Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поставяне на оригинален суббуфер на Punto mk2 LX 2000

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Поставяне на оригинален суббуфер на Punto mk2 LX 2000

    Здравейте колеги, иска ми се да си сложа оригинален бас в багажника. Да речем ако си купя суббуфера как се монтира, към касата има ли някаква стойка или какъв е чалъма на поставяне и как да проверя дали има прекарани кабели за него? По принцип нямаше и на вратите музика, но след като си намерих джобовете с колоните за отпред се оказа, че има прекарани кабели и монтирането беше лесно, това ме кара да си мисля, че може би е подготвена колата и за буфер, но как да проверя?ПоздравиСпоред ден

    #2
    Това произведение на изкуството по принцип седи отляво като товориш задния капак, мисля че се закрепяше с 2 болта, а свързването беше с една голяма правоъгълна букса като в нея мисля, че влизаха 3-4 кабела, виж накъде вляво под самата кора на багажника дали имаш такива кабели.
    punto HGT

    Коментар


      #3
      Благодаря, ще проверя при първа възможност, но защо "произведение на изкуството", стори ми се иронично казано, ако ползваш точно такъв бас не си ли доволен?

      Коментар


        #4
        Имах такъв като купих колата, след това го махнах и го подарих на приятел от форума, общо взето като качество на звука е пълна трагедия, поне според мен, ако искаш се качи в някое пунто, в което го има монтиран и чуй как звучи, ако ти хареса след това си го купувай, да не се окаже, че и на теб няма да ти хареса. Отделен усилвател с хубав бас в кутия е на светлинни години от тая пласмасова колонка, на която пише 100W
        punto HGT

        Коментар


          #5
          Две елипси монтирани на задната кора върши в пъти повече работа от тоя така неречен "оригинален бас 100 вата(5вата)".
          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

          Коментар


            #6
            Имам две елипси Пайнер на кората, цялта се разхопа и висна. Това не е правилният вариант вече според мен. Сега се зачетох, за тоя буфер, че не се поставял толкова лесно, колкото аз си мислих.

            Коментар


              #7
              А, защо не си подсилиш кората, например с някакви метални профили.
              Fiat Punto`04 1.2 60hp.
              Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
              ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

              Коментар


                #8
                След като имаш монтирани елипси тоя буфер наистина ще ти е излишен, освен ако не искаш да чуваш едно бучене като фон, отделно има елипси, които вадят доволно повече бас от въпросния буфер.
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  Кората се опитах да я подсиля, но ефект почти нямаше, ако имате идеи слушам ви. Иска ми да сложа въпросния буфер за да мога да чуя една идея по силен бас от сега. Не съм фен на силната музика... Намерих си една оригинална каса, но имало някаква отделна част ( която продавача няма налична) за закрепянето и към страницата на багажника, какво представлява това нещо някой знае ли? Мога ли да го побългаря? Разбрах, че се хващала директно към подът отдолу, но може би трябва някаква планка отстрани ?

                  Коментар


                    #10
                    Самонарезен винт в пода на купето и една свинска опашка (от най-големите) зад механизма на колана и това е. Субуферът си стои стабилно, няма вибрации и т.н.Аз нямах буксата и без тази схема нямаше да мога да го свържа:
                    Прикачени файлове
                    Fiat Palio Weekend 75 - до пролетта на 2013;
                    FIAT PUNTO 2 (18

                    Коментар

                    Working...
                    X