Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Cinquecento_S ограничител на оборотите ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Cinquecento_S ограничител на оборотите ?

    Много ми е интересно дали има, а ме е жал да го изфорсирам, за да разбера ... До сега не ми е била прекъсвач, но е 0.9 моноинжекция и предполагам, че ЕКУ-то ще има ограничител на оборотите ... Ако някой вещ може да се изкаже ... Уж търсих в нета инфо, но неможах да намеря ...

    #2
    трябва да има аз веднъж на сеата - на 1ва - газ до ламмарината и изведнъж, както ускорява - спира - много странно.... ама пък след това ми стана много жал и никога не бих повторил опита. вече никога не бих влезнал в червените обороти....а пък днес на бравото още нод около 3500, сигурно нещо турбото спря да действа, се усети нещо подобно но по темата - трябва да имаш, не пробвай, ако слагаш газ, понякога газаджиите го махат, не зная защо :D
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #3
      ...

      Коментар


        #4
        BEX---GT---TDi написа:
        трябва да има аз веднъж на сеата - на 1ва - газ до ламмарината и изведнъж, както ускорява - спира - много странно.... ама пък след това ми стана много жал и никога не бих повторил опита. вече никога не бих влезнал в червените обороти....а пък днес на бравото още нод около 3500, сигурно нещо турбото спря да действа, се усети нещо подобно но по темата - трябва да имаш, не пробвай, ако слагаш газ, понякога газаджиите го махат, не зная защо :D
        хаха, бас тубичката заема половината багажник - газовото ще заема другата половина няма смисъл при 4-5 разход смесен бензин на 100 е при ръчкане малко повече ама нищо

        Коментар


          #5
          Re: Fiat Cinquecento_S ограничител на оборотите ?

          kiler_4o написа:
          Много ми е интересно дали има, а ме е жал да го изфорсирам, за да разбера ... До сега не ми е била прекъсвач, но е 0.9 моноинжекция и предполагам, че ЕКУ-то ще има ограничител на оборотите ... Ако някой вещ може да се изкаже ... Уж търсих в нета инфо, но неможах да намеря ...
          Щом е инжекция, пък било и моно, задължително има прекъсвач. Не е механичен, просто при достигане на критични обороти ЕКУ-то спира подаването на бензин. На слух изглежда сякаш двигателя почва да прекъсва периодично 2-3 пъти в секунда и повече не увеличава оборотите. Ако сложиш обикновена газова с изпарител, ЕКУ-то няма кво да спре като си на газ и двигателя се развърта докато не строши нещо, може и до 8000 да стигне Не е че газаджиите махат нещо.Аз съм вкарвал в червеното типото преди (на около 6500 изключва), ма сега алфата ми е жал да я ръчкам чак до изключване. Стигал съм до 6700, но тя си продължава да набира
          FIAT Tipo 1,4mi - EX
          Alfa Romeo 146ti - EX
          Alfa Romeo 156 2,4JTD

          Коментар


            #6
            Sven написа:
            ако може да попитам и аз тук, какво ще стане ако я изфорсирам до край, не чак до червното но преди него. Какво може да и причина от това, ако е на втора или по-горна предавка...
            Можеш да го направиш на втора, но в никакъв случай на място, без товар!!!

            Коментар


              #7
              Sven написа:
              ако може да попитам и аз тук, какво ще стане ако я изфорсирам до край, не чак до червното но преди него. Какво може да и причина от това, ако е на втора или по-горна предавка...
              Ако си на втора или трета предавка можеш да си направиш експеримента - недопустимо е когато си на място или на първа въпреки ограниченито на оборотите!

              Коментар


                #8
                hit-ko написа:
                Можеш да го направиш на втора, но в никакъв случай на място, без товар!!!
                Това, че на празен ход не трябва да се вдигат оборотите до червеното съм го чувал и преди но според мене това си е нещо като градски мит.Правилното твърдение е: "На място не трябва да се натиска педала на газта до край." Това е съвсем различно, защото на място, максималните обороти се достигат със съвсем леко натиснат педал на газта, правил съм го много пъти и на двигателя нищо му няма. Ако натисна газта до пода обаче, оборотите се качват толкова бързо, че допустимите обороти се достигат преди да си дръпне човек крака. В този случай максималните обороти (червеното) се достига и подминава многократно. Разбира се, че ако стигне примерно 15000 оборота ще се случат лоши работи. А иначе до 7..8000 оборота на двигателя нищо му няма, независимо на място ли е колата или се движи. Всъщност червената зона на оборотомера не са оборотите в които двигателя се чупи веднага, а зоната в която не трябва да работи дълго време.
                Fiat Ritmo 105TC
                1600cc 105к.с.

                Коментар


                  #9
                  Много благодаря за отговорите ! Сега вече ще знам, че може още малко Но няма да го пробвам все пак Просто ми беше интересно - много ме накефи звука от уното на Fire_999 на прекъсвач

                  Коментар


                    #10
                    :D всяка кола спира на определени обороти, ако ще да е и с двг от ядрена подводница!
                    "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                    Коментар

                    Working...
                    X