи при такъв монтаж, поради причините изтъкнати от теб, педала е като закован горе и не потъва дори и на см.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Ми това че като не се движи вилката която нама как да се движи при такъв монтаж, поради причините изтъкнати от теб, педала е като закован горе и не потъва дори и на см.
При натискане на педала, вилката натиска лагера, който от своя страна натиска ламелите на притискателния диск. Поради факта, че кожуха е захванат с болтове към маховика ламелите, като лостове отдръпват притискателя от мяховика (респективно от феродовия диск, който от едната страна контактува с маховика а от другата с притискателния диск). При така създалата се хлабина вече маховика на предава движение към първичния вал на скоростната кутия.Та какво общо има феродовият диск с твърдостта на педала?http://vbox7.com/play:03cba3a3
В кой точно лагер на коляновия вал ще опре?Да нямаш в предвид мястото, където лагерува първичния вал? Това в никакъв случай не е лагер на коляновия вал.
Какъв би бил резултата, ако ламелите не могат да потънат навътре, защото профила на феродовия диск ги подпира отзад?
Би бил малоумен майстор ВО, който още при монтажа е трябвало да усети, че при завиването на болтовете му подпира!!!
Да, но подпирането не е бутане така, че да не може да доближиш притискателя към маховика, за да го захванеш с винтовете, а точно наместване на профила на феродовия диск зад слънцето на притискателя.
Да, но подпирането не е бутане така, че да не може да доближиш притискателя към маховика, за да го захванеш с винтовете, а точно наместване на профила на феродовия диск зад слънцето на притискателя.
Така ли? Не думай! Да не се намества с краставица? Или с опашка от скоростна кутия? (отрязан първичен вал)Ти наистина си в спора за спорта!
Да, но подпирането не е бутане така, че да не може да доближиш притискателя към маховика, за да го захванеш с винтовете, а точно наместване на профила на феродовия диск зад слънцето на притискателя.
Така ли? Не думай! Да не се намества с краставица? Или с опашка от скоростна кутия? (отрязан първичен вал)Ти наистина си в спора за спорта!
Както се казва питай Банков дали може или не може да стане. Аз мога да ти кажа, че на Бравата от подписа ми става идеално. Пък ти сам прецени дали може или не може.Наместването на феродовия диск става перфектно със секундно лепило ако не знаеш този трик.
Коментар