както не ми е много наред главата, като нищо ще разглобя да видя какво е точноили да купя още един мотор, да ме направя основен ремонт и да е готов за смяна или направо да го сменя ???колко струва един мотор - работещ все пак, че да няма много задрали неща по него
както не ми е много наред главата, като нищо ще разглобя да видя какво е точноили да купя още един мотор, да ме направя основен ремонт и да е готов за смяна или направо да го сменя ???колко струва един мотор - работещ все пак, че да няма много задрали неща по него
Колега, не се вкарвай във филми. Ако се счупи, тогава му мисли.
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
както не ми е много наред главата, като нищо ще разглобя да видя какво е точноили да купя още един мотор, да ме направя основен ремонт и да е готов за смяна или направо да го сменя ???колко струва един мотор - работещ все пак, че да няма много задрали неща по него
Предполагам за около 300 лв. можеш да намериш мотор. Обаче включи евентуално демонтажа, ако е все още на колата, което е препоръчително.
както не ми е много наред главата, като нищо ще разглобя да видя какво е точноили да купя още един мотор, да ме направя основен ремонт и да е готов за смяна или направо да го сменя ???колко струва един мотор - работещ все пак, че да няма много задрали неща по него
Ако наистина те сърбят ръчичките можеш да свалиш картера и да си направиш една ревизия на маслена помпа и лагери за твое спокойствие, макар че няма от какво да се притесняваш за момента. Ако не беше монтирал уред за налягането на маслото най вероятно нямаше изобщо да го мислиш тоя въпрос
първо манометрите за масло са малко по-специални-има дори изобразена масльонка на тях.второ-за да се направи до вътре трябва и тръбичка,трето -защо е нужна цялата тази игра
Механичният манометър се използва за контролно замерване на налягането, при диагностика на мотора. По него може да се тарира ладовия, защото рускто изделие обикновено дава по-ниска стойност от реалната. Монтажът на механичен манометър на средната конзола не е никакъв проблем, но според мен е излишна глезотия. Може да е с медна тръбичка, може и с тефлонов маркуч. А колкото до разликите в манометри за масло и други, каква е всъщност?
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Добре колега колко масло ти гори??? Аз немога да разбера първата дума - намалява ли маслото или налягането на маслото??? Аз доколкото знам за налягането - на обороти фактор ти е лампата за маслото, ако несвети - нямаш проблми, а и щом на празен ход, при загрял двигател не ти държи 4-5 атм, значи и помпата е наред.
И аз като погледна заглавието на темата и все ми се струва, че иде реч за "намаляне" на маслото.Даже Гъгъл с неговите алгоритми, като му пуснеш сърч за "намялаге" и ти вика - "Може би имахте предвид: Намаляте " :D
Коментар