Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

имам проблем - fiat bravo 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    имам проблем - fiat bravo 1.2 16v

    Първо да кажа Здравейте и да се извиня ако повтарям темата!Та... да мина на проблема... имам фиат браво 1.2 16v - 2000 г -когато врътна ключа ми светва продължително лампичката на injection system warning light и не мога да потегля , на 3-4 вкарване и изкарване на ключа решава че ще изчезне и мога да потегля...не го прави постоянно , но това ме кара да ходя по майстори ,а те да ми вземат парите за какво ли не и колата да не се оправя...какъв и е проблема къде мога да разреша ... БЛАГОДАРЯ предварително !!!

    #2
    Къде го прочети тоя надпис injection system warning light? Дай да я видим тая лампа да не се окаже, че кода ти свети примерно от батерия тоталка или лош контакт. Има ли записани грешки и какви?
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      ето я снимкатапоследния майстор където ходих ми каза,че е стар модел бравото и че грешката,която отчита неговия комп била в имобилайзера ,който закъснявал с 4-5 сек и я поправи ,а тава остана, а колкото до кода - изписва code и той се появява много рядко
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        До колкото знам за тази грешка е свързано с инжекционата система и като съвети първо смени бензиностанцията зареждай от друго място има добавки за дюзи или ултразвуково почистване
        Fiat Brava 1.2 16V 80 к.с 2001г.

        Коментар


          #5
          първото нещо , което направих смених бензиностанцията ,свещи,кабели,почистиха се дюзите на ултразвук и пак няма подобрение...признавам не съм сложила добавка дали ще помогне?

          Коментар


            #6
            Да не би помпата да не подкачва гориво? Чува ли се едно жужене, при подаване на контакт, което да спира след 2-3 секунди? То по принцип спира с угасването на лампата.
            браво 1,6/90 - 09 г.

            Коментар


              #7
              колата няма глъхнене,гаснене ,губене на обороти ,както в движение така и на място ... при подаване на гас ,оборотите се качват както би трябвало съответно проблема не е в помпата , няма такъв звук единствено на имобилйзера при запалване и изгасване на колата

              Коментар


                #8
                При моята има жужене откъм помпата, при подаване на контакт, което да спира след 2-3 секунди - едновременно с угасването на лампата на инжекциона. Следи дали се появява, когато запалиш и съответно дали го няма, когато не палиш. Тя тая лампа (според мен) не показва кой знае какво - че ЕКУто работи, и че е достигнато налягане на горивото в горивната рейка. ЕКУто да работи, когато си иска е малко вероятно. По-скоро нещо по веригата на горивната помпа. Е, или пакета на стартовия ключ.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #9
                  това ще го проверя.... ама да те питам какво вкл. пакета на стартовия ключ?

                  Коментар


                    #10
                    Това е имобилайзера. При мен е същото нищо че съм с дизелов двигател. Лятото се появява по-често. Преди време някой ме беше посъветвал да сваля корите около волана и да почистя, и да пърсна с контактен спрей клемите на клемореда на контактния ключ. Не съм го направил от мързел. Освен това сега зимата почти не се случва, освен ако купето не се затопли доста, което е рядко. Лятото обаче през 3-4 вкарвания на ключа оставя да свети или код лампата, или "дюзата".
                    00' Bravo 105 JTD

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Може и това да прави проблем около 15 лв
                      Прикачени файлове
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        nikolce - това ,което казваш ти ми е надежда и ще се направи в деня в който почивам и ще пиша да кажа какво е станало , но ще е другата сед отговора... благодаря много ще пиша пак , а сега ми стискайте палци

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Какво може да му прави на имото като освен да се почистят буксите на антената и релето отпред. Да се види клемореда щом само с бутане на патрона се оправя няма да е друго -то е и по сложно .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            pul3nc3 написа:
                            nikolce - това ,което казваш ти ми е надежда и ще се направи в деня в който почивам и ще пиша да кажа какво е станало , но ще е другата сед отговора... благодаря много ще пиша пак , а сега ми стискайте палци
                            Тая надежда я забрави, за имобилайзер свети друга лампа провери си буксите на дюзите, масата на бубината, както и ТПС-а
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Термостата работелити коректно.

                              Коментар

                              Working...
                              X