Здравейте,първо да се извиня на модератора но не намерих подобна тема,но все пак може да съм дублирал някоя.Значи проблема е следния.Сменял бях преди 6-7 години съединителя на бравото и миналата година нещо започна да вкючва трудно първа и задна,отидох на майстор,нави малко гайката и колата се оправи,така карах около година без проблем.Една сутрин без никакви симптоми от преди колата не искаше нито да върви ,нито да включи скорости на запален двигател.Като включа и отпускам съдинителя колата не тръгва.Дойдоха майсторите казаха смяна на съединител,викам Ок и проблемите започнаха.Не знам какъв е съединителя,не ми дадоха право да си избера.Смениха го ,колата си вървеше добре но като карам повече градско 15-20 км и като включа задна да паркирам и после край,няма първа няма нищо.Отидох пак при майсторите натягаха жилото,оправи се за малко като че ли ,после скъсах жилото,сложиха ми ново,на друго място,педала беше много твърд, карах пак същия проблем,отидох пак при първите майстори,казаха ми че жилото не е било за моя модел а за модел с ABS,сложиха ми ново уж за моя модел,разлика в твърдостта има но като загрее колата пак прави същите неща,не иска да включва,ако включиш на първа после не може на втора а си караш само на първа.На загасен двигател скоростите влизат като мед и масло.Ако оставя колата да изстине,проблема се оправя.Пак им се обадих да ходя,че вече не знам,казаха ми че може да е от скоростите ,но с консултация с други майстори ми казаха че няма как да е от тях.Не знам вече,случайно някои ако се е сблъсквал с тоя ппроблем да сподели,ще бъда благодарен!!Съединителя е сменен целия ,масло в скоростите има догоре,някъде четох че имало някаква помпа на съединителя която понякога прави номера,но незнам мойто браво има ли такова нещо ,няма ли?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем със нов съеднител на Fiat Bravo 1.6 бензин
Collapse
X
-
Нямаш лагер-помпа, само аксиален лагер. Явно проблема е в съединителя,щом на неработеща кола проблема го няма. Чудя се защо се съгласявате да ви слагат "някакви" части, които примерно струват 50лв ,но ви ги хващат като за 100лв и после проблемите са налице. Ако ми кажат че не мога да избера частите които да ми сложат на колата директно си тръгвам от там.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
-
Ако преди 7 години са ти сменили съединителя с нов и комплект сега си за смяна поне на притискателния диск. Няма никакво значние каква марка е- всички изкарват над 100 000 км..LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
kerrirose написа:сменен е преди няколко седмици,описах за предишния съединител с оглед ако има някоя подробност /я някои тампон ,я нещо друго /за която незнам и не е сменена някоида каже
Коментар
-
naskobg написа:Hristo Dimov написа:Колега, а дали този " нов" съединител е монтиран правилно?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар